Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Bratislavský hostel vyhral International Hospitality Awards 2020. Dizajn má najkrajší v Európe

Služby pre firmu:

Bratislavský hostel vyhral International Hospitality Awards 2020. Dizajn má najkrajší v Európe

Marek


Skvelá poloha na Obchodnej ulici v Bratislave, výhodné ceny ubytovania a výborné referencie. Reč je o bratislavskom hosteli CHORS, ktorý otvoril svoje brány v roku 2019 a získal si srdia návštevníkov aj medzinárodnej poroty. Z prestížnej súťaže International Hospitality Awards 2020 v Kyjeve si odniesol titul najlepší hostel v Európe. Vďaka jedinečnému dizajnu sa hostel CHORS zaradil medzi európsku elitu a stal sa jedným z víťazov prestížnej súťaže. Prečo je CHORS výnimočný? Slovensko nemá až tak veľa prvenstiev v rámci Európy. Od marca sa však na TOP európsku scénu zapísal veľkými písmenami hostel CHORS, z prestížneho udeľovania cien o najlepší hostel si odniesol prvé miesto. Z Kyjeva, kde sa udeľovali ceny International Hospitality Awards, odchádzali majitelia zo vztýčenou hlavou. Dokázali totiž predstaviť nový koncept ubytovania, ktorý je na Európskej pôde unikátny. Zaujal dizajnom, vybavením a výbornou polohou v centre Bratislavy. Dizajnové kapsule ponúkajú luxus aj súkromie CHORS je prvý art boutique hostel v Európe, ktorý ponúka ubytovanie v exkluzívnych kapsulách. Kapsulové ubytovanie je podobné japonskému štýlu, ale s butikovým a industriálnym dizajnom. Dominuje moderný a minimalistický trend, ktorý spája zážitok z ubytovania v hosteli a súčasne vytvára dokonalé súkromie. Kapsule vytvárajú samostatné boxy, ktoré CHORS v porovnaní so svetovou konkurenciou vylepšil o zážitok z ubytovania.  Poskytol k dispozícii všetko vybavenie, ktoré by ste neočakávali v tak minimalistickom priestore.    V rámci kompletnej realizácie hostela CHORS v Bratislave sme na mieru zhotovili unikátne spacie kapsule s jedinečným dizajnom. Ich súčasťou sú vešiakové skrine s policami, písací a konferenčný stôl. Spoločenské priestory dopĺňa jedálenská časť s barovým pultom,“  hovorí Andrej Chudík zo spoločnosti New Design, ktorá stojí za zhotovením unikátneho interiéru hotela. "Išlo o unikátny projekt. Dôraz bol kladený hlavne na unikátnosť, funkčnosť aj trvácnosť nábytku. Okrem individuálneho návrhu bolo výzvou popasovať sa s veľkými rozmermi dvojposchodových postelí. Nastaviť ich presne zapasovanie do konštrukcií a zároveň nastaviť individuálne zabezpečenia zámkov, aby všetko vyzeralo pekne a dlhodobo fungovalo. Výsledok je krásny, ale zadanie bolo extrémne náročné. Preto aj realizácia trvala veľmi dlho, ale výsledok určite stojí za to," dodáva Chudík.        Nechýba vysoký štandard ani umenie Hoci ide o hostel, CHORS ponúka ubytovanie v štandarde, za ktorý by sa nemusel hanbiť ani hotel vyššej kategórie. Samotný dizajn hotela je podľa zhotoviteľa interiéru Andreja Chudíka postavený na štandarde prítomnom v hoteloch najvyššej kategórie. Atmosféru napríklad dotvárajú unikátne a originálne obrazy vyhotovené špeciálne pre CHORS od významného slovenského akademického maliara strednej generácie Mareka Ormandíka. „S pánom Chudíkom spolupracujem dlhodobo a ak by som nebol s jeho prácou spokojný,“ hodnotí  Roman Murár, majiteľ hostela spoluprácu s Andejom Chudíkom. Práve jeho precízna práca sa podpísala nielen na ocenení, ale aj na obľube hotela, ktorý má hodnotenie 9.2 na booking.com a viac ako 2300 recenzií. foto: cho.rs, hospitalityawards.international        

12.03.20203517
Dovolenka v zahraničí: Na čo všetko si pamätať?

Cestovanie:

Dovolenka v zahraničí: Na čo všetko si pamätať?

Joli Joli


Chystáte sa na dovolenku do zahraničia? Po celom roku, ktorý ste strávili v práci, si relax jednoznačne zaslúžite. Každý predsa potrebuje vydýchnuť a odložiť na chvíľu bokom stres a starosti. Dovolenka si ale vyžaduje predprípravu. Na čo by ste teda nemali zabudnúť ? Myslite na cestovné poistenie. Cestovné poistenie je alfou a omegou každej cesty do zahraničia. Či už idete na dovolenku, zájazd alebo iba na pracovnú cestu, na cestovné poistenie nezabúdajte. Nikdy totiž nevieme, v akej situácii sa ocitneme. Môže nás postretnúť choroba, no tiež úraz. Prípadná liečba nebude žiaden lacný špás, práve naopak, pravdepodobne si siahnete hlboko do vrecák. Aj preto je ideálnym riešením poistenie, ktoré pokryje podobné náklady. Navyše, môžete si vyberať z rôznych druhov poistenia. Poriadne si prečítajte, čo všetko cestovné poistenie zahŕňa. Je totiž dobré zvoliť také poistenie, ktoré pokrýva napríklad aj stratu osobných vecí či krádež batožiny. Zistite si niečo o cieľovej destinácii Viete, kam sa chystáte? Zistite si čosi o miestnych a tradičných jedlách, o kultúre a historických pamiatkach. Poobzerajte sa po vreckovom slovníku a naučte sa bežné frázy, aby ste sa lepšie dorozumeli. Naplánujte si svoj deň, nezabudnite si vytvoriť zoznam atrakcií a pamiatok, ktoré chcete vidieť. Cestovné doklady Ak cestujete v rámci Európskej únie bude vám stačiť občiansky preukaz. Samozrejme, Európska únia má dohodu aj s inými krajinami, preto by ste si mali všetky náležitosti zistiť na stránke Ministerstva zahraničných vecí. Vstup na národný preukaz totožnosti je možný na Island, do Lichtenštajnska, Nórska, Švajčiarska, Čiernej Hory, Srbska, Bosny a Hercegoviny, Macedónska, Albánska, Gruzínska, Moldavska a na Gibraltár. Pokiaľ sa chystáte na iný svetadiel, budete potrebovať pas. Je tiež možné, že sa nezaobídete ani bez víz. Poniektoré krajiny umožňujú vstup na ich územie bez víz a to po dobu 90 dní.  Zbaľte si len to, čo naozaj potrebujete Predtým, ako sa začnete baliť, dôkladne si preštudujte predpisy leteckej spoločnosti, cez ktorú ste si letenku zakúpili. Náležitosti týkajúce sa batožiny, váhy a predmetov, ktoré si môžete na cestu zabaliť sa naprieč jednotlivými spoločnosťami zvyčajne líšia. Do lietadla môžete vstúpiť s príručnou batožinou, ktorá musí spĺňať isté pravidlá. Kozmetiku, krémy, gély a ďalšie tekutiny vložte do priehľadného plastového sáčku. Každá tekutina musí byť zabalená vo fľaške alebo inej nádobe, ktorá nepresiahne 100 mililitrov. Príručná batožina musí spĺňať určité rozmery. Tak, aby sa vám vošla pod sedadlo alebo do palubnej dosky. Rozmery si preto naštudujte. Okrem kozmetiky si zabaľte iba potrebné oblečenie a obuv prispôsobenú typu výletu. Ak sa chystáte na turistický zájazd, asi naň nepôjdete v žabkách a naopak. Pripravte si smartfón aj foťák Dovolenka je o rodine aj momentoch, na ktoré nikto z nás nechce zabudnúť. Vezmite si preto so sebou aj fotoaparát a zvečnite tie najcennejšie okamihy. Staré fotky stiahnite do počítača alebo na harddisk, dobite baterky a zaobstarajte si externú nabíjačku, ak sa chystáte veľa času tráviť v prírode mimo civilizáciu. Ak ste už všetko na vyššie zmienenom zozname vyriešili, môžete si vydýchnuť a tešiť sa na nové dobrodružstvo, ktoré vás v zahraničí čaká.  

04.03.2020691
Každý môže mať vyšší príjem. Stačí sa rozhodnúť

Služby pre firmu:

Každý môže mať vyšší príjem. Stačí sa rozhodnúť

Marek


Obmedzujú vás tabuľkové platy v zamestnaní? Alebo pracujete vo financiách a už nechcete „živiť“ 10 manažérov nad vami v nejakej MLM štruktúre? Práve vás hľadáme. Ľudí, ktorí nechcú byť obmedzovaní a chcú dostať za svoju prácu adekvátnu odmenu. Pritom ostať časovo flexibilní. Staňte sa úspešnými V zamestnaní máte len jednu istotu. Dvojmesačnú výpovednú lehotu. Nech sa budete snažiť akokoľvek, dostanete za svoju snahu takmer vždy rovnaký plat. „U nás je to inak. U nás sa spolupracovník stáva od prvého dňa partnerom firmy a jeho zárobok je závislý od toho, ako sa snaží,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Žiadny MLM systém, spolupráca s FINPO MB je založená na agentúrnom modeli, kde má každý rovnako nastavené odmeny. Bez ohľadu na to, či robí vo firme 20 rokov alebo začal minulý mesiac. Každý kto je u nás vo firme, vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu ďalšiemu spolupracovníkovi, presne takú istú, akú dám aj ja čo som firmu založil. Nekupčíme a nevyjednávame, na tom sa naše partnerstvo nezakladá. Zakladá sa na tom, že máme rovnaké podmienky pre všetkých. Získajte najvyššie provízie Na rozdiel od mnohých iných spoločností vo FINPO MB pracujete v prvom rade sami na seba. Vďaka tomu sa dosahuje vyplácanie provízií až 92 %. V tomto modeli sa vyplácajú všetky provízie rovnakým pomerom. Aj objemové a bonusové provízie medzi všetkých spolupracovníkov rozdeľujeme. To je niečo ako odmeny v zamestnaní, ktoré nečakáte, ale môžete ísť za ne napríklad na luxusnú dovolenku. Na dovolenku každý Miroslav Bobák nastavil systém odmeňovania tak, aby bol čo najatraktívnejší. To znamená, že súťaže o luxusné dovolenky za zmluvy či objemy nečakajte. Na druhej strane je odmeňovanie a delenie provízii nastavené tak, že na dovolenku môže ísť každý. Čo oceňujú nielen manažéri, ale aj noví pracovníci, ktorí nemusia na výsledky svojej práce a odmeny čakať dlho. Lepšie možnosti na trhu FINPO MB si však zaumienilo, že zmení nielen systém odmeňovania spolupracovníkov, ale aj ponuku, ktorú dáva do rúk agentom. Ako jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie pre klienta. A to nie je všetko. Okrem toho vďaka širokému množstvu partnerov prináša aj možnosť investovania do drahých kovov, pôžičiek a neustále vyhľadáva aj iné príležitosti pre svojich klientov aj partnerov, spolupracovníkov. Môžete začať od nuly Nepotrebujete žiadne vstupné investície. Môžete začať spoluprácu okamžite a získavate aj pomoc pri zriadení pobočky a rozbehnutí biznisu. Učíte sa od najlepších. Aj vďaka tomu aj malé pobočky s dvoma a troma ľuďmi dokážu vybudovať kmeň viac ako 2000 aktívnych klientov s viac ako 6000 zmluvami. Pridajte sa k nám do tímu. Ponúkame 4 typy možnej spolupráce. Od plného partnerstva až po možnosť privyrobiť si ako tipér. Viac informácii o pracovnej ponuke nájdete tu.              

17.02.20202968
Darček na Valentína? Jedine kvety!

Oslavy a podujatia:Valentínske radosti

Darček na Valentína? Jedine kvety!

Marek


Blíži sa sviatok zamilovaných Valentín. Je známy tým, že si dvojice darujú niečo krásne, niečo z lásky, niečo, čo vyvolá úsmev na tvári. A najkrajšie sú dary živé, ktoré dokážu preniesť energiu skutočnej lásky. A presne takým nositeľom sú kvety. Kvety vždy trafia do čierneho Je jedno, čo má vaša láska rada, ale kvety sú niečo, čo každej žene pohladí dušu. A obzvlášť na Valentína. Môžete ísť do kina, na večeru, alebo na romantickú prechádzku, ale kvety sú niečo, čo rozhodne nič nepokazia. Práve naopak. Každý spoločný zážitok ešte viac spríjemnia a spravia krásnym. Preto kvety rozhodne na Valentína nezabudnite. ČERVENÉ RUŽE S ORCHIDEOU SRDCE Z ČERVENÝCH RUŽÍ KRABIČKA PLNÁ ČERVENÝCH  RUŽÍ ČERVENÉ RUŽE Z LÁSKY   Kvety s prekvapením Svojej láske môžete ku kytici kvetov pripraviť aj sladké prekvapenie vo forme priloženej bonboniéry. Samozrejmosťou je lístoček s vyznaním lásky. Kytica môže byť kombinovaná s krásnym darčekovým setom, ktorý nielen vyčarí úsmev na tvári darovanej osobe, ale vďaka dobrote, alebo kvalitnému vínku zabezpečí aj príjemný romantický večer. Navyše takýto set môžete poňať aj ako prekvapenie pre vzdialenú lásku. KYTICA RUŽÍ S BONBÓNAMI RUŽE S BONBÓNAMI A FĽAŠOU VÍNA RUŽE S PRALINKAMI A RUŽOVÝM VÍNOM 5 ČERVENÝCH RUŽÍ S PRALINKAMI A VÍNOM   Oheň, láska a vášeň Tieto tri vlastnosti v sebe spája len jedna farba. Červená. Preto je červená ruža odjakživa symbolom lásky. A že má tŕne? Práve to z nej robí tú krásku. Pretože aj láska niekedy bolí, vie zraniť, niekedy sa kvôli nej môže strhnúť hádka. No práve preto je tak krásna. Šípové ruže môžete darovať samostatne v podobe nearanžovanej kytice ako víkendovú kyticu. Vtedy môžete jednotlivé kvety oddeliť a naaranžovať po byte, alebo rozsypať po posteli. Že to je ako klišé z romantického filmu? A čo tak byť niekedy pre tú svoju vyvolenú skutočne ako filmový hrdina? Ruže v krabici Ruže v darčekovej krabici sú trendy, sú praktické a sú krásne. Navyše veľmi dlho vydržia. Môžete si voliť niekoľko typov. Od malej okrúhlej krabičky až po set niekoľkých desiatok kvetov. Ruže v krabici môžeme ozdobiť aj orchideou a na Valentína sa priam pýta krabica ruží v tvare srdca. Ide o dar, ktorý sa zapíše hlboko do duše. A okrem toho to bude ozdoba aj sociálnej siete vaše lásky, kde si darček rada zveční a pochváli sa ním aj pred ostatnými. Spravte si Valentína tento rok skutočne horúceho. Všetky kvety a kytice na Valentína aj s expresnou donáškou nájdete tu:               

29.01.20208173
Dôvody, prečo a ako investovať do zlata už od 25 eur

Rodina:

Dôvody, prečo a ako investovať do zlata už od 25 eur

Marek


Zlato je kov cenný od svojho objavenia. Využíva sa od šperkárstva neprieč priemyselnými odvetviami až po medicínu. Zároveň uchováva svoju hodnotu počas celých dejín. Aj to je dôvod, pre ktorý sa oplatí do zlata investovať v každej dobe. Zlato nikdy nebude bezcenné Na zlato sa netreba pozerať len ako na investičnú príležitosť a netreba špekulovať na jeho rast a pokles. Zlato je investícia, ktorá uchováva hodnoty. Napríklad už za babylonského kráľa Nabuchonodozora pred 2 600 rokmi bola kúpna sila jednej unce zlata približne 350 bochníkov chleba a túto hodnotu si s občasnými výkyvmi udržuje prakticky až dodnes. Na rozdiel od iných platidiel, ktoré strácajú hodnotu, alebo prestávajú platiť, zlato bude vždy majetok, ktorý môžete predať za adekvátnu protihodnotu. Nikdy nebude bezcenné „Pri zlate nemožno hovoriť o úroku alebo výnose. Aj keď jeho cena historicky klesá a rastie, je to predovšetkým uchovávateľ hodnoty. Rozhodne spoľahlivejší ako papierová, či digitálna mena,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. GRAF: Vývoj ceny zlata v EUR / gram Medzinárodné platidlo Prostriedky investované do zlata môžete premeniť vždy na aktuálnu hotovosť. Nemusíte sa báť konverzných kurzov, neplatnosti bankoviek, či zmeny meny. Zlato je medzinárodným platidlom, ktoré má svoju hodnotu kdekoľvek na svete. Patrí k likvidným investíciám, ktoré môžete vždy odpredať. Je oslobodené od platby DPH Aj z výnosu na termínovanom vklade, ktorý nedosahuje ani mieru inflácie, musíte zaplatiť daň. „Pri investičnom zlate je nákup aj predaj od dane oslobodený,“ hovorí Miroslav Bobák a dodáva: „Vždy je dobré investovať do čistého 24 karátového zlata s certifikátom pravosti. Na trhu je totiž aj mnoho podvodníkov.“ Preto FINPO MB spolupracuje so spoločnosťou Golden Gates, ktorá je držiteľom prestížneho ocenenia Deautschlands Beste Edfelmetallhandler a je ocenená aj certifikátom Focus Money ako TOP SERVICE. Investujte po malých čiastkach Nákup fyzického zlata nemusí byť drahý špás. „Kúpiť si väčšiu tehličku zlata samozrejme môže znamenať investíciu niekoľko tisíc eur. No je možnosť investovať do fyzického zlata už od 25 eur mesačne, prostredníctvom sporiaceho programu. Pritom si človek stanoví cieľovú sumu a svoje voľné prostriedky si takto ukladá do fyzického zlata, ktoré si môže prevziať, alebo si ho nechá v certifikovanom stráženom sklade,“ hovorí Miroslav Bobák. Vyvracia tak mýtus, že investícia do zlata je len pre bohatých.   Zlatá budúcnosť   Vďaka tomu, že zlato drží svoju hodnotu, stáva sa nielen výbornou ochranou majetku, ale môže predstavovať aj sporenie na dôchodok. O dvadsať alebo tridsať rokov nie je isté, akou menou sa bude platiť, aké bude rozdelenie sveta, aké akcie budú v kurze, ale o zlato bude záujem a bude sa dať predať. Rovnako môže byť  zlato aj dobrým dedičstvom, či napríklad cenným rodinným klenotom. Peniaze investované do zlata sa skrátka nikdy nestratia.       Overené investovanie do fyzického zlata už od 25 eur mesačne vám umožní FINPO MB.

27.01.20201231
5 najúčinnejších spôsobov, ako sa zbaviť krtka v záhrade

Záhrada:

5 najúčinnejších spôsobov, ako sa zbaviť krtka v záhrade

Marek


Nezáleží na tom, či máte okrasnú alebo úžitkovú záhradu. Ak sa na nej zjaví krtko, nebudete nadšení. Tohto tichého protivníka spoznáte podľa charakteristických kôpok hliny, ktoré vedia z anglického trávnika spraviť bojové pole a zdecimovať úrodu zeleniny. Každému preto na jar padnú dobré tipy, ako svoju záhradu ochrániť. Rozhrabávanie krtincov Krtko sa neživí zeleninou ani koreňmi rastlín. Vyjedá z pôdy dážďovky a drobný hmyz. Problémom pre záhradu je však spleť chodieb, ktoré si vytvára. Ak mu stojí v ceste hriadka vašej mrky, tak ju dokonale rozhrabe a vaša úroda je stratená. Krtko je však poriadkumilovný a preto ak mu budete pravidelne rozhrabávať krtince, tak boj s vami vzdá. Je to účinná avšak dlhodobá cesta odboja. Pachové odpudzovače Krtko prakticky vôbec nevidí, ale príroda mu nadelila skvelý čuch a sluch. Nemá rád isté špecifické vône. Na trhu dostanete pachové odpudzovače, ale ak nechcete staviť na chémiu, môžete do krtica naliať napríklad výluh z cesnaku, alebo citrónovú šťavu. To všetko sú prírodné pachy, ktoré krtka odplašia. Avšak nie je úplne isté, či zasiahnete pachom aj chodbičky, v ktorých sa práve nachádza. Je to prírodný spôsob, ktorý vyžaduje dosť trpezlivosti aj príprav. Vždy však lepší, ako používať napríklad sírne knôty, dymovnice, karbid vápenatý, ktoré sú pre krtka toxické  a mohli by ho zabiť. Záhon kvetov Najprirodzenejšou metódou, ktorá funguje hlavne preventívne, je výsadba kvetov. Teda špeciálnych, ktoré voňajú nielen nám, ale vylučujú špecifický pach aj pod zemou. Vďaka tomu krtko pri hrabaní zmení smer svojej chodby preč od vašej záhrady. Takto účinne funguje narcis a  nechtík, čo sa týka úžitkových rastlín, krtko obíde cesnak, zeler, bazalku a kôpor.   Zvukovo vibračný odpudzovač Okrem dobrého čuchu má krtko veľmi dobre vyvinutý aj sluch a hmat. Preto sú pre neho peklom vibrácie a nepríjemné zvuky. Napríklad ho vyplaší aj elektrická kosačka, ale omnoho efektívnejšie sú vibračno – zvukové odpudzovače krtkov, ktoré pôsobia 24 hodín denne. Sú najúčinnejšie, pretože krtka doslova vyženú. Jeden takýto odpudzovač krtkov má dosah 1000 metrov štvorcových a je úplne bezpečný. Krtka nezabije, iba ho vyženie mimo dosah zvuku. Takýto prístroj funguje na batériu, ktorá vydrží fungovať bez prestávky až jeden rok. Vibračno – zvukový odpudzovač krtkov je lacný a generuje vibrácie a zvuk na veľmi nízkych frekvenciách. Preto je úplne neškodný pre ľudí a dokonca aj pre domáce zvieratá vrátane psov a mačiek. Okrem krtkov však účinkuje aj proti ostatným druhom hlodavcov a svrčkom. Jeho účinok je okamžitý.   Pasce – radšej nie Pasce sú na každý druh škodcov od myší až po krtkov. Netreba im uberať na účinnosti, no treba povedať, že ide o nehumánnu metódu. Existujú pasce, ktoré sa dávajú do krtincov a krtka zrania, alebo ho zachytia a zabijú. Krtko je živý tvor, ktorý si zaslúži život, len sa s ním napríklad pomocou zvukovo - vibračného odpudzovača krtkov  „dohodnete“, že nemusí žiť práve vo vašom záhone. V žiadnom prípade mu neublížite a aj vaša záhrada bude prekvitať. Zvukovo vibračný odpudzovač krtkov a ďalšie odpudzovače na mačky, vtákov, divokú zver, netopierov, kuny nájdete na stránke: odpudzovace.sk

25.01.20202827
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.20201521
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.20201700

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla  v Služby pre firmu


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

16.04.20201200

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

03.01.20207111

Rekonštrukcia bytového jadra

S vykonanou pracou sme spokojni.

Pekné kúpeľne
Pekné kúpeľne
4.9/5 19 hodnotení

Martinicky

1 122

Sklenená zástena

Slušná práca, šikovno zamerané a ešte šikovnejšie spravené.

Sklenenázástena
Sklenenázástena
4.95/5 140 hodnotení

Realizácia bytového jadra a…

Spoľahlivá firma, precízne vykonaná práca. Odporúčam.

REIN
4.93/5 80 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím