Nová požiadavka




Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Vyrovnajte poškodenia a preliačeniny na aute bez lakovania

Auto-moto:Podnikateľské príbehy

Vyrovnajte poškodenia a preliačeniny na aute bez lakovania

Marek


Ťukance, malé havárie, buchnutie do dverí, ale aj krupobitie vie na kapote auta spraviť nepekné preliačeniny. Vďaka technológii PAINTLESS DENT REMOVAL však môžete dať vyrovnať vašu kapotu bez toho, aby sa poškodil lak, alebo ste museli využívať lakýrnícke práce. Preliačenina sa dá vytlačiť Systém PAINTLESS DENT REMOVAL alebo skrátene PDR bol vyvinutý ako alternatíva ku klampiarskej práci na preliačeninách. Ide o  systém, ktorý je vhodný pre opravy drobných poškodení karosérie, najmä na odstránenie ostrých alebo špicatých jamiek, rýh a mäkkých jamiek. Systém pracuje na princípe vytláčania, teda presne na základe opačnej sily, aká karosériu poškodila.  Vďaka tomu vie veľmi rýchlo a efektívne vyrovnať poškodenia karosérie bez ďalších drahých a zdĺhavých opráv. Auto ako nové Technológia nepoškodujte žiadne okolie okolo preliačeniny. Je to vysoko výkonná alternatíva k bežnému vyklepávaniu alebo plneniu preliačenín. Špeciálne náradie na realizáciu PDR dokáže zabezpečiť, že sa dajú vyrovnať malé aj väčšie preliačeniny, len kozmetické alebo aj hlbšie poškodenia. Ak vyskúšate práve túto možnosť, bude to rýchla a lacná oprava, hoci možno stret vašej karosérie s prekážkou vyzeral na prvý pohľad hrozivo. Nezáleží na značke auta ani veku PAINTLESS DENT REMOVAL je vhodný na akékoľvek typ karosérie, či už ide o nový alebo aj starší automobil. Poradí si s luxusnými vozidlami aj a autami, kde už ste boli pripravení nejakú tú preliačeninu aj pretrpieť, ale prečo chodiť na poškodenom aute, ak nemusíte? Navyše pri súčasnom prísnom hodnotení technických kontrol na Slovensku je oprava preliačením doslova nutnosťou, ak chcete mať auto plne spôsobilé na premávku. Ak sa chcete o systéme PAINTLESS DENT REMOVAL dozvedieť viac. Kliknite tu.

17.06.20192279
Chcete byť na Google Street View? Tu je návod!

Foto a video:Podnikateľské príbehy

Chcete byť na Google Street View? Tu je návod!

Marek


Keď sa v roku 2001 narodil projekt Google Street View, zmenil predstavu o vnímaní sveta. Vďaka nemu je dnes možné pozrieť si detailne miesto, kam cestujete. Pozrieť si zaujímavé miesta a následne ich priamo navštíviť. Dnes už si málokto pozerá len mapy, každý sa pozrie aj na reálne zobrazenie skutočnosti. Stačí iba jediná vec k tomu, aby sa ja aj vaša kaviareň, hotel, či prevádzka stali súčasťou sveta Google Street Viiew. Ako vznikol Google Street View? V roku 2001 to bo projekt Stanfordskej univerzity, ktorý sa o päť rokov podarilo úspešne pretaviť Googlu do praxe a mohli sme si pozrieť skutočne 3D prehliadky miest, ulíc, ale aj  pamiatok, kaviarní, reštaurácií, či barov tak,  ako vyzerajú v skutočnosti. Virtuálna prehliadka prináša zákazníkom nový zážitok a obchodníkom vyššiu dôveryhodnosť. Od roku 2013 si kaviarne, múzeá, obchody a obchodíky mohli najať certifikovaného Google fotografa na vytvorenie virtuálnej prehliadky. Dnes je virtuálna prehliadka bežná súčasť Google My Business (Google Moja Firma). Google My Business je spoľahlivý dobrý marketingový nástroj, vďaka ktorému môžete zvýšiť zisky až dvojnásobne. To nie je suché konštatovanie, ale štatistiky Googlu. Upútajte zákazníkov na Googli Dnes je bežná prax, že Slováci, tak aj zahraniční cestovatelia navštívia cieľ svojej cesty na Googli skôr, ako k nemu vyrazia v realite. No a prednosť dajú tým prevádzkam, ktoré majú na Googli fotky. „Dnes môže mať virtuálnu prehliadku na Googli každý. Nie je to žiadny problém. Realizácia je jednoduchá a rýchla. Pripravím kompletné nafotenie aj video dokumentáciu a dokonca ju klientom ako certifikovaný fotograf umiestnim na Google,“ hovorí Ján Hámorský. Získate tak nielen krásnu prezentáciu vlastnej prevádzky, ktorú si môžete dať na svoje web stránky, ale aj miesto na Google Street View, kam chodia milióny ľudí denne. Všetko za jednu cenu Ján Hámorský sa špecializuje na 3D prehliadky niekoľko rokov. V rámci jednej ceny klientovi dodáva video, fotografie, jeho vlastnú virtuálnu prehliadku a samozrejmosťou je aj umiestnenie prehliadky na Google. Tu už vaše fotografie ostanú a budú prístupné v krásnom spracovaní pre celý svet. Vyskúšajte silu takejto reklamy a uvidíte, ako k vám začnú zrazu prúdiť zákazníci, pretože vás nevideli len na mapách, ale aj na Google Street View. Ak chcete 3D prehliadku a jej umiestnenie priamo na Google Street View, kontaktujte Jána Hámorského.

10.06.2019878
UV tlač premení každý interiér na moderný a krásny

Dom a byt:Podnikateľské príbehy

UV tlač premení každý interiér na moderný a krásny

Marek


Chcete rekonštruovať interiér a obohatiť ho o praktické vstavené skrine? Určite sa ohliadnite po možnosti dekorovania pomocou UV tlače. Ide o modernú a progresívnu technológiu, ktorá aj z „bežnej“ skrine môže spraviť umelecké dielo. Interiér o poznanie krajší a žiarivejší Investícia do vstavanej skrine nie je na rok ani na dva, ale na desiatky rokov. Dá sa povedať, že sa stáva trvalou súčasťou interiéru. Pretože na rozdiel od bežného nábytku si vstavanú skriňu nepresťahujete. Preto je samozrejme dôležité, aby aj jej výzdoba odolávala času. Práve UV tlač túto možnosť ponúka.  „UV tlač je nesmierne trvácna. Dáva sa pod špeciálne sklo, ktoré zvýrazňuje samotný obraz a zvyšuje jeho atraktivitu. Toto dekorovanie vstavaných skríň možno považovať za najnovšiu technológiu potlače a vydrží prakticky tak dlho, ako celá skriňa, takže nastálo,“ hovorí o výhodách UV tlače Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom. Výhoda tejto technológie tak isto je, že umožňuje na vstavanej skrini zachytiť akýkoľvek obrazec. Vstávať môžete každé ráno ako na dovolenke Predstavte si, že máte vstavanú skriňu v spálni a hneď po prebudení sa pozriete na krásny obraz ryžových políčok, ktoré ste si odfotili niekde na exotickej dovolenke. Alebo milujete pyramídy z Egypta? Žiadny problém. Nabijete sa tak každý deň úžasnou energiou. Fotografie vytvorené pomocou UV tlače sú totiž stále a farby nevyblednú ani po rokoch. Môžete pritom použiť akúkoľvek vašu fotografiu, grafiku, alebo obrázok, ktorý vás poteší. Zharmonizujte si interiér Patrik Župánek hovorí, že UV tlač je vhodná ako na menšie dekorácie na vstavenej skrini, tak aj celoplošné. Nemusíte mať v spálni alebo v obývačke iba fotografiu, ale napríklad aj čoraz modernejšie harmonizujúce obrazy, rôzne vibračné obrazce, ktoré  farbami a štruktúrou dokážu zharmonizovať celé okolie. Takýto dizajn sa hodí nielen pre byty a domy, ale napríklad aj pre dekoráciu masážneho štúdia, meditačných miestností a podobne. UV tlač pritom vyzdvihne samotné farby a dostanú tak ešte intenzívnejší a krajší nádych. UV tlač prekonala foto tapety Fototapety na vstavaných skriniach nevyzerali zle, avšak UV tlač je podstatne vyšší level. Fototapety nemali taký lesk a navyše ani tak dlhú životnosť. UV tlač je zatiaľ neprekonateľná. Je potom už len na vás, či si touto technológiou dáte potlačiť celú skriňu alebo napríklad len výrez na ozdobenie. „Existuje mnoho možností, ako si pomocou UV tlače okrášliť priestor. Výsledok je však vždy rovnaký, budete sa z neho tešiť,“ dodáva Župánek. Cenovo je UV tlač drahšia ako použitie fototapety, ale dizajnom aj kvalitou je úplne inde. Lenže nezabudnite, že vstavanou skriňou nekupujete len nábytok, ale plnohodnotnú súčasť bývania. Viac informácií o vstavaných skriniach na mieru a možnostiach UV tlače nájdete tu: https://www.vstavaneskrine.com/    

24.04.20193971
Jar je tu. Okná potrebujú nielen umyť, ale aj renovovať

Dom a byt:Podnikateľské príbehy

Jar je tu. Okná potrebujú nielen umyť, ale aj renovovať

Marek


Umývanie okien už tradične patrí k rituálom, ktorý chce väčšine domácnosti stihnúť v jarnom období. Je však rozdiel umyť len sklá a postarať sa o okná komplexne. Jar a leto sú pritom ideálny čas, keď môžete okná oživiť nielen tým, že ich umyjete. Pretože okná nie sú len na to, aby sme cez ne videli. Zabezpečujú nám aj dobrú klímu v miestnosti a sú súčasťou vzhľadu interiéru  aj exteriéru. Všetky tieto zložky si zaslúžia, aby sme im venovali pozornosť. Iba vtedy budú dobre slúžiť. Starajte sa o eurookná Eurookná patria k najspoľahlivejším aj najekologickejším oknám. Drevo je drevo a takéto okná vydržia prakticky celý život. Má to však háčik. Treba sa o ne aspoň z času na čas postarať. Marián Drahovský z firma DM servis hovorí: „Ľudia si často myslia, že ak si kúpia eurookná, tak im budú slúžiť roky bez toho, aby sa o ne starali. Zabúdajú, že ide o drevo, ktoré je vystavené poveternostným vplyvom a údržba v podobe obnovy vonkajšieho náteru, ošetrenia voskom alebo natrenia náterom proti plesniam a zahnívaniu je základom.“ Práve počas teplých letných dní je priestor, na to, aby ste aj eurooknám venovali starostlivosť, vďaka ktorým budú skutočne dlho slúžiť a nezačnú po pár rokoch trpieť na problémy s tesnením. Popraskaný lak sa dá ľahko opraviť Hliníkové okná sú po zimách náchylné na popraskanie laku. Aj tu sa im dá rýchlo pomôcť. Obrúsením starého laku a nanesením nového. Takáto obnova okien sa oplatí napríklad aj v prípade, že meníte fasádu domu alebo si chcete premaľovať izbu na inú farbu. Premaľovať tak môžete aj okná, aby lak ladil aj s novou maľovkou. Oplatí sa čistiť aj plastové okná Plastové okná nenatierame ani neobrusujeme, ale napriek tomu si zaslúžia ochranu a oživenie. Marián Drahovský  hovorí: „Aj platové okná môžu opäť zažiariť svojou krásnou bielou farou. Slnko a počasie vedia plast nepekne patinovať. Existuje však čistič, ktorý im dokáže vrátiť oživenú farbu.“ Bolo by škoda, ak by ste umyli len sklenené tabule a rámy ostali „špinavé, v DM servis registrujú preto čoraz viac požiadaviek na úpravu okien práve týmto typom obnovy. Problematická tesniaca pena Leto je ideálny čas aj na väčšie stavebné zásahy a doteplenie okien. Marián Drahovský upozorňuje, že často za problémom zlého tesnenia nie sú samotné okná, ale zvetraná tesniaca pena okolo nich. „Aj táto pena má svoju životnosť. Vždy meriame termokamerou, kadiaľ vedie únik tepla. A tesniaca pena okolo okien má životnosť približne 15 rokov. Ak je pod tenkou vrstvou omietku, životnosť sa znižuje.“ Aj to sa dá riešiť bez výmeny okien. Obvykle stačí  penu nahradiť novou, okná dobre osadiť a potom už ostáva len obnoviť parapet novým nástrekom a máte okná opäť ako nové,  nielen umyté. Na zimu tak zamedzíte tepelným mostom a už v lete sa dostaví lepšia izolácia v podobe menšieho prechodu teplého vzduchu do interiéru. Ak chcete obnoviť okná určite navštívte DM servis

10.04.20192297
Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Spoznajte spoločnosť, ktorá lieči počítače!

Marek


Na začiatku to bola partia chalanov, čo sa vyznala v počítačoch. A boli jedni z mála. Ako hovorí Miroslav Vizváry, ľudia sa často sťažujú, že počítače im prácu skôr komplikujú, ako uľahčujú. Pritom to môže byť úplne inak. Preto sa rozhodli poskytovať služby All inclusive starostlivosti pre akékoľvek počítače v Bratislavskom kraji.   Všetko je to o starostlivosti Nový počítač slúži vždy dobre, ale povedzme si úprimne, stačí pár nových programov a pár mesiacov používania a už sa kopia problémy. Malé firmy nezamestnávajú IT špecialistov a tak sa snažia si pomáhať svojpomocne. Výsledky sú také, že počítače potom viac hnevajú, ako slúžia. „My sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá zbaví drobných užívateľov, podnikateľov aj malé a stredné firmy starostí o počítače, severy, tlačiarne, internet a všetko s tým spojené,“ hovorí Miroslav Vizváry. Je to jednoduché. Ponúkajú All inclusive balíček starostlivosti, ktorý zahrnie akúkoľvek  starostlivosť, aby ste mali počítač vždy pripravené a fungovali správne. Je to aj o bezpečnosti Miroslav Vizváry zo skúsenosti vie, že mnoho užívateľov tému bezpečnosti stále podceňuje. A to nielen v oblasti bezpečnosti vlastných počítačov, ale aj ochrany dát a citlivých informácie o klientoch. Preto ponúkajú systém komplexnej ochrany, ktorý vytvára bezpečné prostredie pre prácu a je aj najspoľahlivejšiu cestou, ako sa vyhnúť unikom, či prípadne pokutám za porušenie GDPR. Je dobré mať poruke profesionála Každý kto už hľadal správu pre svoje PC vie, že to nie je ľahké. Profesionálina plný úväzok sú drahí a často ani oni nie sú na takej úrovní, aby firemná sieť fungovala ako hodinky. Miroslav Vizváry preto prišiel s nápadom ponúknuť Outsourcing IT, ktorý funguje na báze pravidelného servisu a v prípade potreby zabezpečujú aj výjazd profi technika na odstránenie poruchy. Nastavenie počítačov aj servis Je jedno koľko máte počítačov, serverov či tlačiarní, môžete si vyložiť nohy, spávať bez starostí  služby vás vyjdú menej, akoby ste mali zamestnaného človeka na plný úväzok. To je idea, ktorej sa drží Miroslav Vizváry. Tak isto ak hľadáte lacnejšie počítače so zárukou, môžete využiť repasované modely s dvojročnou zárukou aj pre firmy. „Niekedy užívatelia ani nevedia, čo by presne potrebovali a preto im vždy dávame vstupný audit IT infraštruktúry zdarma,“ vysvetľuje Vizváry. Je to o komunikácii Aj Miroslav Vizváry si v poslednom čase uvedomil, že samotný profesionáli aj musia profesionálne vyzerať. Preto inovoval web spoločnosti Netit, aby užívatelia rýchlo a ľahko našli všetko čo potrebujú. "Absolútnym základom bolo vytvorenie responzívnejšieho webu, vďaka čomu si služby môže klient objednať aj mobilom, ak mu práve nefunguje počítač,“ hovorí s úsmevom Miroslav Vizváry. Priamo na webe si navolíte počet počítačov, tlačiarní, serverov, všetkej techniky, vidíte okamžite cenu, koľko vás profi starostlivosť bude stáť a budete cenou zaručene príjemne prekvapený. "Aj o tom je predsa All inclusive, aby ste sa nemuseli o nič starať," dodáva Miroslav Vizváry. Jeho slová o tom, že sa služba oplatí potvrdzujú aj nezávislé referencie od zákazníkov, ktoré nájdete priamo na stránke spoločnosti Netit.   Vypočítajte si, koľko by vás stála All inclusive starostlivosť o vaše počítače tu.    

04.04.2019724
Hľadáte kuchyňu do novostavby?  Poradíme vám ako postupovať

Dom a byt:Podnikateľské príbehy

Hľadáte kuchyňu do novostavby?  Poradíme vám ako postupovať

Marek


Nové bývanie je vždy veľký krokom pre každého jednotlivca aj rodinu. No o tom, ako sa budete v novom príbytku cítiť, nerozhoduje len počet metrov štvorcových, lokalita a prípadne susedia, ale aj to, ako pekne, dobre a funkčne vybavíte svoj interiér. Myslíte na to najdôležitejšie Ak ste si vybrali svoj nový projekt na bývanie a je jedno, či ide napríklad o byt alebo dom, je dôležité premyslieť si nielen obstarávacie náklady na zabezpečenie samotnej nehnuteľnosti, ale aj na jej vybavenie. Pritom ak budete počítať s financiami na zariadenie, je vždy dobré investovať najviac do toho, čo budete používať najviac a najčastejšie. To znamená, že sa neoplatí vybrať sedačku ak napríklad nemáte vyriešenú kuchyňu. Práve v tomto bode je vhodné premýšľať o kuchyni na mieru. Pretože práve to je riešenie, ktoré vám dokáže maximalizovať využitie priestoru, dokonale je možné kuchyňu zladiť s interiérom a tak isto aj kvalita kuchýň na mieru je o pár kategórii vyššia ako bežná strojová výroba v „hypermarketoch s nábytkom“. Skúste sa inšpirovať Výhodou kuchyne na mieru nie je len to, že nemusíte riešiť kompromisy a že vám nikde neostanú medzery, kde nebudete vidieť, čo dať a zbytočne sa tak ukrajujete o úžitkovú plochu, ale odborný predajca zo spoločnosti Kuchyne bmv hovorí, že je to aj o inšpirácii: „Nájdete kuchyňu, ktorá sa vám páči. Napríklad v časopise alebo u známeho. A zrazu nie je problém mať takú istú alebo podobnú.“ S rovnakými funkciami, odkladacími priestormi. Prípadne si môžete kuchyňu sami nakresliť, vysnívať a nechať vyrobiť. Nie je to krajšie mať kuchyňu podľa vlastných predstáv, ako sa uspokojiť s tuctovými modelmi z obchodu? Nemáte nápad? Zoberte si bývanie aj s kuchyňou Kvalitné kuchyne na mieru od Kuchyne bmv si napríklad vybral developer pre svoje stavby v Rezidencii Miloslavov, v obci vzdialenej necelých 10 km od Bratislavy, pričom projekt stelesňuje predstavu pokojného bratislavského vidieka. Tu si môžete bývanie nielen kúpiť už rovno s kuchynskou linkou v špičkovej kvalite od Kuchyne bmv, ale v ukážkových realizovaných domoch si aj pozrieť, ako taká kuchyňa vyzerá. Ako funguje a čo všetko obsahuje. Práve spojenie síl v podobe kvalitných stavieb a špičkových Kuchýň bmv posunie vaše bývanie na novú úroveň. Kuchyňa plná pomocníkov, ktorí ušetria čas Ku kvalitnej kuchyni neodmyslitelne patria aj spotrebiče modernej domácnosti. Ďakujeme našim partnerom z Beko za pomoc pri výbere spotrebičov, ktoré nielen ladia s kuchyňou ale hlavne sú ideálnym pomocníkom pri varení. V tomto prípade sú to nerezové spotrebiče s kvalitnou rúrou, mikrovlnkou, sporákom, chladničkou či umývačkou riadu.  Moderný dizajn s čistými líniami kuchyne doplnil nadčasový kuchynský drez BLANCO ZIA 5 S od spoločnosti BLANCO, ktorá sa od roku 1925 špecializuje na výrobu drezov pre domácnosť a veľkokuchyne. Vyberte si ktorýkoľvek z nerezových, silgranitových, keramických alebo STEELART drezov, tak aby dokonale zapadol do pracovnej dosky a vytvoril perfektné umývacie centrum Vašej kuchyne. Výborná kuchyňa aj k rekonštrukcii Kuchyne bmv však nie sú určené len do novostavieb a nových bytov. Je zaujímavé aj pri rozsiahlejšej rekonštrukcii siahnuť po kuchyni na mieru. „Kuchyňou na mieru pri rekonštrukcii môžete objaviť skryté rezervy a možnosti a tak vlastne radikálne zmeniť funkčnosť aj vzhľad vášho bývania,“ hovorí odborný predajca z Kuchyne bmv. Ak teda chcete zariaďovať nový priestor, alebo rekonštruovať, voliť si kuchyňu na mieru je jedno z najlepších rozhodnutí.   Pre kuchyne viac informácií o kuchyniach na mieru navštívte: https://www.kuchyne-bmv.sk/  , alebo priamo spoločnosť na Popradskej 5 v Bratislave. Informácie vám poskytnú aj na telefónnom čísle 0948 228 119.    

15.03.20193885
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť.     Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.   

22.11.201948
Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Marek


Podnikanie v oblasti stavieb a odborných stavebných zručností, nie je jednoduché. Na to, aby človek uspel mu nestačia len šikovné ruky. Svoje o tom vie aj Pavol Vedel, ktorý začínal v roku 2015 rozvíjať svoju firmu AB Majstri. Hoci si za štyri roky našiel svoje stabilné miesto na trhu, nebolo to jednoduché. Dnes však môže povedať, že prežil vďaka tomu, že robil veci inak ako tí, ktorí podnikanie v rovnakej oblasti zabalili. Začínal v malom Pavol Vedel rozbehol svoju firmu prakticky sám. „Keď som v roku 2015 začínal, mal som vlastné šikovné ruky, náradie a chuť podnikať. Okrem toho sa ku mne pridali ešte dvaja majstri, s ktorými sme prakticky zvládali všetko od stavebných prác, maľovania, sťahovania, upratovania.“ Neskôr však pochopili, že pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník. Podnikanie prispôsobovali potrebám zákazníkov Šikovné ruky partii kamarátov nestačili. Zistili, že zameranie výhradne na stavebníctvo im prináša viac starostí, ako výsledkov a tak sa pýtali zákazníkov na zákazkách, čo by potrebovali. Stačilo klásť správne otázky a okamžite mali spätnú väzbu. „Zrazu sme pochopili, že je potrebné sa prispôsobiť požiadavkám klientov, čo nedokázali napríklad ani veľké firmy. Zamerali sme sa teda viac na služby hodinového manžela, tak isto sme pochopili, že ľudia potrebujú po rekonštrukcii upratať a na to sme mali stroje, vybavenie aj prax. Naše podnikanie sme prispôsobili tomu, čo klienti chceli,“ hovorí o úspechu Vedel. Noví ľudia priniesli nové možnosti Spokojnosť zákazníkov rástla, ale aj ich požiadavky. Pavol Vedel tak prijal do tímu ďalších kvalitných majstrov, ktorí opäť posunuli firmu novým smerom. „Pochopili sme, že mnoho ľudí si chce k domu postaviť krásnu záhradu, potrebujú ju naprojektovať, zrealizovať a starať sa o ňu. Preto sme začali spolupracovať so záhradným dizajnérom a ďalšími ľuďmi v oblasti zavlažovacích systémov záhrad a naše portfólio neustále rástlo,“ hovorí Vedel. Základom rozširovania spoločnosti však bola kvalita práce a dobré internetové referencie. Spokojní klienti si AB Majstrov volali vždy na ďalšie a ďalšie zákazky. Moderný tím aj moderný prístup Záhrady, zavlažovacie systémy aj požičovňa náradia, upratovanie, maľovanie, tepovanie, to všetko dnes patrí do portfólia spoločnosti AB majster. „Začínal som sám a dnes sme desiati,“ hovorí o náraste za takmer päť rokov. Veľkou zmenou k lepšiemu bola aj lepšia práce s internetovými referenciami. „Pochopili sme, že ak s nami klienti boli spokojní a volali si nás opakovane, mohli by nás pochváliť aj verejne. Mali sme mnoho nových klientov na základe osobných odporúčaní a vďaka internetovým referenciám sme dostávali čoraz viac zákaziek od úplne cudzích  ľudí, ktorí si našli referencie a chceli presne to isté pre seba,“ hovorí Vedel. Veľkou výhodou sa ukázalo aj využívanie Faceboku a referencií aj na tejto sociálnej sieti. Tie sa šírili k množstvu ľudí a Pavol Vedel získal aj na Facebooku nových kvalitných zákazníkov. Vďaka spojeniu osobných referencií a internetových tak spoločnosť neustále rastie a flexibilne vie vyjsť v ústrety každému zákazníkovi. Vďaka referenciám to všetci vedia a aj preto si AB majstrov volajú. Ak potrebujete upratať, vymaľovať, vynoviť priestor, alebo navrhnúťm zrealizovať, či upraviť záhradu a nainštalovať závlahové systémy, navštívte AB majstrov.             

26.11.2019263
Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec

Marek


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

20.11.2019181

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Neberte dvere len ako nutnosť

Dom a byt:Dvere do vášho domova

Neberte dvere len ako nutnosť

Marek  v Dom a byt


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

15.11.20184647

Sklo ako dokonalý prvok pre váš domov

Dom a byt:Sklenený dizajn

Sklo ako dokonalý prvok pre váš domov

Marek  v Dom a byt


Oprava karosérií bez lakovania, oprava autoskiel, čistenie svetlometov aj zahladenie škrabancov. To sú služby, ktoré každý motorista ocení. S nárastom počtu áut a nehodovosti by sa mohlo zdať, že služby sa budú predávať samé. Ilia Kulchytskyi, majiteľ autoservisu Kubera service však vie, že dnes už dobrý produkt mať nestačí. Trvalo šesť rokov, kým sa dobré služby dostali k správnym ušiam. Kvalitný produkt nestačí, aby ho ľudia našli sami Keď Ilia Kulchytskyi začal podnikať na Slovensku, písal sa rok 2013. Prenajal si priestory a priniesol do Bratislavy unikátnu technológiu opravy automobilov PDR, teda Paintless Dent Removal. Opravuje poškodenia, malé ťukance a preliačeniny na karosérii bez nutnosti prelakovania. Ide o špičkovú technológiu, ktorá umožňuje vyrovnať kapotu auta bez toho, aby sa poškodil lak. Niečo, čo každý motorista, ktorý jazdí po meste, ocení. O takúto službu by malo mnoho motoristov záujem aj v roku 2013, no mnohí o nej nevedeli a Ilia Kulchytskyi zas nevedel, ako dostať službu k ľuďom. Trvalo šesť rokov, kým ho zákazníci začali vyhľadávať a dnes má aj šesť opráv denne. K tomu však od otvorenia jeho Kubera service viedla dlhé cesta. Začínali letáčikmi za stieračmi „Začínali sme, ako sme vedeli. Keď sme prišli s novou technológiou, tak sme si vytlačili ponuky a rozdávali letáčiky za stierače automobilov všade, kde sme predpokladali, že môžu nájsť uplatnenie,“ spomína na začiatky Kulchytskyi. Pred obchodnými centrami, na parkoviskách aj na sídliskách si tak ľudia našli za stieračom informácie o novom servise s možnosťou opravy karosérie, škrabancov aj puknutého skla. Prišli prví klienti, no výsledok nepriniesol vyťaženie kapacít. Ľudia sa totiž museli o službe nielen dozvedieť, ale jej aj začať dôverovať. Rozbiehal sa tri roky Začiatky neboli ľahké a často sa v servise počas dňa neukázal ani jeden zákazník. Kulchytskyi sa však nevzdával: „Vedeli sme, že máme špičkové služby aj skvelú technológiu, ale museli sme ju dostať k správnym ľuďom a zabezpečiť, aby sa informácie šírili aj sami, nielen našim pričinením.“ Ako mnoho podnikateľov, aj on si vytvoril stránku na Facebooku a sociálnu sieť začal hojne dotovať reklamou. Robili to, čo robia všetci. Výsledok? „Investovali sme desiatky eur do kampaní, ktoré údajne podľa štatistík videli desaťtisíce ľudí, ale k nám neprišiel žiadny nový zákazník,“ spomína. Hľadali teda efektívnejšie spôsoby, ako osloviť ľudí, ktorí by ich služby potrebovali. Referencie sa ukázali ako spoľahlivá cesta Trvalo približne tri roky, kým začali do servisu chodiť ľudia, ktorých niekto odporučil. „Nebola to ľahká cesta, ale práve referencie a osobné odporúčania spravili viac, ako lístočky na parkoviskách. Preto sme si uvedomili, že toto je cesta. Spojili sme reálne referencie s tými internetovými a efekt bol extrémne pozitívny,“ hovorí Kulchytskyi. Začali prichádzať noví ľudia na základe toho, čo videli na internete. Dnes majú v servise priemerne šesť zákazníkov denne, čo plne vyťažuje ich kapacity. „Veľkým pozitívom bolo, že sa dobré referencie o našich službách dostali k ľuďom nielen ústnym podaním, ale aj internetom. Ak niekto chce vyrovnať karosériu, hľadá dnes na internete. Nájde referencie a povie si: Takto to chcem aj ja,“ hovorí Kulchytskyi o pozitívnej skúsenosti s referenciami, ktoré naplnili kapacity autoservisu. Recenzie sa ukázali ako správny nástroj na to, aby sa o nich dozvedeli potenciálny zákazníci. Naučili sme sa dostávať ich na sociálne siete a využívať ich na zviditeľnenie firmy v sociálnych médiách ako Facebook a Google moja firma.    Vďaka využívaniu referencií od reálnych ľudí s reálnymi fotkami ich prác v sociálnych médiach sa dostali do očí klientov, čo im prinieslo zákazníkov s unikátnymi autami. Zákazníci im konečne začali dôverovať.   Pozrite si nezávislé referencie na opravy karosérie z Kubera service. 

29.08.20185424

Banikova

1 265

Kalená sklenená zástena - zubná…

Som nadmieru spokojná a doporučujem tuto firmu aj ostatným, ktorým záleži na…

ATRIUS
4.95/5 190 hodnotení

Jednoducho červená (Simply Red)

Pri doručení kytice som bola milo prekvapená. Kytica bola pekne zabalená a…

Kvety a Kytice
4.88/5 351 hodnotení

Ekopalivko

1 16

Správa referencií

So službami zariadim.sk som spokojný. Zatiaľ spolupracujem krátko ale na veľmi…

zariadim.sk
4.93/5 21 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím