O nás a o projekte zariadim.sk

Naša vízia:

STAŤ SA NAJVÄČŠÍM

PORTÁLOM OVERENÝCH

ĽUDÍ A FIRIEM

Každý z nás používa internet na objednávanie leteniek, elektroniky alebo knižiek. Skúšali ste však niekedy hľadať elektrikára, upratovačku, alebo niekoho, kto by vám opatril, prípadne doučil Vaše ratolesti? Aj tieto služby na internete nájdete, ibaže je ťažké zistiť, či sú ich dodávatelia naozaj dobrí, či budú mať na vás čas a či je cena za ich služby primeraná.

Zariadim.sk zásadne mení spôsob, akým môžeme zariadiť všetky drobnosti okolo domu-bytu, rodiny alebo malej firmy. Pomáhame všetkým Slovákom nájsť si drobných dodávateľov podľa ich kvality. Zákazníci potom môžu jednoducho osloviť dodávateľov, ktorých práca sa im páči. Pre firmy aj jednotlivcov ponúkame marketingový priestor ktorý preverí a predá kvalitu ich práce.

 

 

 

 
 
 

Našou snahou je stať sa pre Vás dôveryhodným partnerom pri zariaďovaní čohokoľvek. Vaša dôvera nás zaväzuje pracovať zodpovedne.

 

Nesnažíme sa iba prezentovať naše vedomosti a skúsenosti, ale tiež počúvať Vás. Váš názor nás inšpiruje a posúva ďalej.

 

Veríme tomu čo robíme a naša práca nás napĺňa. Preto pristupujeme ku každému projektu s nadšením a s túžbou produkovať dobrú prácu.

 

Chceme sa stať niekym, na koho sa vždy môžete obrátiť. Všetci spoločne v zariadim.sk pracujeme na tom, aby sme Vám boli bližšie.

 

 

 

Kto tvorí zariadim.sk

Baví nás to čo robíme a preto to robíme najlepšie ako vieme :)

 

Martin Chyla
zakladateľ fresh minds, konateľ zariadim.sk

 

 

 

15 rokov skúseností v riadení marketingu, inovácií, a obchodných tímov v regióne strednej Európy, ale aj v exportných trhoch. Viedol viaceré inovačné projekty pre etablované značky, ale aj projekty nových značiek na prudko rastúcich trhoch.

Má rád tím zariadim.sk, stretnutia s ľudmi ktorí sú chytrejší ako on, miluje cestovanie a športové aktivity s deťmi.
Nemá rád urobiť rovnakú chybu dva krát. 

Motto: Nauč sa každý deň niečo nové.

 

 

 

Ivana Dehelánová
špecialista na content a Google moja firma

 

 

 

V oblasti klientskej podpory pôsobí už viac ako 10 rokov. Špecializuje sa na správu profilov Google Moja Firma, píše články a stará sa o obsahovú stránku webov.  Hravo si poradí s akoukoľvek témou.

Má rada férový prístup, humor, chvíle s rodinou.

Nemá rada nezodpovednosť , klamstvo, zákernosť.

Motto: Je to jednoduché, keď nič neskúsim, nič sa nenaučím.

 

 

 

 

 

Jolana Sedláková
zákaznícky servis, správa referencií

 

Niekoľko ročné skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi, klientmi a inštitúciami na profesionálnej úrovni. Vie sa vcítiť do situácie zákazníka a jedná priateľsky a zdvorilo. Nebojí sa ak veci nejdú podľa plánu.

Má rada aktivity s rodinou a deťmi, pozitívny prístup, tímovú spoluprácu.

Nemá rada pochybnosti, chamtivosť, faloš.

Motto: Šťastie nie je neprítomnosť problémov. Je to schopnosť sa s nimi vysporiadať.

 

 

 

Nicolas Winkler
web developer

Web developer s velkou chuťou sa neustále zdokonaľovať v oblasti webdesignu, získavať veľa nových skúseností, ktoré ho posúvajú vpred. Vždy sa snaží na 100% vyhovieť klientom. Jeho práca ho napĺňa, je veľký perfekcionista, preto sa snaží robiť svoju robotu čo najlepšie a najkvalitnejšie.

Má rád počítačové hry,humor, chvíle s rodinou.

Nemá rád ľudskú hlúposť, chamtivosť, nerozhodnosť.

Motto: 

 

 

 

Marek Mittaš
redaktor

 

 

 

Filozof, novinár, copywriter a spisovateľ. Písanému slovu sa venuje viac ako 10 rokov a spolupracuje s najprestížnejšími slovenskými magazínmi. Získal mnoho literárnych cien. Tvorba mu vyšla v samostatnej poviedkovej knihe a štyroch antológiách.

Má rád knihy, more a cestovanie.
Nemá rád nudu, závisť a lenivosť.

Motto: Nikdy sa nevzdávaj.

 

 

 

 

 

 

Staň sa súčasťou tímu!
voľné prácovné pozície

 

 

 

Náš tím neustále čelí novým aj starým výzvam a tak hľadáme posily, ktoré nám pomôžu k našim cieľom.

 

Aktuálne voľné pozície:


 

 

 

 

 

 

 

 

Prečítajte si viac o tom čo robíme

Hľadáme kvalitné kontakty
Zákazník chce s Vami komunikovať. Ste pripravený?
Kedy si zákazníci radi priplatia, alebo ako nebyť najlacnejší.
Viete, či sú Vaši zákazníci spokojní?
Aj malá firma môže mať dobrý marketing.

Prečo záleží na kvalite komunikácie?
Prečo nie sme dopytový portál, ale rezervačný systém.
Úloha textu v internetovom marketingu.
Menej reklamy a viac zákaziek, naozaj sa to dá?

 

 

 

Mikropráca | 18. 2. 2013

Objav mesiaca | 12 / 2012

Nehovorte, že práce je málo... | 25. 10. 2012

 

 

 

Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím