Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Darček na Valentína? Jedine kvety!

Oslavy a podujatia:Valentínske radosti

Darček na Valentína? Jedine kvety!

Marek


Blíži sa sviatok zamilovaných Valentín. Je známy tým, že si dvojice darujú niečo krásne, niečo z lásky, niečo, čo vyvolá úsmev na tvári. A najkrajšie sú dary živé, ktoré dokážu preniesť energiu skutočnej lásky. A presne takým nositeľom sú kvety. Kvety vždy trafia do čierneho Je jedno, čo má vaša láska rada, ale kvety sú niečo, čo každej žene pohladí dušu. A obzvlášť na Valentína. Môžete ísť do kina, na večeru, alebo na romantickú prechádzku, ale kvety sú niečo, čo rozhodne nič nepokazia. Práve naopak. Každý spoločný zážitok ešte viac spríjemnia a spravia krásnym. Preto kvety rozhodne na Valentína nezabudnite. ČERVENÉ RUŽE S ORCHIDEOU SRDCE Z ČERVENÝCH RUŽÍ KRABIČKA PLNÁ ČERVENÝCH  RUŽÍ ČERVENÉ RUŽE Z LÁSKY   Kvety s prekvapením Svojej láske môžete ku kytici kvetov pripraviť aj sladké prekvapenie vo forme priloženej bonboniéry. Samozrejmosťou je lístoček s vyznaním lásky. Kytica môže byť kombinovaná s krásnym darčekovým setom, ktorý nielen vyčarí úsmev na tvári darovanej osobe, ale vďaka dobrote, alebo kvalitnému vínku zabezpečí aj príjemný romantický večer. Navyše takýto set môžete poňať aj ako prekvapenie pre vzdialenú lásku. KYTICA RUŽÍ S BONBÓNAMI RUŽE S BONBÓNAMI A FĽAŠOU VÍNA RUŽE S PRALINKAMI A RUŽOVÝM VÍNOM 5 ČERVENÝCH RUŽÍ S PRALINKAMI A VÍNOM   Oheň, láska a vášeň Tieto tri vlastnosti v sebe spája len jedna farba. Červená. Preto je červená ruža odjakživa symbolom lásky. A že má tŕne? Práve to z nej robí tú krásku. Pretože aj láska niekedy bolí, vie zraniť, niekedy sa kvôli nej môže strhnúť hádka. No práve preto je tak krásna. Šípové ruže môžete darovať samostatne v podobe nearanžovanej kytice ako víkendovú kyticu. Vtedy môžete jednotlivé kvety oddeliť a naaranžovať po byte, alebo rozsypať po posteli. Že to je ako klišé z romantického filmu? A čo tak byť niekedy pre tú svoju vyvolenú skutočne ako filmový hrdina? Ruže v krabici Ruže v darčekovej krabici sú trendy, sú praktické a sú krásne. Navyše veľmi dlho vydržia. Môžete si voliť niekoľko typov. Od malej okrúhlej krabičky až po set niekoľkých desiatok kvetov. Ruže v krabici môžeme ozdobiť aj orchideou a na Valentína sa priam pýta krabica ruží v tvare srdca. Ide o dar, ktorý sa zapíše hlboko do duše. A okrem toho to bude ozdoba aj sociálnej siete vaše lásky, kde si darček rada zveční a pochváli sa ním aj pred ostatnými. Spravte si Valentína tento rok skutočne horúceho. Všetky kvety a kytice na Valentína aj s expresnou donáškou nájdete tu:               

29.01.20208935
Dôvody, prečo a ako investovať do zlata už od 25 eur

Rodina:

Dôvody, prečo a ako investovať do zlata už od 25 eur

Marek


Zlato je kov cenný od svojho objavenia. Využíva sa od šperkárstva neprieč priemyselnými odvetviami až po medicínu. Zároveň uchováva svoju hodnotu počas celých dejín. Aj to je dôvod, pre ktorý sa oplatí do zlata investovať v každej dobe. Zlato nikdy nebude bezcenné Na zlato sa netreba pozerať len ako na investičnú príležitosť a netreba špekulovať na jeho rast a pokles. Zlato je investícia, ktorá uchováva hodnoty. Napríklad už za babylonského kráľa Nabuchonodozora pred 2 600 rokmi bola kúpna sila jednej unce zlata približne 350 bochníkov chleba a túto hodnotu si s občasnými výkyvmi udržuje prakticky až dodnes. Na rozdiel od iných platidiel, ktoré strácajú hodnotu, alebo prestávajú platiť, zlato bude vždy majetok, ktorý môžete predať za adekvátnu protihodnotu. Nikdy nebude bezcenné „Pri zlate nemožno hovoriť o úroku alebo výnose. Aj keď jeho cena historicky klesá a rastie, je to predovšetkým uchovávateľ hodnoty. Rozhodne spoľahlivejší ako papierová, či digitálna mena,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. GRAF: Vývoj ceny zlata v EUR / gram Medzinárodné platidlo Prostriedky investované do zlata môžete premeniť vždy na aktuálnu hotovosť. Nemusíte sa báť konverzných kurzov, neplatnosti bankoviek, či zmeny meny. Zlato je medzinárodným platidlom, ktoré má svoju hodnotu kdekoľvek na svete. Patrí k likvidným investíciám, ktoré môžete vždy odpredať. Je oslobodené od platby DPH Aj z výnosu na termínovanom vklade, ktorý nedosahuje ani mieru inflácie, musíte zaplatiť daň. „Pri investičnom zlate je nákup aj predaj od dane oslobodený,“ hovorí Miroslav Bobák a dodáva: „Vždy je dobré investovať do čistého 24 karátového zlata s certifikátom pravosti. Na trhu je totiž aj mnoho podvodníkov.“ Preto FINPO MB spolupracuje so spoločnosťou Golden Gates, ktorá je držiteľom prestížneho ocenenia Deautschlands Beste Edfelmetallhandler a je ocenená aj certifikátom Focus Money ako TOP SERVICE. Investujte po malých čiastkach Nákup fyzického zlata nemusí byť drahý špás. „Kúpiť si väčšiu tehličku zlata samozrejme môže znamenať investíciu niekoľko tisíc eur. No je možnosť investovať do fyzického zlata už od 25 eur mesačne, prostredníctvom sporiaceho programu. Pritom si človek stanoví cieľovú sumu a svoje voľné prostriedky si takto ukladá do fyzického zlata, ktoré si môže prevziať, alebo si ho nechá v certifikovanom stráženom sklade,“ hovorí Miroslav Bobák. Vyvracia tak mýtus, že investícia do zlata je len pre bohatých.   Zlatá budúcnosť   Vďaka tomu, že zlato drží svoju hodnotu, stáva sa nielen výbornou ochranou majetku, ale môže predstavovať aj sporenie na dôchodok. O dvadsať alebo tridsať rokov nie je isté, akou menou sa bude platiť, aké bude rozdelenie sveta, aké akcie budú v kurze, ale o zlato bude záujem a bude sa dať predať. Rovnako môže byť  zlato aj dobrým dedičstvom, či napríklad cenným rodinným klenotom. Peniaze investované do zlata sa skrátka nikdy nestratia.       Overené investovanie do fyzického zlata už od 25 eur mesačne vám umožní FINPO MB.

27.01.20201413
5 najúčinnejších spôsobov, ako sa zbaviť krtka v záhrade

Záhrada:

5 najúčinnejších spôsobov, ako sa zbaviť krtka v záhrade

Marek


Nezáleží na tom, či máte okrasnú alebo úžitkovú záhradu. Ak sa na nej zjaví krtko, nebudete nadšení. Tohto tichého protivníka spoznáte podľa charakteristických kôpok hliny, ktoré vedia z anglického trávnika spraviť bojové pole a zdecimovať úrodu zeleniny. Každému preto na jar padnú dobré tipy, ako svoju záhradu ochrániť. Rozhrabávanie krtincov Krtko sa neživí zeleninou ani koreňmi rastlín. Vyjedá z pôdy dážďovky a drobný hmyz. Problémom pre záhradu je však spleť chodieb, ktoré si vytvára. Ak mu stojí v ceste hriadka vašej mrky, tak ju dokonale rozhrabe a vaša úroda je stratená. Krtko je však poriadkumilovný a preto ak mu budete pravidelne rozhrabávať krtince, tak boj s vami vzdá. Je to účinná avšak dlhodobá cesta odboja. Pachové odpudzovače Krtko prakticky vôbec nevidí, ale príroda mu nadelila skvelý čuch a sluch. Nemá rád isté špecifické vône. Na trhu dostanete pachové odpudzovače, ale ak nechcete staviť na chémiu, môžete do krtica naliať napríklad výluh z cesnaku, alebo citrónovú šťavu. To všetko sú prírodné pachy, ktoré krtka odplašia. Avšak nie je úplne isté, či zasiahnete pachom aj chodbičky, v ktorých sa práve nachádza. Je to prírodný spôsob, ktorý vyžaduje dosť trpezlivosti aj príprav. Vždy však lepší, ako používať napríklad sírne knôty, dymovnice, karbid vápenatý, ktoré sú pre krtka toxické  a mohli by ho zabiť. Záhon kvetov Najprirodzenejšou metódou, ktorá funguje hlavne preventívne, je výsadba kvetov. Teda špeciálnych, ktoré voňajú nielen nám, ale vylučujú špecifický pach aj pod zemou. Vďaka tomu krtko pri hrabaní zmení smer svojej chodby preč od vašej záhrady. Takto účinne funguje narcis a  nechtík, čo sa týka úžitkových rastlín, krtko obíde cesnak, zeler, bazalku a kôpor.   Zvukovo vibračný odpudzovač Okrem dobrého čuchu má krtko veľmi dobre vyvinutý aj sluch a hmat. Preto sú pre neho peklom vibrácie a nepríjemné zvuky. Napríklad ho vyplaší aj elektrická kosačka, ale omnoho efektívnejšie sú vibračno – zvukové odpudzovače krtkov, ktoré pôsobia 24 hodín denne. Sú najúčinnejšie, pretože krtka doslova vyženú. Jeden takýto odpudzovač krtkov má dosah 1000 metrov štvorcových a je úplne bezpečný. Krtka nezabije, iba ho vyženie mimo dosah zvuku. Takýto prístroj funguje na batériu, ktorá vydrží fungovať bez prestávky až jeden rok. Vibračno – zvukový odpudzovač krtkov je lacný a generuje vibrácie a zvuk na veľmi nízkych frekvenciách. Preto je úplne neškodný pre ľudí a dokonca aj pre domáce zvieratá vrátane psov a mačiek. Okrem krtkov však účinkuje aj proti ostatným druhom hlodavcov a svrčkom. Jeho účinok je okamžitý.   Pasce – radšej nie Pasce sú na každý druh škodcov od myší až po krtkov. Netreba im uberať na účinnosti, no treba povedať, že ide o nehumánnu metódu. Existujú pasce, ktoré sa dávajú do krtincov a krtka zrania, alebo ho zachytia a zabijú. Krtko je živý tvor, ktorý si zaslúži život, len sa s ním napríklad pomocou zvukovo - vibračného odpudzovača krtkov  „dohodnete“, že nemusí žiť práve vo vašom záhone. V žiadnom prípade mu neublížite a aj vaša záhrada bude prekvitať. Zvukovo vibračný odpudzovač krtkov a ďalšie odpudzovače na mačky, vtákov, divokú zver, netopierov, kuny nájdete na stránke: odpudzovace.sk

25.01.20203562
5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Zdravie a krása:

5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Marek


Kazy, paradentóza, kameň, alebo zožltnutie zubov nie sú nutnou súčasťou starnutia, ako si mnohí myslia. Skôr sú dôkazom zlej starostlivosti o zuby. Vhodným prístupom dokážete eliminovať prakticky všetky negatívne prejavy na zuboch, ktoré ľudia pripisujú veku. Naučte sa zuby čistiť správne Základná každodenná starostlivosť o zuby je tá najdôležitejšia. Mnoho ľudí v nej však má vážne medzery, čo sa prejavuje na zdraví zubov. Zuby by sme si mali čistiť minimálne 2 x denne, čo väčšina ľudí dodržiava, no dentisti upozorňujú, že čistenie je vo väčšine prípadov nedostatočné. Umývanie zubov by malo trvať 2 – 3 minúty, treba používať správne kefky, medzizubné kefky, dobrý sklon, aby sme ďasná vyčistili a netraumatizovali. Tím Stomatológie Aupark Košice preto radí navštíviť dentálnu hygienu, kde vás naučia, ako sa správne starať o vaše zuby, aké zvoliť pasty, kefky aj techniku čistenia vzhľadom na špecifické potreby vášho chrupu.   Predchádzajte ochoreniam zubov Zlou správou je, že zub sa sám neopraví, dobrou je, že sa nemusí pokaziť. Dentisti zo Stomatológie Aupark Košice preto odporúčajú absolvovať nielen každoročnú preventívnu prehliadku u zubára, ale aj dentálnu hygienu pravidelne raz za pol roka. Vďaka tomu podchytíte a odstránite zmeny, ktoré by stav vašich zubov zhoršovali. Pri takejto odbornej starostlivosti a ak budete dbať na pokyny dentálnej hygieničky, lekársku starostlivosť nebudete potrebovať. Prestaňte veriť stereotypom o zuboch So zubami a starostlivosťou o ne je spojených mnoho mýtov, ktoré pretrvávajú ešte z čias, keď dentálna hygiena a zubná starostlivosť neboli na takej úrovni ako dnes. Nezáleží, či máte dvadsať alebo päťdesiat rokov, môžete mať stále zdravé a krásne zuby. Všetko je len o správnom prístupe k zubom a pravidelná starostlivosť môže zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej vrátane kazov, zápalu ďasien, paradentózy, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečí vám dlhodobé zubné zdravie. Zaobstarajte si správne zubné pomôcky Nie je jedno, akú zubnú kefku a pastu použijete. Na trhu je množstvo druhov, no málokto tuší, ktoré vyhovujú jeho zubom a potrebám jeho ďasien. Kefky tak často kupujeme náhodne. Porada s dentistom vám môže v budúcnosti ušetriť veľa nepríjemností. Mal by vám poradiť, akú kefku použiť, ako správne voliť systém čistenia. Akú medzizubnú kefku a veľkosť štetiniek použiť, rovnako aj aká pasta by bola vhodná. To všetko je len základ. Skúsený dentista vám odporučí aj doplnkové zubné pomôcky, ktoré prospejú vzhľadu aj zdraviu vašich zubov. Nebojte sa bielenia Samozrejme nehovoríme o bielení pomocou babských receptov, či nebodaj peroxidom, ktorý už mnohým ľuďom dokonale zničil sklovinu. Kvalitné a odborne zrealizované leštenie zubnej skloviny v spojení s jedinečným a bezpečným systémom bielenia zubov, ktoré garantuje výsledky, dokáže eliminovať neželané sfarbenie zubov a pritom ich nepoškodí. Ak nie ste spokojní s odtieňom zubov, nemusíte sa s tým zmieriť. Stačí navštíviť dentálnu hygienu v Auparku Košice, kde vám poradia, ako môžete vaše zuby vylepšiť a vylepšené ich v zdraví udržať. Navštívnte zubnú kliniku v Auparku Košice.

19.01.2020834
Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli Joli


Výber správnych lyží sa podobá výberu vhodného auta. Aj tu je totiž dôležité hlavne to, aby sa lyžiar cítil pri jazde na lyžiach pohodlne a aby mu lyže vyhovovali aj po technickej stránke. Veď ak ste šofér začiatočník nekúpite si nové Ferrari. Či? Podobne je to pri kúpe lyží. Ak s lyžovaním iba začínate, lyže určené pre profesionálov by vám zážitok z lyžovania skôr zhoršili ako zlepšili.  Na čo sa zamerať pri výbere Skôr ako budete lyže vyberať, mali by ste čo najobjektívnejšie zhodnotiť svoju lyžiarsku úroveň. Iné sú lyže pre začiatočníkov, iné pre pokročilejších a športových lyžiarov a ešte iné pre expertov. Nejde pritom iba o ich dĺžku či materiály, z ktorých sú vyrobené. Rozdielna je aj ich cena. Platiť zbytočne viac len preto, aby ste mali profesionálne lyže, na ktorých si nakoniec jazdu ani neužijete je hlúposť. Či už ste lyžiar začiatočník alebo expert, výber lyží je aj tak na vás, preto berte do úvahy nielen svoju technickú zdatnosť, ale aj výšku a váhu. Pre ľahších lyžiarov sú vhodnejšie mäkké lyže a naopak, ťažší by mali vyberať lyže s tvrdším jadrom. Mäkké pre začiatočníkov Mäkké lyže sa lepšie ovládajú a jednoduchšie sa nimi vyberajú oblúčiky na svahu. Sú preto vhodnejšie pre začiatočníkov, ktorí jazdia opatrnejšie a pri nižších rýchlostiach. Lyže s mäkkým jadrom, najčastejšie dreveným, nie sú vhodné na rýchlu jazdu, pretože nepríjemne kmitajú. Lyže pre začiatočníkov by nemali byť ani príliš dlhé, aby sa dali ľahšie ovládať. LYŽE BLIZZARD RTX ELEVATE​ LYŽE BLIZZARD RTX RACE​ LYŽE BLIZZARD RTX POWER Tvrdšie pre pokročilejších Pokročilejším lyžiarom zabezpečia lepšiu stabilitu a ovládateľnosť pri jazde v stredne veľkých rýchlostiach lyže s jadrom vystuženým karbónom alebo bazaltom. Dostatočne skúsení lyžiari si môžu užiť agresívnejšiu jazdu aj pri vysokých rýchlostiach na lyžiach s tvrdším jadrom a výstužou s karbónu, bazaltu, titanalu alebo ich kombinácie. Podľa schopností lyžiara treba vybrať aj správnu dĺžku lyží. Čím sú lyže dlhšie, tým ťažšie sa ovládajú. Ťažké a dlhšie lyže s titanalovým jadrom sú vhodné iba pre toho, kto už dokonale zvládol techniku lyžovania. Môže si vďaka nim vychutnať jazdu aj v maximálnej rýchlosti a nestratiť pritom kontrolu nad lyžami. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD RC CA​ LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMPETITION 76​ LYŽE BLIZZARD QUATTRO S 70​ A ako vybrať lyže podľa výšky? Najjednoduchšie je použiť zlaté pravidlo, ktoré hovorí, že lyže by mali štandardne siahať po bradu alebo po nos lyžiara. Aj tu však existujú určité rozdiely vzhľadom na štýl jazdy. Najlepšie je použiť na výber tabuľku, ktorá rozdeľuje lyže nielen podľa výšky ale aj technickej zdatnosti lyžiara. Akú šírku a typ lyží vybrať podľa terénu a štýlu jazdy Pre výber vhodného modelu lyží je dôležité aj to, v akom teréne plánujete lyžovať a aký štýl preferujete. Je veľký rozdiel medzi bežkami a lyžami na freestyle. V zásade platí, že čím sú lyže širšie, tým skôr sa hodia do hlbokého snehu. Široké lyže sa hodia viac pre freeride a freestyle. To však neznamená, že nie sú vhodné na upravené svahy. Naopak, na upravenej zjazdovke disponujú lyže väčšou stabilitou a zároveň umožňujú plynulejšiu jazdu. Dalo by sa povedať, že sú univerzálnejšie. Oproti tomu sú užšie lyže vhodné iba na upravené zjazdovky, pretože sa do hlbšieho snehu ľahko zabárajú. Pretekárske lyže vyžadujú dokonalé zvládnutie techniky lyžovania. Sú tvrdšie a ťažšie ako rekreačné lyže, ktoré vyhovujú skôr začiatočníkom. Nehodia sa však na celodenné lyžovanie. Športové lyže si často vyberajú skúsenejší lyžiari, ktorí si ešte netrúfajú na jazdu v neupravenom teréne. Presne naopak sú na tom freeridové lyže. Sú totiž ťažšie a preto sa aj ťažšie ovládajú na upravenej zjazdovke. Dokonale sa však hodia na jazdu v prašane a hlbokom snehu. Lyže na freestyle preferujú najmä mladší lyžiari, ktorí na nich radi skúšajú rôzne triky a skoky. Vhodnejšie sú do neupraveného terénu, pretože na upravenej zjazdovke držia stopu trochu slabšie. Ak ste fanúšikom skialpinizmu, mali by ste vedieť, že pri výbere vhodných lyží je potrebné zvoliť vhodnú šírku lyží podľa hĺbky terénu, kde sa chystáte. Lyže na SKIALP však musia byť dostatočne ľahké, aby ste zvládali výstupy do kopca. Nezabudnite ani na zlaté pravidlo pre výstroj. Skialpinistická obuv musí sedieť na nohe dvakrát pevnejšie ako iná. Noha sa totiž oveľa viac pohybuje a tým sa zvyšuje aj možnosť otlakov na prstoch, päte či členku. Aj tu platí pravidlo čím ľahšia, tým lepšia.   SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO​ G 085 SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO G 085, ICE/BLUE​ FREESTYLE LYŽE BLIZZARD BRAHMA RTL  Ako vybrať lyže pre deti ? Detské a juniorské lyže je potrebné vyberať najmä podľa výšky a váhy dieťaťa. Ale pokojne nechajte svoje dieťa vybrať si lyže, ktoré sa mu páčia. Ide predsa o to, aby mal váš drobec z lyžovania radosť. Držte sa pri výbere zlatého pravidla, aby dĺžka lyží bola o 10 až 15 cm menšia ako výška dieťaťa. Alebo si pozrite tabuľku. Jednotlivé typy lyží sa dajú rozdeliť aj podľa technických parametrov, ako je rádius, ktorý je dôležitý pre správne oblúčiky a ovládateľnosť, alebo geometria. Netreba však zabúdať ani na to, ako často zvyknete lyžovať. Ak si nie ste istí, neváhajte si nechať poradiť od skúseného odborníka v predajni. Dobrá rada je predsa nad zlato.     Pozrite si najobľúbenejšie a najpredávanejšie modely detských / juniorských lyží na našom e-shope Slyže. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMP.JR​ LYŽE BLIZZARD PEARL JR LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR    

03.01.20207719
Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli Joli


Lyžiarska prilba by nemala chýbať v lyžiarskej výstroji žiadneho lyžiara. Nezáleží na tom, či ste začiatočník alebo profesionál. Okrem bezpečnosti pri jazde na lyžiach poskytuje správne vybraná prilba aj komfort a ochranu pred zimou a vetrom. Aby ste si mohli správne vybrať, potrebujete vedieť aký je obvod vašej hlavy, resp. hlavy lyžiara, pre koho lyžiarsku prilbu kupujete. Ako odmerať obvod hlavy Odmerať si obvod hlavy môžete jednoducho, použitím krajčírskeho metra. Najlepšie je merať približne centimeter nad obočím tak, aby meter bol vo vodorovnej polohe. Keď už túto veľkosť poznáte, môžete na výber správnej veľkosti prilby použiť tabuľku veľkostí nižšie. Prilby sa podobne ako oblečenie označuje písmenami a tiež podľa toho, či sú to lyžiarske prilby pánske, dámske alebo detské. Ak kupujete lyžiarsku prilbu v e-shope, poznať svoju veľkosť je výhoda, pretože si môžete vopred vybrať niekoľko modelov a porovnať ich parametre. Ušetríte tak čas, ktorý by ste inak strávili skúšaním v kamennej predajni. Rozmer  XXXS  XXS  XS  S  M  L  XL  XXL Obvod hlavy 49-50 cm 51-52 cm 53-54 cm 55-56 cm 57-58 cm 59-60 cm 61-62 cm 63-64 cm Nielen na veľkosti záleží Top lyžiarska prilba vám zaručí nielen bezpečnosť na svahu, ale aj dokonalý komfort. Veľkosť totiž nie je to jediné, na čom pri výbere prilby záleží. Prilba musí dokonale sedieť na hlave. Tak, aby sa nepohla ani pri predklone bez zapnutého podbradníka. Nesmie ani nikde tlačiť či škriabať. Nezabudnite ani na remienok, ktorý vám nesmie brániť otvoriť ústa pri jazde, ale zároveň nesmie ani dovoliť stiahnuť prilbu. Dnes už nájdete v ponuke množstvo modelov, ktoré umožňujú regulovať veľkosť prilby. Vďaka tejto funkcii si môžete napríklad pod prilbu nasadiť kuklu alebo čiapku a nastaviť si veľkosť prilby podľa potreby. nezabudnite pritom na správnu pozíciu prilby. Nemala by zasahovať do vášho zorného poľa, ale zároveň by mala chrániť čelo. Nemali by ste zabudnúť ani na pohodlie. Dôležité je nielen zateplenie prilby, ale aj vetranie.       Na výber je tak aktívny systém odvetrania, ako aj pasívny, ktorý neumožňuje zatvárať či otvárať vetracie otvory. Výber je v tomto prípade len na vás. Dôležitá je aj váha prilby a jej dizajn. Podľa hmotnosti sa lyžiarske prilby delia na dve skupiny. Ľahšie sú vyrábané technológiou in-mold a ich hmotnosť sa pohybuje od 350 do 400 gramov. Ťažšie prilby sú vyrábané technológiou injected a ich hmotnosť sa pohybuje od 450 do 550 gramov. Sezónny hit Ako vyzerá a čo ponúka top lyžiarska prilba tejto sezóny? Lyžiarska prilba BLIZZARD Double Visor Neon Orange je vhodná pre mužov i pre ženy a môžu ju používať aj ľudia, ktorí nosia dioptrie. Prilba dokonale sadne vďaka kolieskovému systému Power fit na temene. Antibakteriálna vložka s technológiou 3D Soft Dry dokonale odvádza pot a zostáva suchá, čo zlepšuje komfort a tým celkový zážitok z lyžovania. Vložku môžete kedykoľvek vybrať a vyprať. Integrovaný štít s UV ochranou zvyšuje kontrast pri hmle alebo snežení. Nastaviteľné je aj odvetrávanie a môžete si na prilbu nasadiť aj akékoľvek lyžiarske okuliare. NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR ORANŽOVÉ SKLO NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR TMAVÉ SKLO​ Dostanete ich priamo pri kúpe prilby. Umožňuje to ergonomicky tvarovaná drážka po obvode. Stačí jednoducho odmontovať štít. Štít môžete aj vymeniť za iný, ak chcete. Technológia Double InMould je zodpovedná za maximálnu ľahkosť a pevnosť prilby BLIZZARD Double Visor Neon Orange. Hodí sa nielen na lyžovanie, ale aj na snowboarding, korčuľovanie alebo sánkovanie. Ak by ste si nevedeli vybrať správnu prilbu sami, môžete tento model brať ako náš tip pre vás. Alebo si dajte poradiť od pracovníkov predajne. Správne vybraná prilba vám môže zážitky z lyžovania podstatne zlepšiť a zabezpečí vám aj bezpečnosť na svahoch. Pozrite si niektoré z našich ďalších najobľúbenejších a najpredávanejších modelov. Ak poznáte svoju veľkosť prilby, nemusíte strácať čas chodením po predajniach, inšpirovať sa môžete našimi zákazníkmi a prečítať si ich hodnotenia.  LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE SKI HELMET, BLACK MATT/NEON GREEN ULTRAĽAHKÁ LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE VISOR BLACK MATT LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA DOUBLE VISOR WHITE MATT/SILVER​  

03.01.20204487
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.2020529
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate.  Vyvarujte sa častej chyby, ktorú robia iní. Nepíšte o tom, ako dlho ste na trhu či aká veľká je vaša firma. Oveľa lepšie je dať vedieť návštevníkom, čo všetko máte pre nich v ponuke, ako riešite súvisiace problémy a podobne. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Samotné príspevky sú skvelým prostriedkom, ako byť aktívny pri styku so zákazníkmi. Pritom je na výber niekoľko možností, ako bude príspevok vyzerať a načo bude slúžiť. Okrem jednoduchého obrázku s textom je možné vytvoriť aj oznámenie o udalosti, ktorá by mohla vašich zákazníkov zaujímať. Napríklad môžete pridať informáciu o výpredaji či akciovej ponuke.  Môžete tiež ponúknuť svoje výrobky priamo na stránke, kde si ich môžu návštevníci objednať, alebo kúpiť. Stačí pridať do príspevku tlačidlo pre výzvu na akciu, ako sú napríklad nákup, objednávka či rezervácia. Nezabúdajte však na použitie kľúčových slov v textoch. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov.  Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Pre zlepšenie dôveryhodnosti v očiach návštevníkov by ste však mali využiť všetky, ak je to možné a vhodné. No a netreba zabúdať ani na názory zákazníkov. Ani tu nechýba možnosť jednoducho pridávať recenzie priamo. Stačí kliknúť a zákazník môžete napísať svoje hodnotenie. Či už kladné alebo záporné. Takýmito recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť.  Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!  

26.03.20201853
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

18.03.20202041

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla  v Služby pre firmu


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

16.04.20201443

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

03.01.20207719

Celodenná starostlivosť o deti

So sluzbami skolky Sarkan sme boli velmi spokojni. Nas syn tam chodil velmi rad…

DC Šarkan
DC Šarkan
5/5 11 hodnotení

Marek

1 257

Dizajnový krb

Vynikajúci krb. Expresne rýchle dodanie, vynikajúca komunikácia, kvalitné…

LACNÉ BIOKRBY
4.95/5 18 hodnotení

femasro

1 291

Jazykový kurz v jazykovej škole…

Veľmi odporúčam. Kto chce prelomiť jazykovú bariéru pri komunikácii v…

SARJA - jazyková…
4.8/5 14 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím