Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


New Design - slovenský výrobca nábytku na mieru a distribútor prémiových sedačiek

Dom a byt:

New Design - slovenský výrobca nábytku na mieru a distribútor prémiových sedačiek

Joli Joli


Pri zariaďovaní bytu či domu už nie je potrebné hľadať kompromis medzi tým, čo je na trhu a tým, čo by sme chceli. Vďaka kombinácii interiérového dizajnéra a výroby na mieru môžete mať presne také bývanie, o akom ste snívali. Spoločnosť NEW DESIGN sa už od roku 2002 zaoberá výrobou kvalitného nábytku na mieru. Súčasťou služieb, ktoré táto spoločnosť ponúka je aj kompletný štúdiový návrh interiéru. Spoločnosť NEW DESIGN ponúka odborné riešenia a nábytok na mieru nie len pre komerčných zákazníkov, ale aj pre architektov, veľkých firemných dizajnérov či developerov. Nedávno sa tento slovenský výrobca nábytku NEW DESIGN navyše stal distribútorom prvotriednych sedačiek z dielne slovenských výrobcov nábytku značiek Arteston by Krošlák, Alnea a Fines.  Sedačky Arteston Arteston je prémiová značka slovenských sedačiek s 25 ročnou tradíciou. Moderné a prvotriedne sedačky svetovej kvality rodinnej firmy Krošlákovcov. Prednosťou sedačiek Arteston je ich špecifický vzhľad, jedinečnosť a osobitný štýl. Za atraktívnym dizajnom sedačiek Arteston stojí talentovaný dizajnér Michal Riabič, ocenený niekoľkými cenami. Sedačky Arteston sa vyznačujú atraktívnym dizajnom, starostlivo vybranými poťahovými látkami a materiálmi z prírodných surovín, uspokoja tak, potreby aj tých najnáročnejších zákazníkov. Sedačky Arteston vás očaria svojou výbavou ako elektrickým vsúvaním a vysúvaním sedákov, regulovaním hĺbky sedenia, nastaviteľnými opierkami hlavy, podpery nôh či dokonca zabudovaným USB konektorom.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách Arteston na stránke New Design.sk - Sedačky Arteston  ARTESTON IDENTITY ARTESTON SERENITY ARTESTON ETERITY ARTESON ALHAMBRA Sedačky ALNEA  Sedačka z dielne ALNEA bude zaručene jedinečným kúskom vo vašej domácnosti. Slovenská značka čalúneného nábytku ALNEA nepatrí medzi veľkosériovú výrobu, je prispôsobený individuálnym potrebám a želaniam zákazníka. Široká variabilita jednotlivých elementov sedačiek ALNEA, voľba výplne sedačky, možnosť zabudovania poličky do opierkovej časti, výber látkového poťahu či kože vám umožní vybrať si pohodlnú zostavu zodpovedajúcu presne vašim požiadavkám. Sedacie súpravy ALNEA sú vyrobené z tých najkvalitnejších materiálov, s dôrazom na kvalitu a maximálne pohodlie. Vo vašej obývačke budú nepriehliadnuteľné. Výberom sedačky ALNEA získate pohodlný, jedinečný dizajnový kus nábytku, ktorý vám bude spoľahlivo slúžiť mnoho rokov.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách ALNEA na stránke New Design.sk - Sedačky ALNEA  ALNEA EDWARD ALNEA DORIS ALNEA MELISA ALNEA BETA   Sedačky FINES Slovenský výrobca nábytku FINES, prináša do vašich domovov originálny a kvalitný nábytok za veľmi priaznivé ceny. Chcete, aby bola vaša obývačka príjemným a zároveň moderným miestom na oddych a stretnutia ? Sedačky FINES sa vám prispôsobia v každom smere, sú pohodlné a funkčné. V ponuke nájdete elegantné, luxusné, kompaktné do malých interiérov ale aj praktické modely sedacích súprav, ktoré si viete vyskladať podľa svojích preferencií. Sedacie súpravy FINES ponúkajú možnosť konfigurácie elementov, voľby nožičiek, možnosť výberu polohovateľných podrúčok, polohovacie záhlavné opierky a naozaj bohatý výber z viac ako 170 druhov látok. Navyše získate priamo od výrobcu predĺženú 4-ročnú záruku na konštrukciu a pohyblivé mechanizmy.  👉 Prečítajte si viac o sedačkách FINES na stránke New Design.sk - Sedačky FINES  FINES FAMILY FINES MARVEL FINES SARAH LUX FINES SIONE Sedacia súprava je najdôležitejší prvok v každej obývačky. Je to miesto, kde relaxujeme, oddychujeme s rodinou, s priateľmi, poprípade spíme. Sedačka preto musí byť pohodlná, funkčná ale zároveň musí spĺňať dizajnové požiadavky. Spoločnosť New Design už od roku 2002 pre vás zariaďuje komplexné interiéry, na mieru vyrába kuchynské linky, detské izby, obývačky, realizuje kúpeľňový nábytok ale aj  vstavané skrine a šatníky. Individuálny prístup k zákazníkovi, odborné poradenstvo a možnosť zhotovenia 3D vizualizácie je samozrejmosťou. Ich portfólio sa rozrástlo o prémiové sedacie súpravy slovenských výrobcov, to však nie je všetko, pre svojich zákazníkov pripravujú ešte viac. www.newdesign.sk +421 917 440 243                        

30.06.2021365
Špičkové klimatizácie DAIKIN pre leto 2021 !

Dom a byt:

Špičkové klimatizácie DAIKIN pre leto 2021 !

Joli Joli


Každý rok pre vás spoločnosť Klimatizácie Bratislava pripravuje výber najlepších a najnovších klimatizácií na trhu s ich parametrami a radami a typmi, ako si správne vybrať. V predošlom článku sme vám predstavili prevratné novinky 2021 - špičkovú Samsung Wind Free PURE 1.0 a dizajnovú TOSHIBA HAORI. Tento krát, vám predstavíme najnovšie klimatizácie DAIKIN pre sezónu 2021. Pán Minarovič zo spoločnosti Klimatizácie Bratislava už viac, ako 18 rokov poskytuje poradenstvo, dodanie a profesionálnu montáž klimatizácií. Súčasťou kompletného servisu je samozrejme záručný a pozáručný servis klimatizácií. Klietni sú s nimi dlhodobo maximálne spokojní, o čom svedčí viac ako 140 skvelých hodnotení od klientov a rating 4,9 /5 ⭐️ Klimatizácie DAIKIN 2021 DAIKIN ECO Sensira Nová, ekologickejšia verzia veľmi obľúbenej klimatizácie Daikin Sensira, nástenná klimatizácia DAIKIN ECO Sensira. Tento vysoko - kvalitný a spoľahlivý model japonského výrobcu sa vyznačuje vysokou energetickou účinnosťou A++ a nízkou hlučnosťou.  Hladina akustického výkonu klimatizácie Daikin ECO Sensira - 21 dBA Vďaka ekologickému chladivu R-32, vysokej energetickej účinnosti a vylepšenému rotačnému kompresoru nie len, že znižuje enviromentálny dopad, ale vedie priamo k nižšej spotrebe energie. Nová DAIKIN ECO Sensira vám zaručuje nižšie riziko poruchy a tichšiu prevádzku bez neželených vibrácií. DAIKIN ECO Sensira je vybavená titánium- apatitovým vzduchovým filtrom, ktorý odstraňuje prachové častice zo vzduchu a nepríjemné zápachy v miestnosti - napr. cigaretový dym či zápach z domácich miláčikov, čím zaisťuje stály prívod čistého vzduchu.  Ak hľadáte spoľahlivú klimatizáciu v rozumnej cene, DAIKIN ECO Sensira je pre vás vhodné riešenie.  Viac informácií o klimatizácií DAIKIN ECO Sensira si môžete prečítať v článku spoločnosti Klimatizácie Bratislava - Modelový rad klimatizácií DAIKIN pre sezónu 2021.  Klimatizácia DAIKIN ECO Sensira je dostupná v štyroch výkonových prevedeniach: DAIKIN ECO Sensira FTXC20C  2.0 kW DAIKIN ECO Sensira FTXC25C 2.5 kW DAIKIN ECO Sensira FTXC35C 3.5 kW DAIKIN ECO Sensira FTXC50C 5.1 kW     DAIKIN PERFERA Nový nástenný model DAIKIN Perfera v jednoduchom a atraktívnom dizajne s výnimočne nízkou hlučnosťou porovnateľnou s pohybom lístia vo vánku. Ak hľadáte klimatizáciu, ktorá vás schladí, prehreje a dokáže vyčistiť vzduch, je pre vás nová DAIKIN PERFERA ideálna.  Výnimočne tichá prevádzka DAIKIN Perfera - od 19 dBA  Daikin Perfera je vynikajúca voľba pre spoločenské miestnosti a spálne, ale zároveň vďaka svojím vlastnostiam veľmi spoľahlivá jednotka do serverovní. Zaručuje vykurovací výkon aj pri nízkych vonkajších teplotách, až do - 25 °C a dokáže pracovať v režime chladenia pri vonkajšej teplote až do - 15 °C. Vďaka skvelým funkciám ako inteligentné oko - Dvojzónový snímač pohybu, režimu 3-D prúdenia vzduchu a režimom komfortného prúdenia si s Daikin Perfera zaručene užijete leto bez nepríjemného pocitu prievanu. DAIKIN Perfera - jednoduché ovládanie, najmodernejšie technológie, ionizátor FlashStreamer a maximálna energetická účinnosť A+++.  O funkciách a vlastnostiach klimatizácie DAIKIN Perfera si môžete prečítať v článku spoločnosti Klimatizácie Bratislava - Modelový rad klimatizácií DAIKIN pre sezónu 2021.  Klimatizácia DAIKIN Perfera je dostupná v piatich výkonových prevedeniach: Daikin Perfera FTXM20R 2.0 kW Daikin Perfera FTXM25R 2.5 kW Daikin Perfera FTXM35R 3.4 kW Daikin Perfera FTXM42R 4.2 kW Daikin Perfera FTXM50R 5.0 kW Parapetná klimatizácia Daikin PERFERA FVXM Ak hľadáte klimatizáciu s unikátnymi funkciami pre optimálny vykurovací komfort parapetná jednotka Daikin Perfera FVXM je pre vás tá pravá. Klimatizácia, ktorá vás očarí svojimi vykurovacími funkciami, ako Heat Boost pre rýchle vyhriatie miestnosti, funkciou vykurovania simulovaním 30- minútového sálavého tepla alebo režimom podlahového kúrenia -  Floor warming.  Trieda energetickej účinnosti DAIKIN PERFERA FVXM A+++ v chladení a A++ vo vykurovaní DAIKIN Perfera FVXM je ideálna parapetná klimatizácia do podkrovných priestorov, detských izieb, spální alebo chát, kde dokáže ihneď vykúriť priestor s rozlohou od 26 m2 do 35m2. Navyše výrobca zaručuje nižšie prevádzkové náklady v porovnaní s plynovými kotlami a elektrickými ohrievačmi. Daikin Perfera FVXM je tichý spoločník ( úroveň akustického tlaku znížená na 19 dBa ), ktorý vám navyše technológiou čistenia vzduchu Flash Streamer  a titan apatitovému fotokatalytickému filtru zabezpeční výbornú kvalitu vzduchu.  Viac informácií o klimatizácií DAIKIN PERFERA FVXM si môžete prečítať v článku spoločnosti Klimatizácie Bratislava - Modelový rad klimatizácií DAIKIN pre sezónu 2021.  Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké a už vôbec nie je ľahké vybrať si na montáž spoľahlivú spoločnosť. Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok zručností a skúseností, ktoré nie každý predajca má. Ušetrite čas aj peniaze a zverte to do rúk overenej firme. Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred.  Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084                

24.06.2021266
Zimné pneumatiky v lete: pri vyplatení škody z PZP by ste mohli mať problém

Auto-moto:

Zimné pneumatiky v lete: pri vyplatení škody z PZP by ste mohli mať problém

Joli Joli


Podľa zákona musí mať vozidlo zimné pneumatiky od polovice novembra do konca marca vtedy, keď sú cesty pokryté ľadom, snehom alebo námrazou. Právne nariadenie však už vodičom neukladá povinnosť zimné pneumatiky prezuť. Preto mnohí motoristi jazdia na zimných plášťoch aj v lete. Peniaze za výmenu pneumatík síce ušetria, ale tam, kde sa šetriť neoplatí. Jazdením na zimných gumách v lete si môžete narobiť problémy nielen počas šoférovania, ale aj pri povinnom zmluvnom poistení. Letné pneumatiky nie sú zbytočnosť Každý typ pneumatík má svoje opodstatnenie. Zimné gumy, ktoré sú určené do nižších teplôt, majú oproti letným plášťom výrazne nižšiu priľnavosť. Pri zimných pneumatikách je tiež potrebné dodržať zákaz kombinácie pre nápravy, ktorý platí pre osobné vozidlá. To znamená, že ak má vodič povinnosť jazdiť na zimných gumách, auto ich musí mať na prednej aj zadnej náprave. Pre nákladné vozidlá platí, že zimné plášte musia mať aspoň na prednej náprave. Jazdenie počas horúcich dní na zimných pneumatikách výrazne znižuje ovládateľnosť vozidla, čo má vplyv aj na nižšiu bezpečnosť jazdy. Zároveň sa zvyšuje hluková záťaž vozidla, ktorú pocíti nielen posádka v aute, ale aj okolie. Okrem toho je dezén zimných plášťov špeciálne navrhnutý na to, aby odvádzal vodu. V porovnaní s dezénom letných gúm je hlbší a má menšiu styčnú plochu s vozovkou. V praxi to znamená to, že sa predlžuje brzdná dráha vozidla, a to dosť výrazne. Prezúvanie pneumatík tak má svoj zmysel a v prvom rade ide o bezpečnosť. Ak zimné plášte neprezujete, určite ušetríte, ale môžete si narobiť hneď niekoľko problémov. Napríklad aj vtedy, keď spôsobíte nehodu a budete si chcieť uplatniť náhradu škody zo zákonného poistenia. Vašu poisťovňu môže totižto zaujímať aj to, na akých pneumatikách ste jazdili. Dobré vedieť: Ak pri prezúvaní auta zistíte, že máte rozdielne kvalitné resp. zodrané letné pneumatiky z minulej sezóny, tie v lepšom stave by mali byť vždy na zadnej náprave. Vyplatenie škody zo zákonného poistenia môže byť problém Znížená bezpečnosť pri jazdení ide ruka v ruke so zvýšeným rizikom dopravnej nehody. Správne zvolený druh pneumatík môže mať súvis s priebehom nehody aj výslednou výškou škody. V prípade, že príčinou škodovej udalosti boli neprezuté pneumatiky, poisťovňa vám môže znížiť alebo úplne zamietnuť poistné plnenie z PZP. Podobné je to aj pri celoročných pneumatikách, kedy poisťovateľa bude tiež zaujímať ich opotrebenie a priamy súvis so vznikom nehody. Ak si teda chcete byť istý, že jazdíte bezpečne a z povinného zmluvného poistenia budete mať nárok na náhradu škody, pneumatiky prezúvajte, pretože na cestách sa riskovať neoplatí.  +421 948 197 625 +421 918 462 422 +421 911 696 920 info@netfinancie.sk

21.06.2021199
Sprostredkovanie finančných produktov a služieb na Slovensku v spolupráci s FINPO MB s.r.o.

Rodina:Nechajte peniaze zarábať

Sprostredkovanie finančných produktov a služieb na Slovensku v spolupráci s FINPO MB s.r.o.

Joli Joli


Rozhovor s Miroslavom Bobákom a jeho synom Andrejom, zakladateľmi maklérskej spoločnosti FINPO MB s.r.o na tému sprostredkovanie finančných produktov a služieb na Slovensku v spolupráci s FINPO MB s.r.o. Miroslav Bobák, konateľ a odborný garant spoločnosti, vo finančnom sektore pôsobí od marca 2000 /21r. prax/ Andrej Bobák, konateľ a odborný garant spoločnosti, vo finančnom sektore pôsobí od júna 2012 /9r. prax/   Páni, ako by ste zhodnotili finančné sprostredkovanie na Slovensku a jeho smerovanie do budúcna ?  /Andrej/ Na Slovensku je 442 samostatných finančných agentov /SFA/. 270 SFA je len s jedným sektorom, čo je až 61% a iba 31 /7%/ je komplexných, zastrešujúcich všetkých 6 sektorov finančného trhu. Ak to berieme komplexne a pridáme k nim podriadených finančných agentov /PFA/ a viazaných finančných agentov /VFA/, tak tu máme niečo viac ako 23 000 sprostredkovateľov finančných produktov a služieb. Z nich viac, ako 9 000 sú viazaní finanční agenti /VFA/. Tí môžu sprostredkovávať finančné produkty iba jednej spoločnosti. PFA môžu sprostredkovávať presne to, čo má v portfóliu ich SFA, nakoľko PFA má zmluvu s SFA. Budúcnosť je jasne daná, digitalizácia, komplexné služby a kvalitný servis pre klienta. Jedným slovom PROFESIONALIZÁCIA. Zostanú najlepší z najlepších a tí, čo sa nimi chcú stať. /Miroslav/ Finančné sprostredkovanie sa postupne profesionalizuje a tieto čísla sa do budúcna zmenia, nepredpokladáme, že bude stúpať počet SFA, PFA a VFA, tie čísla budú nižšie vo všetkých 3 kategóriách, najviac sa však dotknú práve VFA, tých určite nebude ako dnes viac ako 9 000. Prečo si myslíte, že bude menej sprostredkovateľov? /Miroslav/ Z viacerých dôvodov. Keď ste mali pred 21 rokmi konkurenciu vo svojom meste, tak dnes si k nej pridajte minimálne celé Slovensko. Vďaka novým technológiám, online aplikáciám, zmluvám na diaľku /mnohé z nich vznikajú zaplatením, nie podpisom/ sa dnes vie sprostredkovateľ /SFA,PFA,VFA/ stretnúť s klientom online a uzatvoriť s ním zmluvu a riešiť mu servis, aj keď sú od seba 500 km ďaleko. Samotný klient sa však zmenil, má viac informácií aj vďaka internetu. A preto, dnes nestačí, aby ste bol dobrý, musíte byť výborný, a ak nebudete, tak vás klient skôr či neskôr opustí. Okrem toho by ste mali mať komplet služby v portfóliu, lebo ak niečo klientovi nebudete vedieť vyriešiť, nájde si skôr či neskôr toho, ktorý to dokáže a k nemu potom prenesie aj to, čo predtým u vás riešil. Keď sa pozriete na to, ako funguje väčšina sprostredkovateľov dnes, tak mi dáte za pravdu. SFA to mnohí už zabalili a ďalší ešte zabalia, minimálne tak, že sa stanú z nich PFA. Je to aj kvôli narastajúcej byrokracii, nákladom a pod. Na jednej strane od vás chcú vyššie poplatky a na druhej vám odoberú čas na zarábanie aj na tie poplatky, lebo vám pridajú povinnosti. /Andrej/ PFA a VFA, tak tam je veľká fluktuácia aj kvôli tomu, že nie sú všetci dobre zaplatení. Ak začnete v MLM štruktúre, tak musíte sa so svojou odmenou rozdeliť v niektorých firmách aj s desiatimi ďalšími manažérmi nad vami. Pričom je to častokrát tak, že jeden sa vám skutočne venuje a ostatní sa vezú. Niekedy ani neviete, kto vlastne všetko bol zaplatený z vášho výkonu. Miroslav, Vy ste v MLM štruktúrach pôsobil v minulosti v 2 spoločnostiach. Prečo ste sa rozhodli u vás robiť inak a nepostaviť to na MLM? /Miroslav/ Presne, preto, že poznám detaily, prešiel som si tým a z oboch som odišiel dobrovoľne a v oboch prípadoch to neboli jednoduché odchody. Oba však boli nevyhnutné a dnes ich oba vnímam ako fantastické rozhodnutia. Niekedy nesmiete pozerať na to o čo prídete, keď odídete, musíte sa pozrieť na to tak, že o čo všetko prídete, keď zostanete. Aký potenciál máte v MLM, keď väčšina je v MLM? Zaradiť sa alebo byť v tom istom? Posúvať sa v kariérnych rebríčkoch alebo kupčiť, vyjednávať si pozíciu v novej firme u nového makléra? Čo takto robiť to opačne, inak ako väčšina! Vytvoriť jasný, spravodlivý model, kde nie sú žiadne kariérne rebríčky ani kupčenie prípustné. Čo, teda máte vo vašej spoločnosti zaujímavé pre potencionálnych spolupracovníkov /PFA/, ktorí sa chcú stať profesionálmi, ako hovoríte a prečo by mali práve s vami spolupracovať? /Miroslav/ Partnerský prístup nie je u nás iba frázou, my skutočne máme nadstavenú spoluprácu na všetky strany partnersky. Jednak zverejňujeme všetky podpísané zmluvy, dodatky s finančnými aj nefinančnými inštitúciami, ktorých produkty sprostredkovávame spoločne s PFA. Každý vie, čo príde k nám na účet a potom veľmi jednoduchým a spravodlivým kľúčom rozdeľujeme provízie a všetci si ich veľmi jednoducho vedia prepočítať a skontrolovať. Žiadne bodovacie schémy, kariérne rebríčky a podobne. U nás musí byť najlepšie zaplatený ten, čo sa stará o klienta, preto 70% patrí jemu. Manažérom prerozdeľujeme 20%. Budujeme agentúrny systém, kde manažér má zaplatené za svojich priamych PFA, o ktorých sa stará. Ak jeho PFA sa chce starať o svojich, tak ten dostane za svojich zaplatené. Takto zabezpečíme, že sa provízia nerozbije medzi 5-10 ďalších a kto skutočne pracuje, tak to má zaplatené. Bavíme sa o všetkých províziách, základných, následných, bonusových, mimoriadnych aj objemových. Neexistuje jeden cent, ktorý by sa nerozdelil týmto kľúčom medzi tých, ktorí sa oň pričinili. A ak rastieme a získavame bonusové, mimoriadne a objemové provízie, tak sme to dosiahli spoločným výkonom a každý dostane aj z týchto odmien svoj podiel, presne podľa vopred známeho kľúča 70-20. /Andrej/ Okrem toho sa každý náš partner môže zviditeľniť na našej webovej stránke www.finpomb.sk na Facebooku, Google, na www.zariadim.sk a každému zabezpečujeme promo aj vďaka kladným referenciám od klientov, čo pre nás profesionálne zabezpečuje práve zariadim.sk,  jeden z našich partnerov. Taktiež spolupracujeme s najlepšou spoločnosťou na trhu v oblasti  digitalizácie https://positive.sk. Prostredníctvom positive software s.r.o. dokážeme zabezpečiť našim PFA a klientom, finančné služby ešte rýchlejšie ako doteraz, pritom aj kvalitne ako vždy komplexne, aj s patričným servisom. Máme od nich špičkový software ICM2, zároveň online kalkulačku na poistné produkty neživotného poistenia, kde vieme nielen porovnať v krátkom čase cenu, ale aj hodnotu produktov, vieme hneď cez tento systém uzatvárať zmluvy s klientom, a to aj na diaľku. Zároveň máme od nich aj online potvrdzovanie záznamov o rokovaní a ostatných potrebných dokumentov. Najväčší benefit je prepojenie týchto systémov, čo neskutočne šetrí čas a výrazne uľahčí zainteresovaným prácu jednak našim partnerom /PFA/, ako aj zamestnancom na centrále. Čo máte ešte zaujímavé, prípadne iné pre tých, ktorí sa rozhodujú stať sa finančným agentom alebo pre tých, ktorí zvažujú teraz, alebo do budúcna zmeniť spoločnosť? /Andrej/ Sme komplexní, máme všetko potrebné v portfóliu spoločností a produktov, máme pokryté všetky sektory. Okrem nich máme aj iné produkty a služby v portfóliu, napríklad úspešne spolupracujeme s Nemeckou spoločnosťou Golden Gates Edelmetalle AG, ktorá dnes nakupuje pre klientov v 12 krajinách Európy drahé a technologické kovy za 8 až 12 mil. eur mesačne, preto naši klienti majú tak výborné nákupné ceny a samozrejme spolupracovať s nami môžu naši partneri aj tu. Máme systém, vzdelávania našich PFA, školenia robíme každý týždeň. /Miroslav/ Máme tu skvelú príležitosť pre tých, ktorí sa chcú postaviť na vlastné nohy a aj pre tých, ktorí vidia tak ako my, že vo finančnom sektore je priestor pre agentúrny systém, ktorý u nás preferujeme. Dnes, keď čokoľvek chcete rozbiehať, tak potrebujete financie na rozbeh, napríklad na nákup zariadenia, tovaru a pod. Tu nepotrebujete peniaze na začiatok takmer vôbec. Dnes už každý má počítač, internet, mobilný telefón, auto, svoju kanceláriu, ňou je aj online priestor a jeho obývačka alebo pracovňa. Začať sa, teda dá bez problémov. Aj provízie sa inak vyplácajú ako pred 21 rokmi, keď som napríklad začínal ja a moji vrstovníci. To, čo je obrovský rozdiel, tak to je to, že každý náš obchodný partner /PFA/ vie dať rovnaké podmienky na spoluprácu komukoľvek, ako dávame my, čo sme tento systém vytvorili. Jasné a transparentné podmienky. A to je podľa nás ohromná podnikateľská príležitosť. Príležitosť z 23 000 sprostredkovateľov na Slovensku dostať k nám presne tých, ktorí to vnímajú rovnako ako my. Profesionálne, čestne, transparentne potvrdené s kvalitnými podmienkami. Cesta k finančnej slobode začína správnym rozhodnutím. Návod je jasný - začať pracovať sám na seba a prinášať ľuďom profit taký, že od vás budú chcieť služby neustále. Takú príležitosť aktuálne spoločnosť FINPO MB ponúka. Dlhoročné skúsenosti na trhu a tisíce spokojných klientov sú predprípravou aj na váš úspech. Kontaktuje spoločnosť FINPO MB, pýtajte sa na viac informácií a začnite žiť slobodne !

09.06.2021613
Regiochlad s.r.o. - Váš partner pre profesionálne riešenia chladenia

Dom a byt:

Regiochlad s.r.o. - Váš partner pre profesionálne riešenia chladenia

Joli Joli


Hľadáte spoľahlivú firmu, partnera ktorý sa postará o vašu strešnú klimatizáciu či vzduchotechniku ? Už nemusíte hľadať. Spoločnosť Regiochlad s.r.o. je dlhoročný partner spoločnosti Johnson Controls pre značky York a Hitachi, do svojho portfólia však zaradili aj strešné systémy LENNOX A TRANE. Vďaka svojím skúsenostiam a zručnostiam, vám vedia profesionálne poradiť vhodný typ klimatizačnej jednotky, podľa požiadaviek vášho podnikania, účelu a technického stavu stavby, realizovať samotnú profesionálnu montáž klimatizácie, tepelných čerpadiel alebo vzduchotechniky pre rôzne typy budov a priestorov. Navyše sa dokonale postarajú o bezchybné fungovanie vašej strešnej jednotky, jednotlivých chladiacich a klimatizačných zariadení, ale zároveň aj celých systémov v priemysle. Jednotlivé priemyselné odvetvia majú rôzne požiadavky na kvalitu klimatizácií. Preto vám vedia ponúknuť služby šité na mieru. Klietni sú s nimi dlhodobo spokojní, o čom svedčí viac ako 40 skvelých hodnotení od klientov a rating 5 /5 ⭐️ Prehľad ponuky služieb v jednotlivých odvetviach Vďaka širokému portfóliu produktov vie spoločnosť Regiochlad s.r.o. uspokojiť požiadavky malých aj veľkých firiem, reštaurácií, výrobných hál, datových centrier či iných administratívnych budov. Sú pripravení ponúknuť vám kompletný servis od zamerania až po celú realizáciu na mieru. Samozrejmosťou je spoľahlivý záručný, pozáručný ale aj jesenný servis či jarný servis.   CHLADIACE SYSTÉMY YORK Špičkové produkty americkej spoločnosti YORK nesmú chýbať v portfóliu spoločnosti Regiochlad. Zariadenia YORK patria medzi významné produkty v oblasti chladenia, vykurovania a vzduchotechniky. Všetky klimatizačné jednotky YORK dokážu chladiť aj vykurovať, preto vám spoľahlivo poslúžia po celý rok.     Sú vhodné pre adiministratívne priestory, výrobné haly, skladové priestory, reštaurácie či obchodné centrá. Spoločnosť Regiochlad svojim zákazníkom ponúka kompletné technické, prevádzkové aj servisné služby na priemyselné zariadenia YORK. Veľkou výhodou je oficiálne partnerstvo so spoločnosťou Johnson Controls, takže si môžete byť istý profesionálnymi službami a bezpečnou prevádzkou, pretože používajú výhradne originálne náhradné diely York, ktoré majú počas celého roka skladom. Kvalita náhradných dielov York je garantovaná  samotným výrobcom. 👉 Prečítajte si o jednom z najoblúbenejších riešení medzi firemnou klientelou, produkte York ACTIVA Rooftop CHLADIACE SYSTÉMY HITACHI Súčasťou portfólia spoločnosti Johnson Controls sú aj systémy značky HITACHI. V ponuke služieb spoločnosti Regiochlad s.r.o. preto nemôžu klimatizačné jednotky a tepelné čerpadlá značky HITACHI. Sú vhodné pre reštaurácie, hotely, sklady, serverovne, výrobné haly, fitness a wellness centrá či rezidenčné budovy. Ponuka  výrobcu HITACHI pre domácnosti zahŕňa splitové a multisplitové klimatizačné jednotky, s možnosťou ovládania cez aplikáciu Hi-Kumo vo vašom smartfóne. Ponuka produktov Hitachi je skutočne široká, neváhajte sa poradiť s odborníkmi zo spoločnosti Regiochlad.sk, pomôžu vám nájsť ten najvhodnejší klimatizačný systém.  CHLADIACE SYSTÉMY LENNOX A TRANE Americká spoločnosť LENNOX je špičkovým dodávateľom zariadení v oblasti vzduchotechniky, chladenia, vykurovania a klimatizácie. Regiochlad s.r.o. dokáže zabezpečiť okrem modelov značiek YORK a HITACHI aj bezchybnú prevádzku strešných systémov LENNOX A TRANE.  Poskytujú servisné služby pre modely klimatizácií značky Lennox, ako sú vzduchom chladené strešné jednotky BALTIC™, FLEXY™ a FLEXY™ EC, strešné jednotky s modulom spätného získavania tepla – FX, aj vodou chladené strešné jednotky WSHP – BALTIC™ a FLEXY. Zabezpečia pravidelný jesenný a jarný servis, aby zariadenia plnili svoju funkciu čo najlepšie a čo najdlhšie. Samozrejmosťou sú kompletné servisné práce, poradenstvo aj revízia chodu zariadenia. Profesionálne služby spoločnosti Regiochlad s.r.o V odbore chladenia, klimatizácie a technického zabezpečenia budov nie je Regiochlad s.r.o žiadny nováčik. Za sebou majú už 18 rokov skúsenosti. Šikovný tím tvoria zamestnanci, ktorí prešli viacerými procesmi a sú vyučení a certfikovaní priamo v odbore „chladiar“. Okrem toho sa pravidelne zúčastňujú firemných školení a seminárov, aby vám mohli poskytnúť tie najkvalitnejšie služby.     Ukážka realizácií spoločnosti Regiochlad s.r.o.  Termovízia a diagnostika zariadení Oprava 500 kW chladiča  YORK Demont malej vzduchotechniky Oprava chladiaceho zariadenie TRANE   Servis klimatizačných zariadení a vzduchotechniky Pravidelný servis vzduchotechniky pre reštaurácie Servis a oprava chladiacich zariadení a výparníkov Výmena kompresorov chladičov a minichladičov  Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie, montáž a servis klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  https://www.regiochlad.sk/ +421 949 763 539                

02.06.2021352
Klimatizácie SINCLAIR vás zaručene schladia. Vyberte si z najnovších modelov SINCLAIR 2021

Dom a byt:

Klimatizácie SINCLAIR vás zaručene schladia. Vyberte si z najnovších modelov SINCLAIR 2021

Joli Joli


Hľadáte spoľahlivú klimatizáciu do vašej domácnosti ? V dnešnej dobe je na trhu veľmi veľa kvalitných klimatizačných jednotiek, dôležitý je však správny výber, pretože nie všetky sú vhodné pre každého. Existuje množstvo typov, pre veľké či menšie priestory s rôznou spotrebou elektrickej energie, či výkonom. Niekedy ani tie najdrahšie klimatizácie nemusia byť najlepším riešením.  Spoločnosť Regiochlad s.r.o. pre vás pripravila modelovú radu najnovších klimatizácií Sinclair pre sezónu 2021. Klimatizácie SINCLAIR patria medzi najpredávanejšie v rámci strednej Európy a v ponuke sú v niekoľkých modelových radách, navyše s výborným pomerom výkon - cena - kvalita. Spoločnosť Regiochlad je oficiálny partner SINCLAIR GLOBAL GROUP, preto majú vo svoje ponuke celé portfólio nástenných klimatizačných jednotiek SINCLAIR, multisplit systémov aj kazetových jednotiek  SINCLAIR  v kombinácii s veľmi dobrou skladovou dostupnosťou počas celého roka. Súčasťou kompletného servisu pre svojich zákazníkov samozrejme poskytuje  odborné poradenstvo, dodanie, profesionálnu montáž klimatizácií a záručný a pozáručný servis klimatizácií. Klietni sú s nimi dlhodobo spokojní, o čom svedčí viac ako 40 skvelých hodnotení od klientov a rating 5 /5 ⭐️ NOVINKY - Klimatizácie SINCLAIR pre sezónu 2021 SINCLAIR SPECTRUM PLUS Séria klimatizácií SINCLAIR SPECTRUM PLUS v jedinečnom dizajne vybavená 2-stupňovým kompresorom, ekologicky šetrným chladivom R32 a funkciou SOFT ŠTART, ktorá šetrí elektrickú sieť pri zapnutí. Výhodou klimatizácií Sinclair Spectrum plus je schopnosť vykurovať do vonkajšej teploty až - 30°C.  SINCLAIR TERREL Špičková nástenná klimatizácia SINCLAIR TERREL v prémiovom dizajne a štyroch farebných prevedeniach - biela, čierna, strieborná a champagne. Klimatizačné jednotky série Sinclair Terrel disponujú všetkými používateľskými funkciami ako tichý chod, funkcia I FEEL, funkciou temperovania či automatickým pohybom lamiel do strán. Cold Plasma generátor, zabezpečí vyššiu kvalitu a čistotu vzduchu vo vašej domácnosti. Samozrejmosťou je možnosť ovládania jednotiek pomocou WiFi. SINCLAIR KEYON Nástenná klimatizácia SINCLAIR KEYON v jednoduchom, čisto bielom dizajne a energetickou účinnosťou A++ / A+. Ideálna pre tých, ktorí hľadajú kvalitnú a jednoduchú jednotku, ale nevyžadujú farebné varianty či prémiový dizajn. Klimatizácie KEYON majú všetky používateľské funkcie ako tichý chod, funkcia I FEEL pre komfortné riadenie teplôt. O čistejší, sviežejší a bezpečnejší vzduch sa postará Cold plasma generátor. Súčasťou základnej výbavy klimatizácií SINCLAIR KEYON je WiFi modul, ekologické chladivo R32 či antikorózna úprava výparníkov. NOVÁ VERZIA SINCLAIR RAY 2021 Základná rada klimatizácií SINCLAIR RAY, vo veľmi priaznivej cene, ponúka cenovo dostupné riešenie pre váš domov. Energetická účinnosť A++ / A+, pohodlné regulovanie teploty vďaka funkcii I FEEL, ekologické chladivo R32, o váš komfort sa navyše postará režim pre pohodlný spánok a funkcia temperovania. Ku klimatizáciám Sinclair RAY je možnosť voliteľného príslušenstva ako WiFi modul či rôznych filtrov pre lepšiu kvalitu vzduchu vo vašej domácnosti. KLIMATIZÁCIE DO DOMÁCNOSTI Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké, pri výbere je dôležité zohľadniť, aký typ vnútornej jednotky vybrať, prehodnotiť cenu, výkon, energetickú účinnosť či ovládacie funkcie. Spoločnosť Regiochlad s.r.o má vo svojom portfóliu široký výber klimatizácií SINCLAIR, vďaka čomu vedia ponúknuť vhodné riešenia aj pre správcovské spoločnosti či majiteľov rezidenčných budov. Montáž klimatizácie vyžaduje dostatok skúseností, technici spoločnosti Regiochlad s.r.o majú dlhoročné skúsenosti a zručnosti či už s montážou alebo servisom klimatizácií a chladiacich zariadení. Preto v ponuke služieb nechýba ani profesionálna montáž a servis klimatizácie pre rodinné domy, byty či chaty. Zárukou kvality klimatizačných jednotiek, sú celosvetovo uznávané značky výrobcov a dodávateľov klimatizácií, chladiacich zariadení i tepelných čerpadiel ako Sinclair, Hitachi, Toshiba, Panasonic, Gree či Airwell.  Ktorá bude tá Vaša ?   Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  https://www.regiochlad.sk/   +421 949 763 539                   Najlepšie je preveriť si recenzie a hodnotenia vybranej spoločnosti vopred.     

01.06.2021535
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.20201753
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate.  Vyvarujte sa častej chyby, ktorú robia iní. Nepíšte o tom, ako dlho ste na trhu či aká veľká je vaša firma. Oveľa lepšie je dať vedieť návštevníkom, čo všetko máte pre nich v ponuke, ako riešite súvisiace problémy a podobne. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Samotné príspevky sú skvelým prostriedkom, ako byť aktívny pri styku so zákazníkmi. Pritom je na výber niekoľko možností, ako bude príspevok vyzerať a načo bude slúžiť. Okrem jednoduchého obrázku s textom je možné vytvoriť aj oznámenie o udalosti, ktorá by mohla vašich zákazníkov zaujímať. Napríklad môžete pridať informáciu o výpredaji či akciovej ponuke.  Môžete tiež ponúknuť svoje výrobky priamo na stránke, kde si ich môžu návštevníci objednať, alebo kúpiť. Stačí pridať do príspevku tlačidlo pre výzvu na akciu, ako sú napríklad nákup, objednávka či rezervácia. Nezabúdajte však na použitie kľúčových slov v textoch. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov.  Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Pre zlepšenie dôveryhodnosti v očiach návštevníkov by ste však mali využiť všetky, ak je to možné a vhodné. No a netreba zabúdať ani na názory zákazníkov. Ani tu nechýba možnosť jednoducho pridávať recenzie priamo. Stačí kliknúť a zákazník môžete napísať svoje hodnotenie. Či už kladné alebo záporné. Takýmito recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť.  Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!  

26.03.20202599
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

18.03.20202741

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

Služby pre firmu:Ako na web

Mikroweb, ktorý pomohol vypredať všetky vianočné stromčeky

IvanaD  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

20.12.2020958

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

03.01.20208974

Nová kúpeľňa v príjemných zemitých…

Kúpeľňové štúdio Tarchi ponúka služby na najvyššej úrovni a vrelo ho odporúčam…

TARCHI
4.85/5 30 hodnotení

svadba

Spokojnost nad mieru , sice to pre zaneprazdnenost nejaku dobu potrva, ale…

Fero Liptak Photography
Fero Liptak…
4.63/5 2 hodnotení

brbd

1 2364

Kuchynská kalená sklenená zástena …

Realita bola krajšia ako bolo moje očakávanie!!! Ďakujem f. ATRIUS spolupraca…

ATRIUS
4.95/5 190 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím