Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

Služby pre firmu

Zuzana Zuzana 05.04.20139097

Ako dať o svojej firme vedieť – 6 spôsobov pre malých a stredných podnikateľov

V dnešnom svete je dobrá reklama na nezaplatenie. Existuje veľa spôsobov, ako o sebe dať vedieť a dostať sa pred konkurenciu, no len máloktoré sú pre malých a stredných podnikateľov naozaj efektívne. Pozrite sa s nami na ich krátky zoznam.

1. spôsob

Ahoj Jožko, nepoznáš nejakého dobrého elektrikára?

Minule mi suseda hovorila, že keď jej vyhorela zástrčka, tak hneď zavolala známeho elektrikára. Skús sa jej opýtať.”

Tak toto je tá najbežnejšia a najlacnejšia forma reklamy, pre ktorú nemusíte nič robiť. Je zadarmo a šíri sa medzi tých ľudí, ktorí vaše služby práve potrebujú. Vašou úlohou je tak len odviesť si 100- percentnú prácu. Ak tak neurobíte, nebudete sa môcť na takúto reklamu spoľahnúť.

2. spôsob

Elektrikárske služby každého druhu. Zavolajte na 090X XXX XXX.

Inzercia je najpoužívanejším spôsobom, ako dať o sebe vedieť. Nevýhodou je, že za ňu musíte platiť desiatky až stovky eur mesačne. Aj keď si v zozname firiem kúpite zobrazovanie na prvých priečkach, môžete sa medzi stovkami podobných inzerátov stratiť. V podobnom inzeráte ľudia neuvidia nič z vašej kvalitnej práce. Nemajú si podľa čoho vybrať a tak naslepo skúšajú a len vtedy, ak na dlhé telefonovanie majú chuť a čas.

3. spôsob

"Čo mám dnes v pláne? Pozrieť si všetky stránky, ktoré mi google „vypľuje“ pod heslom stavebné práce."

Vlastná internetová stránka má svoje výhody - ako je zviditeľnenie na internete, vlastná galéria prác, uverejnenie referencií od spokojných zákazníkov a pod. Ale jej sila spočíva v tom, že ju vaši budúci zákazníci nájdu a navštívia. Takže sa treba starať o jej propagáciu (SEO, platená reklama na google a iné). Zároveň pre malého a stredného podnikateľa predstavuje veľkú vstupnú investíciu (100-500 eur základná stránka) a následné mesačné odmeny za administrátora (5-10 eur), ročný webhosting.

4. spôsob

Vyberiete kategóriu: stolár

Nájdených 333 výsledkov

Registrácia v internetových katalógoch je ďalšou z možností, ako dať svetu vedieť o svojom biznise. Zákazky (nie spam!) vám chodia na e-mail a môžete si vybrať tú, ktorá vám vyhovuje. Prípadne vám ľudia volajú. Zvoľte ju jedine vtedy, ak máte 200-500 eur ročne, ktoré vám nebudú chýbať, aby ste boli na top pozíciach v zozname. Potom nasleduje telefonovanie a dohadovanie sa o cene, lebo zákazníci majú vždy inú predstavu a pritom vôbec nevideli, čo dokážete.

5. spôsob

Dopytujem stavebné práce:

Popis: Výstavba vonkajšej terasy

Objekt: k rodinnému domu

Cena: dohodou/ponúknite

Populárne sú aj dopytové portály, kde vám vhodné zákazky podľa zamerania vášho biznisu chodia do e-mailovej schránky. Taktiež si môžete vybrať ponuku, ktorá vám vyhovuje, no ak nedokážete ponúknuť zákazníkovi najnižšiu cenu spomedzi tisícky oslovených, tak to hádam ani nestojí za tú námahu a investované peniaze. Investícia do takýchto služieb stojí 100-200 eur ročne. Vyhráte zákazku preto, že ste vo svojom odbore výborný? Ťažko povedať.

6. spôsob

"Vieš, čo sa mi páči? Všetko mám na jednej stránke: profil, referencie, galériu, možnosť rezervácie a organizovanie zákazok a pritom nič neplatím. A keby som chcel viac, tak ma to nestojí viac ako 10 euro za mesiac.

Existujú služby, kde si môžete do 20 minút zadarmo vytvoriť vlastnú internetovú stránku, na ktorej si uvediete, čo budete chcieť. Na stránke sa vám zobrazia referencie a meranie spokojnosti od spokojných aj nespokojných zákazníkov. Môžete si vybrať zákazky, ktoré vás zaujímajú a reagovať na ne. Vopred viete informácie o zadávateľovi, mieste, čase a rozpočte bez zbytočného dohadovania. Všetky zákazky, na ktoré budete reagovať, si môžete sledovať v kalendári vašich zákaziek. Zároveň si každý mesiac môžete vytvoriť 10 pracovných ponúk, preto je táto služba vhodná aj pre jednotlivcov, ktorí si chcú iba privyrobiť.

Ak vám to nebude stačiť, tak naviac ponúkame rozšírený profil. Ten obsahuje vlastnú fotogalériu prác, zobrazenie kontaktných údajov, PR článok o vás a vašej firme a zviditeľnenie na populárnych sociálnych sietiach (facebook, twitter, pinterest).

 

Zdá sa vám to zaujímavé? Zaregistrujte sa. V prípade, že chcete vedieť viac informácií, obráťte sa na nás na tel čísle: 0918 22 88 98. Radi Vám so všetkým pomôžeme.

 

Komentáre Disqus.
(5/5) 55 referencií PRO
zariadim.sk

Premeníme vašu prácu na zážitky o ktorých sa hovorí! Zákazník na internete trávi stále viacej času…

VETRANIE DM

VETRANIE DM

1 162

ČLÁNOK NA BLOG DO TÉMY TÝŽDŇA…

superrrr .... Ďakujeme

PRÁCA S GOOGLE MOJA FIRMA

Vrelo odporúčam spoluprácu so zariadim.sk a už som aj pár krát odporučila 🙂 Ako…

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

Čítajte ďalej

Zobrazte referencie na vašom webe !

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Zobrazte referencie na vašom webe !


09.05.20179097

zariadim.skSlužby pre firmu

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu

Záhrada:Jar v záhrade

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu


04.04.20179097

zariadim.skZáhrada

Aj malá firma môže mať dobrý marketing

Služby pre firmu

Aj malá firma môže mať dobrý marketing


01.05.20169097

Martin ChylaSlužby pre firmu

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím