Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Servis priemyselného chladenia

Dom a byt:

Servis priemyselného chladenia

Joli Joli


Komplexné služby priemyselného a komerčného chladenia  Pokazila sa vám klimatizácia, chladenie či vzduchotechnika ? Hľadáte spoločnosť ktorá vám vykoná zákonnú prehliadku chladiaceho zariadenia ? Ak áno, potrebujete profesionálne služby z oblasti priemyselné a komerčného chladenia. Spoločnosť Regiochlad s.r.o. dokáže vďaka svojím skúsenostiam uspokojiť požiadavky malých aj veľkých firiem, reštaurácií, výrobných hál, datových centier či iných administratívnych budov. Spoľahlivo a odborne sa postarajú o bezchybné fungovanie  jednotlivých chladiacich a klimatizačných zariadení, strešných jednotiek ale zároveň aj celých systémov v priemysle.  Servis priemyselného chladenia Revízie a odborné prehliadky chladenia  Dodanie a inštalácia náhradných dielov Prenájom chladiacich zariadení Servis chladiacich zariadení Ako nám vysvetlil pán Janček zo spoločnosti Regiochlad, ktorý sa venuje predaju, montáži a servisu chladenia už 18 rokov, práve jesenné mesiace sú ideálnym obdobím pre údržbu a servis chladenia a strešných klimatizácií.  Pre svojich zákazníkov ponúkajú komplexné technické a servisné služby a profesionálny záručný aj pozáručný servis chladiacich zariadení. Servis chladenia však nezahŕňa iba čistenie, dezinfekciu či údržbu, ale aj zákonné prehliadky a povinnú revíziu chodu zariadenia.   Spoločnosť Regiochlad sa zameriava hlavne na komplexné služby pre zariadenia YORK, HITACHI, LENNOX, Airwell či TRANE, vďaka svojím zručnostiam však vedia ponúknuť služby šité na mieru. Revízie chladiacich zariadení Ďalšou veľmi dôležitou úlohou v rámci klimatizačných zariadení a systémov určených na chladenie je pravidelné kontrolovanie zamerané na únik f-plynov. F-plyny sú fluórované plyny, ktoré obsahujú prakticky všetky chladiace zariadenia a kvôli ich negatívnemu dopadu na životné prostredie je ich množstvo a kontrola upravená európskymi nariadeniami Európskeho parlamentu a Rady. Prenájom chladiacich zariadení Trvá oprava vášho chladiaceho zariadenia dlho ? Alebo čakáte na dodanie náhradného dielu ? Nemusíte sa obávať výpadku chladenia, spoločnosť Regiochlad ponúka jedinečnú službu prenájmu chladiacich zariadení na naplnenie potrieb dočasného chladenia. Či už sú vaše potreby chladenia krátkodobé či dlhodobé, Regiochlad vám zabezpečí odborný prístup a kvalitné chladiace zariadenia York Ylaa o výkone 50 až 500 KW. Všetky chladiace zariadenia podliehajú pravidelným servisným kontrolám, revíziám a sú pripravené k okamžitej a 100% prevádzke. Profesionálne vykonaný a pravidelný servis chladenia vám zabezpečí okrem čistého vzduchu aj spoľahlivý chod zariadení v systéme. Navyše tým predĺžite životnosť samotných chladiacich a klimatizačných jednotiek. Preto by ste dôležitosť pravidelných servisných prehliadok nemali podceňovať. Odborníci z Regiochlad ich pre vás spoľahlivo a radi vykonajú. Zaistite bezpečnosť vo svojej prevádzke. Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie, montáž a servis chladiacich a klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  https://www.servischladenia.eu/ +421 949 763 539  

18.10.2021118
Cvičenie s osobným fitness trénerom

Zdravie a krása:

Cvičenie s osobným fitness trénerom

Joli Joli


Začať cvičiť môže znamenať cestu nielen k postave snov, ale k životu plnému energie, radosti a pohody. Premýšľate aj vy, že by ste začali cvičiť, ale chýba vám odhodlanie, nebaví vás cvičiť stále tie isté cviky dookola, máte zdravotné problémy alebo s cvičením ešte len začínate ? S tým všetkým vám môže pomôcť práve osobný fitness tréner. Cieľ cvičenia je u každého iný, niekto chce schudnúť , nabrať svalovú hmotu a iný zasa získať viac sily či zlepšiť kondíciu. Cieľom fitness trénera Braňa Martanoviča je práve pomáhať klientom plniť ich ciele a sny. Ako certifikovaný osobný tréner zostavuje svojim klientom fitness tréningy na mieru už niekoľko rokov. Vypracovaniu efektívneho tréningového plánu na mieru predchádza komplexné odborné poradenstvo, testovanie fyzickej kondície, mobility, stravovacích návykov a pohybových limitov. Až na základe výsledkov vám zostaví tréningový plán na mieru. Osobný fitness tréner Braňo Martanovič zohľadní vašu fyzickú formu, vaše fyzické možnosti, naučí vás správnu techniku cvikov a dbá na precíznosť vykonávania samotných cvikov, čím eliminuje riziko zranení či preťaženia. Viditeľné výsledky sa dostavia omnoho skôr, než keby ste chodili cvičiť sami. Komplexné služby pre začiatočníkov aj pokročilých Rozsah služieb osobného fitness trénera Braňa Martanoviča je naozaj široký. Vďaka svojím dlhoročným skúsenostiam a vedomostiam dokáže plniť sny začiatočníkom aj pokročilým. Zameriava sa na rast svalovej hmoty, kondíciu, správne stravovanie, ale aj na mobilitu a celkové zdravie tela. Pravidelným cvičením pod odborným vedením Braňa Martanoviča okrem vysnívanej postavy zistíte, že sa lepšie cítite a lepší je aj váš zdravotný stav. OSOBNÉ FITNESS TRÉNINGY NA MIERU Braňo Martanovič zostavuje fitness tréningy na mieru už niekoľko rokov. Výhodou tréningov s osobným trénerom je 100% orientácia na klienta, prispôsobenie tréningu tomu čo klient potrebuje, jeho cieľu, ale aj príprava tréningového plánu podľa kondície a fyzickej formy. Navyše s osobným fitness trénerom je riziko zranenia či preťaženia veľmi nízke. Dokonalá postava si však vyžaduje viac ako len cvičenie, v rámci komplexnej starostlivosti vám fitness tréner Braňo Martanovič pomôže nastaviť správe stravovanie a režimové opatrenia.  Typy fitness tréningov Tréning pre rozvoj sily a výbušnosti Tréning zameraný na komplexný rozvoj sily, stability, dynamiky a výbušnosti., Správne cviky však môžu budovať aj svaly a silu. Tréning pre spaľovanie tukovej hmoty Tréning určený každému, kto chce schudnúť a zároveň si vypracovať peknú a pevnú postavu. Rozsah a náročnosť závisí od diagnostiky FMS. Tréning pre vybudovanie kvalitného svalového objemu Tréning pre vybudovanie veľkých a rešpekt vzbudzujúcich svalov. Rozsah a náročnosť závisí od diagnostiky FMS. DIAGNOSTIKA FMS Pre zostavenie kvalitného a efektívneho tréningu je dôležité spoznať limity svojho tela. Jedine tak, môžete dosiahnuť želaný úspech a hlavne, vyhnúť sa zraneniam. Diagnostika FMS je veľmi účinná komplexná diagnostika pohybu, ktorá prezradí v akej kondícii sú jednotlivé časti svalového aparátu a odhalí svalové disbalancie a potenciálne riziko zranenia.  Diagnostiky FMS je test pozostávajúci zo 7. štandardizovaných cvikov, zameraných na mobilitu, stabilitu a preverenie základných pohybových stereotypov. Testovanie je postavené na bodovacom systéme. V prípade získania nízkeho počtu bodov, je pravdepodobné, že počas športových aktivít dôjde k preťaženiu, v najhoršom prípade zraneniu. Osobný fitness tréner Braňo Martanovič je však pripravený vytvoriť vám kompenzačný tréning na mieru zameraný na odstránenie pohybových disbalancií. STRAVOVACÍ PLÁN NA MIERU Túžite schudnúť ? Nabrať svalovú hmotu ? Alebo zlepšiť svoj celkový zdravotný stav ? Každý z nás je jedinečný, má inú stavbu tela, iný metabolizmus. Ako vraví osobný tréner Braňo Martanovič, až 70% vášho úspechu sa skrýva v kvalitnej a vyváženej strave. Vďaka svojím skúsenostiam a vedomostiam vám vytvorí efektívny stravovací plán na dosiahnutie vašich vysnívaných cieľov. Stravovací plán pre naberanie kvalitnej svalovej hmoty Plán na systematickú redukciu telesnej hmotnosti Ďalšie plány Stravovací plán pre tehotné ženy zameraný na správne množstvo živín Stravovací plán pre ľudí, ktorých trápia časté migrény Stravovací plán pre vegetariánov ONLINE FITNESS PROGRAM Chcete cvičiť no nemáte čas chodiť do fitness centra ? Viete, že získať silu, schudnúť či spevniť telo sa dá aj doma ? Online program od fitness trénera Braňa Martanoviča vás o tom presvedčí ! Video tréningy so zameraním na workout a mobilitu sú určené pre začiatočníkov aj pokročilých. Cieľom cvikov orientovaných na mobilitu je zlepšiť pohybový rozsah kĺbov. Správnym a pravidelným cvičením nielen, že zlepšíte pohyblivosť kĺbov, ale spevníte väzy a zlepšíte koordináciu tela. Workout video tréningy vás naučia cviky s využitím vlastnej váhy, ktoré vám pomôžu k budovaniu svalovej hmoty. Pravidelným opakovaním získate viac sily, zlepšíte stabilitu ale aj držanie a pružnosť tela. branofitness.sk +421 904 352 314   Tím zariadim.sk sa postaral o rozšírenie web stránky branofitness.sk, textový obsah stránok a SEO nastavenia. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

13.10.2021255
Už žiaden holobyt - Krásne zariadené byty v nových rezidenciách od  Apartments holding

Služby pre firmu:

Už žiaden holobyt - Krásne zariadené byty v nových rezidenciách od Apartments holding

Joli Joli


Krásne zariadené byty na prenájom alebo komplexná realizácia vašich interiérov. Spoločnosť Apartments holding s. r. o., predstavuje unikátny koncept ponuky zariadených bytov na prenájom vo veľmi populárnych stavebných bytových projektoch v Bratislave. Zároveň, pre majiteľov nových stavieb vie ponúknuť komlexnú realizáciu interiérov na mieru. Najväčšou prednosťou na stránkach apartmentsholding.sk sú unikátne byty na prenájom vo vyhľadávaných lokalitách v Bratislave. Všetky byty sú vkusne zariadené a vybavené na okamžitý prenájom. Nábytok je vyrobený na mieru vo vysokom štandarde a pochádza z dielne prevereného partnera New Design. Prezrite si unikátnu ponuku bytov na prenájom v TOP projektoch v Bratislave - N!DO, Rezidenčný projekt Nový Ružinov, Tehelné pole, bytový komplex Bory a Matadorka. Všetky byty sú kompletne zariadené, ale každý z bytov ponúka inú výhodu, nielen danej lokality ale aj možností výhľadu, balkónov alebo predzáhradky, parkovacieho miesta, či podzemnej garáže, prípadne pivnice s možnosťou parkovania bicyklov.      Všetky byty sú zariadené spoluprácou s interiérovým architektom s veľkým ohľadom na dispozíciu priestoru a možnosti využitia bytu. Spoločnosť preto ponúka aj možnosť realizácie zariadenia vašich  interierových priestorov v top kvalite a cenách priamo od slovenského výrobcu nábytku na mieru -  New Design. Na stránkach nájdete množstvo inšpirácií a premien jednotlivých miestností holobytu na kompletne zariadené. Pozrite si sami ako sa menia jednotlivé priestory holobytu na kuchyne, obývačky, spálne, šatníky, či vstavané skrine.  👉 Prejsť na skrolovaciu galériu fotografií PRED a PO. Ak teda vlastníte holobyt a vaším cieľom je zariadiť ho štýlovo, kvalitne a namieru ponuka Apartments holding je tu pre vás. Naviac ak máte takýto interiér určený na prenájom, vedia vám váš byt zastrešiť aj formou inzercie prípadne zabezpečenia prenájmu. Viac o jednotlivých realizáciách 👇 #kuchynenamieru  #obyvackynamieru   #spalnenamieru   #kupelnenamieru   #vstavaneskrine  #komplexnerealizacie    Weby od zariadim.sk -  čo všetko nájdete na webe apartmentsholding.sk ?   NÁZOV, LOGO, VIZUÁLNA IDENTITA Klientovi sme pomohli nájsť a zakúpiť názov domény, vytvorili sme logo, pri návrhu sme pracovali s viacerými návrhmi, kombináciami farieb a typografie. Logo, ktoré sme pre spoločnosť Apartments holding s. r. o. navrhli je jednoduché, ľahko zapamätatelné, unikátne a jasne reprezentuje identitu firmy. Nasledoval návrh responzívneho dizajnu samotnej web stránky a rozdelenie na jednotlivé a najmä obsahovo atraktívne podstránky s vhodne nastaveným SEO.  NAVIGÁCIA A OBSAH WEBU Nový web mal pomôcť zákazníkovi v jednoduchšej orientácii pri výbere bytu na prenájom, priniesť všetky potrebné informácie o konkrétnom byte, dispozícií, lokalite a všetkých ostatných benefitoch. Logicky, teda nasledovala tvorba obsahu webu s klúčovými slovami a slovnými spojeniami, o ktorých vieme, že ich zákazníci hľadajú. Cielom bolo vytvoriť informačne aj vizuálne bohatý obsah, ktorý bude zaujímavý pre Google, ale aj pre návštevníkov stránky Apartments holding s.r.o. Ďalšie, čo mohlo zákazníka zaujímať, je nábytok v apartmánoch, preto sme vytvorili podstránku o kvalite nábytku v bytoch Apartments holding s. r. o. Čo všetko teda na novej webstránke nájdete? Jedinečný prenájom bytov v Bratislave Úvodná stránka - Homepage je vizitka celého webu. Od kvality úvodnej stránky závisí či u vás zákazník ostane alebo váš web opustí. Pre Apartments holding s. r. o. sme vytvorili stránku na ktorej zákazník okamžite zistí kde sa nachádza, aké sú služby a benefity práve tejto firmy. Zároveň sme dali zákazníkovi najavo prečo na tejto stránke zotrvať jasnými a stručnými informáciami, obrázkami a fotografiami. Hlavným cieľom úvodnej stránky bolo presmerovať návštevníkov presne tam, kam potrebujú ísť 👉 prehľad voľných bytov na prenájom.  Prehľad bytov Stránka Prehľad bytov, funguje ako jednoduchá a prehľadná prezentácia bytov spoločnosti  Apartments holding s. r. o. Stránka, ktorá presmeruje návštevníka na podstránky konkrétnych bytov v ponuke, so všetkými dôležitými informáciami ktoré môžu budúceho prenájomníka zaujímať - a to nie len vybavenie bytu ale aj informácie o infraštruktúre v okolí a o projekte samotnom. Stránka je doplnená video prezentáciou, chýbať samozrejme nesmie fotogaléria. Pre osvieženie a lepší prehľad benefitov sme pridali ikony a symboly, ktoré návštevníkovi poskytnú  vizuálne informácie o výhodách.    Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov?  Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

03.09.2021390
3 tipy ako získať viac zákazníkov vďaka Google Moja Firma

Služby pre firmu:

3 tipy ako získať viac zákazníkov vďaka Google Moja Firma

IvanaD


Podnikateľ, ktorý nie je na Googli, ako by ani neexistoval. To však pre úspešný biznis nestačí. Pokiaľ sa vaša firma nezobrazí pri vyhľadávaní v prvej desiatke, šance na získanie zákazníka rapídne klesajú. Optimalizácia web stránky, ako aj využitie marketingového nástroja Google Ads nepochybne k zvýšeniu viditeľnosti pomôže. Je tu však ešte niečo nemenej dôležité, čo si vyžaduje vašu pozornosť a pravidelnú správu ak chcete zostať medzi najlepšími – firemný profil Google Moja Firma (alebo Google My Business). Nezávislé testovanie ukázalo, že pravidelné využívanie firemného účtu Google Moja Firma, môže výrazne zamiešať karty a ovplyvniť poradie v lokálnom aj organickom vyhľadvaní. O tom, ako si ho založiť, vyplniť, propagovať príspevky a využiť všetky novinky sme vám už poradili v článkoch Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma? , Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to? a Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť. Dosť bolo však teórie, poďme tentoraz nazrieť do praxe. Na príkladoch si ukážeme, ako výrazne môžu návštevnosť ovplyvniť dobre optimalizované a pravidelne spravované profily oproti konkurencii. 1. Zvýšte svoju dohľadateľnosť Z nedávnej štúdie vyplynulo, že firmy s úplne vyplneným profilom zaznamenali až 2x vyššiu návštevnosť ako tie, ktoré mali profil vyplnený len čiastočne alebo vôbec. Služba Google Moja Firma totiž pridáva firmám na dôveryhodnosti tým, že pravdivosť všetkých zadaných údajov overuje. A čomu ľudia dôverujú, to pri hľadaní tovarov a služieb uprednostňujú. Dokonca až 70% zákazníkov preferuje firmu zaregistrovanú cez Google Moja Firma. Veľkým pozitívom tohto nástroja je fakt, že zákazník si vás nájde aj keď nepozná presný názov spoločnosti či adresu. Ako? Jednoducho prostredníctvom kľúčových slov, ktoré zadá do vyhľadávača pri hľadaní výrobku alebo služby. Ide o tzv. nepriame vyhľadávanie, ktoré často tvorí väčšie % návštev ako priame. Pre lepšiu predstavivosť si porovnajme výsledky priameho a nepriameho vyhľadávania konkrétneho firemného profilu. Ako môžete vidieť zo štatistiky nášho klienta Klimatizácie Bratislava , za jeden štvrťrok jeho profil nepriamo navštívilo viac ako 80 % ľudí, ktorí hľadali služby a výrobky týkajúce sa klimatizácií, čo rozhodne nie je zanedbateľné číslo. Ak by však náš klient GMB profil nemal, našlo by ho priamym vyhľadávaním len 14,2% ľudí.  2. Čím viac informácií a fotografií, tým vyššia návštevnosť Ako ste sa z predošlých článkov mohli dozvedieť, založiť samotný profil nestačí. Jeho správna optimalizácia dokáže návštevnosť vášho profilu výrazne ovplyvniť.  Profil Google Moja Firma by pre vás mal byť akousi „virtuálnou vizitkou“, ktorá svojim obsahom okamžite zákazníka pri vyhľadávaní zaujme. Ak v nej totiž do pár sekúnd nenájde potrebné informácie, uprednostní konkurenčný profil, ktorý ich má. Základné informácie ako popis firmy, presná adresa, telefonický kontakt, otvárací čas sú samozrejmosťou. Zabudnúť by ste však nemali ani na podrobnejší opis vašich produktov, služieb ako aj pridanie atribútov, teda výhod ako je napr. bezbariérový vstup, bezplatné parkovanie, wi-fi a iné. S príchodom pandémie Covid-19 začali byť ľudia viac opatrní a pri vyhľádaní služieb sa zaujímajú aj o ochranu svojho zdravia. Google preto operatívne rozšíril atribúty, v rámci ktorých by ste mali uviesť, či pri svojej práci využívate rúška a ďalšie ochranné prostriedky, či svojim zamestnancom kontrolujete teplotu, alebo je naopak potrebné sa pred stretnutím vopred objednať. Uľahčíte tým zákazníkom  hľadanie. Osobitú pozornosť si zaslúžia fotografie. Významne totiž zvyšujú atraktivitu vášho profilu. Podľa prieskumu spoločnosti Google, spoločnosť, ktorá pravidelne zverejňuje fotografie, má až o 35% vyššiu pravdepodobnosť prekliku na svoju webovú stránku a až o 40% vyššiu pravdepodobnosť, že jej sídlo zákazníci priamo navštívia. Svedčí o tom aj skúsenosť nášho klienta Autofólie Bratislava. Štatistika jednoznačne potvrdzuje, že, fotografie, ktoré spoločnosť pravidelne zverejňuje dosiahli za štvrťrok o 535% viac zobrazení, než príležitostne pridávané fotografie konkurenčných firiem. 3. Recenzie - vaša najlepšia reklama Ďalším faktorom, ktorý značne posilňuje vašu dôveryhodnosť sú recenzie na profile Google Moja Firma. Z prieskumu vyplynulo,že takmer 90% spotrebiteľov verí online recenziám rovnako ako osobným odporúčaniam. Preto by ste mali tento potenciál rozhodne využiť a prostredníctvom zdieľania URL svojho firemného profilu požiadať svojich zákazníkov o ohodnotenie vašej spoločnosti.  Rovnako dôležité je na hodnotenia aj odpovedať, bez ohľadu na to, či sú pozitívne alebo negatívne. Zákazník totiž veľmi ocení, že sa o jeho názor zaujímate. Negatívne referencie taktiež nie sú dôvodom na to, aby ste ich ignorovali, nebodaj mazali. Naopak, prostredníctvom nich máte jedinečnú možnosť novým zákazníkom ukázať, že aj keď sa nejaký problém vyskytne, vždy je vašou snahou ho vyriešiť.   Keď chcete dôveru spotrebiteľov ešte posilniť, odporúčame zverejňovať referencie svojich zákazníkov aj vo forme príspevkov, ideálne raz za 7 dní, počas ktorých sa vo vyhľadávači budú zobrazovať. Ako na to? V prípade, že máte hodnotenia priamo na svojej webovej stránke, môžete ich na tento účel použiť. Ak vám naopak chýbajú, alebo webovú stránku nemáte, je tu možnosť využitia referencií vašich zákazníkov priamo zo stránky zariadim.sk . Veľkou výhodou je, že ako štruktúrované dáta ich môžete zdieľať aj prostredníctvom sociálnych sietí a efektívne tak zasiahnuť väčšiu cieľovú skupinu. Zaujali vás naše tipy? Chcete aj vy patriť k najlepším a odlíšiť sa od konkurencie? Neviete ako na to? Obráťte sa na nás mailom na  obchod@zariadim.sk, alebo telefonicky na linke +421 918 228 898. Sme tu aby sme vám pomohli!                

03.09.2021318
Vysnívaný interiér na mieru

Dom a byt:

Vysnívaný interiér na mieru

Joli Joli


  Každý zákazník má špecifické zadania pre svoj vysnívaný interiér a vyžaduje individuálny prístup. So spoločnosťou NEW DESIGN však nemusíte hľadať kompromis. Vďaka spolupráci interiérového dizajnéra, architekta a výroby na mieru sú schopní vytvoriť nie len nábytok na mieru presne podľa predstáv, ale aj kompletný návrh zariadenia celého domu či bytu. Súčasťou prác spoločnosti NEW DESIGN sú komplexné realizácie zariadenia nových domov a bytov, hotelov, aj iných ubytovacích zariadení.  Komplexné realizácie – nábytok  na mieru do celých interiérov Spoločnosť NEW DESIGN pre vás vyrába prémiový slovenský nábytok na mieru už od roku 2002. Zhotovuje nábytok na mieru do celých interiérov nie len pre konečných zákazníkov, ale aj pre kuchynské štúdiá, architektov a veľkých firemných zákazníkov ako sú hotely, hostely či business centrá. Stačí, keď poviete o svojich predstavách a nájdu pre vás to najideálnejšie a cenovo najprijateľnejšie riešenie, ktoré vás určite osloví. Výberom nábytku na mieru od spoločnosti NEW DESIGN máte istotu, že pri jeho výrobe budú použité len kvalitné materiály od renomovaných dodávateľov. 👉 Pozrite si komplexné realizácie nábytku na mieru  Obývacie izby na mieru V obývacej izbe trávime pomerne veľa času, preto by malo byť všetko nastavené tak, aby sme sa tam cítili pohodlne, príjemne a nie len my, ale aj naša rodina či priatelia. Ak túžite po individuálnom návrhu pre váš interiér alebo sa jednoducho nechcete prispôsobovať sériovým obývacím stenám a zostavám, so spoločnosťou NEW DESIGN môžete svoju obývaciu izbu od podlahy zmeniť, alebo rovno zariadiť nanovo.  Aby ste vo svojej novej obývačke mohli pohodlne relaxovať, rozšírila spoločnosť NEW DESIGN svoju ponuku nábytku aj o predaj prémiových čalúnených sedačiek značiek Arteston by Krošlák, Alnea a Fines vyrobených na Slovensku.  👉 Prvotriedne sedačky z dielne slovenských výrobcov   FINES SIONE ARTESTON IDENTITY ALNEA BETA Kuchynské linky na mieru Moderná kuchyňa vo veľkej miere podlieha neustále sa meniacim trendom a nášmu individuálnemu vkusu, je to však časť domácnosti, ktorú si zariaďujeme na dlhšie obdobie, preto je veľmi dôležitá kvalita práce a použitých materiálov. Kuchyne od NEW DESIGN vás dokážu okúzliť svojim dokonalým dizajnom, špičkovými technológiami a individuálnymi možnosťami. Kuchynská linka býva mnohokrát spojená s jedálňou či obývacou izbou. Aj v takom prípade vám vedia navrhnúť riešenie, ktoré umožní vytvoriť dokonalú harmóniu v priestore. Spoločnosť NEW DESIGN vďaka spolupráci so slovenským výrobcom jedálenského nábytku FINES často dopĺňa svoj jedinečný nábytok na mieru práve o  jedálenské stoly FINES a stoličky FINES. Či už bude vaša vysnívaná kuchyňa malá, veľká alebo s ostrovčekom, kuchynská linka od spoločnosti NEW DESIGN sa prispôsobí vašim potrebám, navyše kuchynské linky vyrábajú v rôznych cenových hladinách, preto si ju môže dovoliť skutočne každý. 👉 Prezrite si celú ponuku jedálenského nábytku FINES STOLIČKA FINES SA63 STOLIČKA FINES SA04 STÔL FINES HEKTOR STÔL FINES MALIBU Kompletné spálne na mieru NEW DESIGN vám zaručene splní priania a sny o dokonalej spálni. Spálňa na mieru to nie je len posteľ a niekoľko veľkých skriniek. Ide o celkovú zostavu nábytku, patria sem napríklad nočné stolíky, šatníky, posuvné skrine či komody na mieru. Dizajn celej spálne, vrátane všetkých drobných doplnkov, navrhnú tak, aby ste sa cítili príjemne a pohodlne. Netreba však zabudnúť na hlavný účel spálne, odpočinok. Spoločnosť NEW DESIGN vám vie vybaviť spálňu posteľami vlastnej výroby na mieru alebo si môžete vybrať z postelí od ich slovenského dodávateľa FINES. Navyše vďaka spolupráci s najväčším výrobcom matracov v Českej republike Moravia Comfort nájdete v ponuke tiež kvalitné matrace a lamelové rošty. NEW DESIGN vám poradí s výberom materiálov  – od dekoru dosiek, cez unikátne šatníkové systémy až po exkluzívne tapety od slovenskej spoločnosti KARKI. Ideálnou voľbou je využitie niektorých zo stien na dekoráciu, kde práve v spolupráci s KARKI ponúkajú nekonečný výber vinylových, vliesových, textilných a iných tapiet.  👉 Vytvorte si spálňu svojich snov s NEW DESIGN POSTEĽ FINES ENA POSTEĽ FINES JULIANA Lamelový rošt DANIEL HN 5V MOTOR Lamelový rošt DANIEL HN 5V BVP 👉 Exkluzívne tapety KARKI  Pridajte sa k množstvu spokojných zákazníkov spoločnosti NEW DESIGN 👌 Individuálny prístup k zákazníkovi, odborné poradenstvo a možnosť zhotovenia 3D vizualizácie. Tím odborníkov v New Design vám vyrobí nábytok do vášho interiéru presne podľa vašich predstáv a projektov dodaných od architektov. www.newdesign.sk +421 917 440 243                      

28.07.20213388
New Design - slovenský výrobca nábytku na mieru a distribútor prémiových sedačiek

Dom a byt:

New Design - slovenský výrobca nábytku na mieru a distribútor prémiových sedačiek

Joli Joli


Pri zariaďovaní bytu či domu už nie je potrebné hľadať kompromis medzi tým, čo je na trhu a tým, čo by sme chceli. Vďaka kombinácii interiérového dizajnéra a výroby na mieru môžete mať presne také bývanie, o akom ste snívali. Spoločnosť NEW DESIGN sa už od roku 2002 zaoberá výrobou kvalitného nábytku na mieru. Súčasťou služieb, ktoré táto spoločnosť ponúka je aj kompletný štúdiový návrh interiéru. Spoločnosť NEW DESIGN ponúka odborné riešenia a nábytok na mieru nie len pre komerčných zákazníkov, ale aj pre architektov, veľkých firemných dizajnérov či developerov. Nedávno sa tento slovenský výrobca nábytku NEW DESIGN navyše stal distribútorom prvotriednych sedačiek z dielne slovenských výrobcov nábytku značiek Arteston by Krošlák, Alnea a Fines.  Sedačky Arteston Arteston je prémiová značka slovenských sedačiek s 25 ročnou tradíciou. Moderné a prvotriedne sedačky svetovej kvality rodinnej firmy Krošlákovcov. Prednosťou sedačiek Arteston je ich špecifický vzhľad, jedinečnosť a osobitný štýl. Za atraktívnym dizajnom sedačiek Arteston stojí talentovaný dizajnér Michal Riabič, ocenený niekoľkými cenami. Sedačky Arteston sa vyznačujú atraktívnym dizajnom, starostlivo vybranými poťahovými látkami a materiálmi z prírodných surovín, uspokoja tak, potreby aj tých najnáročnejších zákazníkov. Sedačky Arteston vás očaria svojou výbavou ako elektrickým vsúvaním a vysúvaním sedákov, regulovaním hĺbky sedenia, nastaviteľnými opierkami hlavy, podpery nôh či dokonca zabudovaným USB konektorom.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách Arteston na stránke New Design.sk - Sedačky Arteston  ARTESTON IDENTITY ARTESTON SERENITY ARTESTON ETERITY ARTESON ALHAMBRA Sedačky ALNEA  Sedačka z dielne ALNEA bude zaručene jedinečným kúskom vo vašej domácnosti. Slovenská značka čalúneného nábytku ALNEA nepatrí medzi veľkosériovú výrobu, je prispôsobený individuálnym potrebám a želaniam zákazníka. Široká variabilita jednotlivých elementov sedačiek ALNEA, voľba výplne sedačky, možnosť zabudovania poličky do opierkovej časti, výber látkového poťahu či kože vám umožní vybrať si pohodlnú zostavu zodpovedajúcu presne vašim požiadavkám. Sedacie súpravy ALNEA sú vyrobené z tých najkvalitnejších materiálov, s dôrazom na kvalitu a maximálne pohodlie. Vo vašej obývačke budú nepriehliadnuteľné. Výberom sedačky ALNEA získate pohodlný, jedinečný dizajnový kus nábytku, ktorý vám bude spoľahlivo slúžiť mnoho rokov.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách ALNEA na stránke New Design.sk - Sedačky ALNEA  ALNEA EDWARD ALNEA DORIS ALNEA MELISA ALNEA BETA   Sedačky FINES Slovenský výrobca nábytku FINES, prináša do vašich domovov originálny a kvalitný nábytok za veľmi priaznivé ceny. Chcete, aby bola vaša obývačka príjemným a zároveň moderným miestom na oddych a stretnutia ? Sedačky FINES sa vám prispôsobia v každom smere, sú pohodlné a funkčné. V ponuke nájdete elegantné, luxusné, kompaktné do malých interiérov ale aj praktické modely sedacích súprav, ktoré si viete vyskladať podľa svojích preferencií. Sedacie súpravy FINES ponúkajú možnosť konfigurácie elementov, voľby nožičiek, možnosť výberu polohovateľných podrúčok, polohovacie záhlavné opierky a naozaj bohatý výber z viac ako 170 druhov látok. Navyše získate priamo od výrobcu predĺženú 4-ročnú záruku na konštrukciu a pohyblivé mechanizmy.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách FINES na stránke New Design.sk - Sedačky FINES  FINES FAMILY FINES MARVEL FINES SARAH LUX FINES SIONE Sedacia súprava je najdôležitejší prvok v každej obývačky. Je to miesto, kde relaxujeme, oddychujeme s rodinou, s priateľmi, poprípade spíme. Sedačka preto musí byť pohodlná, funkčná ale zároveň musí spĺňať dizajnové požiadavky. Spoločnosť New Design už od roku 2002 pre vás zariaďuje komplexné interiéry, na mieru vyrába kuchynské linky, detské izby, obývačky, realizuje kúpeľňový nábytok ale aj  vstavané skrine a šatníky. Individuálny prístup k zákazníkovi, odborné poradenstvo a možnosť zhotovenia 3D vizualizácie je samozrejmosťou. Ich portfólio sa rozrástlo o prémiové sedacie súpravy slovenských výrobcov, to však nie je všetko, pre svojich zákazníkov pripravujú ešte viac. www.newdesign.sk +421 917 440 243                        

30.06.20212851
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.20202178
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate.  Vyvarujte sa častej chyby, ktorú robia iní. Nepíšte o tom, ako dlho ste na trhu či aká veľká je vaša firma. Oveľa lepšie je dať vedieť návštevníkom, čo všetko máte pre nich v ponuke, ako riešite súvisiace problémy a podobne. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Samotné príspevky sú skvelým prostriedkom, ako byť aktívny pri styku so zákazníkmi. Pritom je na výber niekoľko možností, ako bude príspevok vyzerať a načo bude slúžiť. Okrem jednoduchého obrázku s textom je možné vytvoriť aj oznámenie o udalosti, ktorá by mohla vašich zákazníkov zaujímať. Napríklad môžete pridať informáciu o výpredaji či akciovej ponuke.  Môžete tiež ponúknuť svoje výrobky priamo na stránke, kde si ich môžu návštevníci objednať, alebo kúpiť. Stačí pridať do príspevku tlačidlo pre výzvu na akciu, ako sú napríklad nákup, objednávka či rezervácia. Nezabúdajte však na použitie kľúčových slov v textoch. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov.  Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Pre zlepšenie dôveryhodnosti v očiach návštevníkov by ste však mali využiť všetky, ak je to možné a vhodné. No a netreba zabúdať ani na názory zákazníkov. Ani tu nechýba možnosť jednoducho pridávať recenzie priamo. Stačí kliknúť a zákazník môžete napísať svoje hodnotenie. Či už kladné alebo záporné. Takýmito recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť.  Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!  

26.03.20203065
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

18.03.20203066

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Služby pre firmu:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

20.12.20201798

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

03.01.20209551

pMasarykova

1 472

Interiérový dizajn, návrh…

Studio Prunus sme zvolili na základe odporúčania od priateľov a prezretí…

PRUNUS - kuchyne a…
4.78/5 29 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.88/5 351 hodnotení

Podpora podnikania - úspech je tu…

Priatelia, som maximálne spokojný s prácou a podporou portálu Zariadim.sk . Je…

zariadim.sk
5/5 48 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím