Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Zdravie a krása:

5 rád, ako mať zdravé a krásne zuby počas celého života

Marek


Kazy, paradentóza, kameň, alebo zožltnutie zubov nie sú nutnou súčasťou starnutia, ako si mnohí myslia. Skôr sú dôkazom zlej starostlivosti o zuby. Vhodným prístupom dokážete eliminovať prakticky všetky negatívne prejavy na zuboch, ktoré ľudia pripisujú veku. Naučte sa zuby čistiť správne Základná každodenná starostlivosť o zuby je tá najdôležitejšia. Mnoho ľudí v nej však má vážne medzery, čo sa prejavuje na zdraví zubov. Zuby by sme si mali čistiť minimálne 2 x denne, čo väčšina ľudí dodržiava, no dentisti upozorňujú, že čistenie je vo väčšine prípadov nedostatočné. Umývanie zubov by malo trvať 2 – 3 minúty, treba používať správne kefky, medzizubné kefky, dobrý sklon, aby sme ďasná vyčistili a netraumatizovali. Tím Stomatológie Aupark Košice preto radí navštíviť dentálnu hygienu, kde vás naučia, ako sa správne starať o vaše zuby, aké zvoliť pasty, kefky aj techniku čistenia vzhľadom na špecifické potreby vášho chrupu.   Predchádzajte ochoreniam zubov Zlou správou je, že zub sa sám neopraví, dobrou je, že sa nemusí pokaziť. Dentisti zo Stomatológie Aupark Košice preto odporúčajú absolvovať nielen každoročnú preventívnu prehliadku u zubára, ale aj dentálnu hygienu pravidelne raz za pol roka. Vďaka tomu podchytíte a odstránite zmeny, ktoré by stav vašich zubov zhoršovali. Pri takejto odbornej starostlivosti a ak budete dbať na pokyny dentálnej hygieničky, lekársku starostlivosť nebudete potrebovať. Prestaňte veriť stereotypom o zuboch So zubami a starostlivosťou o ne je spojených mnoho mýtov, ktoré pretrvávajú ešte z čias, keď dentálna hygiena a zubná starostlivosť neboli na takej úrovni ako dnes. Nezáleží, či máte dvadsať alebo päťdesiat rokov, môžete mať stále zdravé a krásne zuby. Všetko je len o správnom prístupe k zubom a pravidelná starostlivosť môže zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej vrátane kazov, zápalu ďasien, paradentózy, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečí vám dlhodobé zubné zdravie. Zaobstarajte si správne zubné pomôcky Nie je jedno, akú zubnú kefku a pastu použijete. Na trhu je množstvo druhov, no málokto tuší, ktoré vyhovujú jeho zubom a potrebám jeho ďasien. Kefky tak často kupujeme náhodne. Porada s dentistom vám môže v budúcnosti ušetriť veľa nepríjemností. Mal by vám poradiť, akú kefku použiť, ako správne voliť systém čistenia. Akú medzizubnú kefku a veľkosť štetiniek použiť, rovnako aj aká pasta by bola vhodná. To všetko je len základ. Skúsený dentista vám odporučí aj doplnkové zubné pomôcky, ktoré prospejú vzhľadu aj zdraviu vašich zubov. Nebojte sa bielenia Samozrejme nehovoríme o bielení pomocou babských receptov, či nebodaj peroxidom, ktorý už mnohým ľuďom dokonale zničil sklovinu. Kvalitné a odborne zrealizované leštenie zubnej skloviny v spojení s jedinečným a bezpečným systémom bielenia zubov, ktoré garantuje výsledky, dokáže eliminovať neželané sfarbenie zubov a pritom ich nepoškodí. Ak nie ste spokojní s odtieňom zubov, nemusíte sa s tým zmieriť. Stačí navštíviť dentálnu hygienu v Auparku Košice, kde vám poradia, ako môžete vaše zuby vylepšiť a vylepšené ich v zdraví udržať. Navštívnte zubnú kliniku v Auparku Košice.

19.01.2020413
Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli Joli


Lyžiarska prilba by nemala chýbať v lyžiarskej výstroji žiadneho lyžiara. Nezáleží na tom, či ste začiatočník alebo profesionál. Okrem bezpečnosti pri jazde na lyžiach poskytuje správne vybraná prilba aj komfort a ochranu pred zimou a vetrom. Aby ste si mohli správne vybrať, potrebujete vedieť aký je obvod vašej hlavy, resp. hlavy lyžiara, pre koho lyžiarsku prilbu kupujete. Ako odmerať obvod hlavy Odmerať si obvod hlavy môžete jednoducho, použitím krajčírskeho metra. Najlepšie je merať približne centimeter nad obočím tak, aby meter bol vo vodorovnej polohe. Keď už túto veľkosť poznáte, môžete na výber správnej veľkosti prilby použiť tabuľku veľkostí nižšie. Prilby sa podobne ako oblečenie označuje písmenami a tiež podľa toho, či sú to lyžiarske prilby pánske, dámske alebo detské. Ak kupujete lyžiarsku prilbu v e-shope, poznať svoju veľkosť je výhoda, pretože si môžete vopred vybrať niekoľko modelov a porovnať ich parametre. Ušetríte tak čas, ktorý by ste inak strávili skúšaním v kamennej predajni. Rozmer  XXXS  XXS  XS  S  M  L  XL  XXL Obvod hlavy 49-50 cm 51-52 cm 53-54 cm 55-56 cm 57-58 cm 59-60 cm 61-62 cm 63-64 cm Nielen na veľkosti záleží Top lyžiarska prilba vám zaručí nielen bezpečnosť na svahu, ale aj dokonalý komfort. Veľkosť totiž nie je to jediné, na čom pri výbere prilby záleží. Prilba musí dokonale sedieť na hlave. Tak, aby sa nepohla ani pri predklone bez zapnutého podbradníka. Nesmie ani nikde tlačiť či škriabať. Nezabudnite ani na remienok, ktorý vám nesmie brániť otvoriť ústa pri jazde, ale zároveň nesmie ani dovoliť stiahnuť prilbu. Dnes už nájdete v ponuke množstvo modelov, ktoré umožňujú regulovať veľkosť prilby. Vďaka tejto funkcii si môžete napríklad pod prilbu nasadiť kuklu alebo čiapku a nastaviť si veľkosť prilby podľa potreby. nezabudnite pritom na správnu pozíciu prilby. Nemala by zasahovať do vášho zorného poľa, ale zároveň by mala chrániť čelo. Nemali by ste zabudnúť ani na pohodlie. Dôležité je nielen zateplenie prilby, ale aj vetranie.       Na výber je tak aktívny systém odvetrania, ako aj pasívny, ktorý neumožňuje zatvárať či otvárať vetracie otvory. Výber je v tomto prípade len na vás. Dôležitá je aj váha prilby a jej dizajn. Podľa hmotnosti sa lyžiarske prilby delia na dve skupiny. Ľahšie sú vyrábané technológiou in-mold a ich hmotnosť sa pohybuje od 350 do 400 gramov. Ťažšie prilby sú vyrábané technológiou injected a ich hmotnosť sa pohybuje od 450 do 550 gramov. Sezónny hit Ako vyzerá a čo ponúka top lyžiarska prilba tejto sezóny? Lyžiarska prilba BLIZZARD Double Visor Neon Orange je vhodná pre mužov i pre ženy a môžu ju používať aj ľudia, ktorí nosia dioptrie. Prilba dokonale sadne vďaka kolieskovému systému Power fit na temene. Antibakteriálna vložka s technológiou 3D Soft Dry dokonale odvádza pot a zostáva suchá, čo zlepšuje komfort a tým celkový zážitok z lyžovania. Vložku môžete kedykoľvek vybrať a vyprať. Integrovaný štít s UV ochranou zvyšuje kontrast pri hmle alebo snežení. Nastaviteľné je aj odvetrávanie a môžete si na prilbu nasadiť aj akékoľvek lyžiarske okuliare. NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR ORANŽOVÉ SKLO NÁHRADNÉ SKLO BLIZZARD SPARE VISOR TMAVÉ SKLO​ Dostanete ich priamo pri kúpe prilby. Umožňuje to ergonomicky tvarovaná drážka po obvode. Stačí jednoducho odmontovať štít. Štít môžete aj vymeniť za iný, ak chcete. Technológia Double InMould je zodpovedná za maximálnu ľahkosť a pevnosť prilby BLIZZARD Double Visor Neon Orange. Hodí sa nielen na lyžovanie, ale aj na snowboarding, korčuľovanie alebo sánkovanie. Ak by ste si nevedeli vybrať správnu prilbu sami, môžete tento model brať ako náš tip pre vás. Alebo si dajte poradiť od pracovníkov predajne. Správne vybraná prilba vám môže zážitky z lyžovania podstatne zlepšiť a zabezpečí vám aj bezpečnosť na svahoch. Pozrite si niektoré z našich ďalších najobľúbenejších a najpredávanejších modelov. Ak poznáte svoju veľkosť prilby, nemusíte strácať čas chodením po predajniach, inšpirovať sa môžete našimi zákazníkmi a prečítať si ich hodnotenia.  LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE SKI HELMET, BLACK MATT/NEON GREEN ULTRAĽAHKÁ LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD DOUBLE VISOR BLACK MATT LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA DOUBLE VISOR WHITE MATT/SILVER​  

03.01.20202273
Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli Joli


Výber správnych lyží sa podobá výberu vhodného auta. Aj tu je totiž dôležité hlavne to, aby sa lyžiar cítil pri jazde na lyžiach pohodlne a aby mu lyže vyhovovali aj po technickej stránke. Veď ak ste šofér začiatočník nekúpite si nové Ferrari. Či? Podobne je to pri kúpe lyží. Ak s lyžovaním iba začínate, lyže určené pre profesionálov by vám zážitok z lyžovania skôr zhoršili ako zlepšili.  Na čo sa zamerať pri výbere Skôr ako budete lyže vyberať, mali by ste čo najobjektívnejšie zhodnotiť svoju lyžiarsku úroveň. Iné sú lyže pre začiatočníkov, iné pre pokročilejších a športových lyžiarov a ešte iné pre expertov. Nejde pritom iba o ich dĺžku či materiály, z ktorých sú vyrobené. Rozdielna je aj ich cena. Platiť zbytočne viac len preto, aby ste mali profesionálne lyže, na ktorých si nakoniec jazdu ani neužijete je hlúposť. Či už ste lyžiar začiatočník alebo expert, výber lyží je aj tak na vás, preto berte do úvahy nielen svoju technickú zdatnosť, ale aj výšku a váhu. Pre ľahších lyžiarov sú vhodnejšie mäkké lyže a naopak, ťažší by mali vyberať lyže s tvrdším jadrom. Mäkké pre začiatočníkov Mäkké lyže sa lepšie ovládajú a jednoduchšie sa nimi vyberajú oblúčiky na svahu. Sú preto vhodnejšie pre začiatočníkov, ktorí jazdia opatrnejšie a pri nižších rýchlostiach. Lyže s mäkkým jadrom, najčastejšie dreveným, nie sú vhodné na rýchlu jazdu, pretože nepríjemne kmitajú. Lyže pre začiatočníkov by nemali byť ani príliš dlhé, aby sa dali ľahšie ovládať. LYŽE BLIZZARD RTX ELEVATE​ LYŽE BLIZZARD RTX RACE​ LYŽE BLIZZARD RTX POWER Tvrdšie pre pokročilejších Pokročilejším lyžiarom zabezpečia lepšiu stabilitu a ovládateľnosť pri jazde v stredne veľkých rýchlostiach lyže s jadrom vystuženým karbónom alebo bazaltom. Dostatočne skúsení lyžiari si môžu užiť agresívnejšiu jazdu aj pri vysokých rýchlostiach na lyžiach s tvrdším jadrom a výstužou s karbónu, bazaltu, titanalu alebo ich kombinácie. Podľa schopností lyžiara treba vybrať aj správnu dĺžku lyží. Čím sú lyže dlhšie, tým ťažšie sa ovládajú. Ťažké a dlhšie lyže s titanalovým jadrom sú vhodné iba pre toho, kto už dokonale zvládol techniku lyžovania. Môže si vďaka nim vychutnať jazdu aj v maximálnej rýchlosti a nestratiť pritom kontrolu nad lyžami. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD RC CA​ LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMPETITION 76​ LYŽE BLIZZARD QUATTRO S 70​ A ako vybrať lyže podľa výšky? Najjednoduchšie je použiť zlaté pravidlo, ktoré hovorí, že lyže by mali štandardne siahať po bradu alebo po nos lyžiara. Aj tu však existujú určité rozdiely vzhľadom na štýl jazdy. Najlepšie je použiť na výber tabuľku, ktorá rozdeľuje lyže nielen podľa výšky ale aj technickej zdatnosti lyžiara. Akú šírku a typ lyží vybrať podľa terénu a štýlu jazdy Pre výber vhodného modelu lyží je dôležité aj to, v akom teréne plánujete lyžovať a aký štýl preferujete. Je veľký rozdiel medzi bežkami a lyžami na freestyle. V zásade platí, že čím sú lyže širšie, tým skôr sa hodia do hlbokého snehu. Široké lyže sa hodia viac pre freeride a freestyle. To však neznamená, že nie sú vhodné na upravené svahy. Naopak, na upravenej zjazdovke disponujú lyže väčšou stabilitou a zároveň umožňujú plynulejšiu jazdu. Dalo by sa povedať, že sú univerzálnejšie. Oproti tomu sú užšie lyže vhodné iba na upravené zjazdovky, pretože sa do hlbšieho snehu ľahko zabárajú. Pretekárske lyže vyžadujú dokonalé zvládnutie techniky lyžovania. Sú tvrdšie a ťažšie ako rekreačné lyže, ktoré vyhovujú skôr začiatočníkom. Nehodia sa však na celodenné lyžovanie. Športové lyže si často vyberajú skúsenejší lyžiari, ktorí si ešte netrúfajú na jazdu v neupravenom teréne. Presne naopak sú na tom freeridové lyže. Sú totiž ťažšie a preto sa aj ťažšie ovládajú na upravenej zjazdovke. Dokonale sa však hodia na jazdu v prašane a hlbokom snehu. Lyže na freestyle preferujú najmä mladší lyžiari, ktorí na nich radi skúšajú rôzne triky a skoky. Vhodnejšie sú do neupraveného terénu, pretože na upravenej zjazdovke držia stopu trochu slabšie. Ak ste fanúšikom skialpinizmu, mali by ste vedieť, že pri výbere vhodných lyží je potrebné zvoliť vhodnú šírku lyží podľa hĺbky terénu, kde sa chystáte. Lyže na SKIALP však musia byť dostatočne ľahké, aby ste zvládali výstupy do kopca. Nezabudnite ani na zlaté pravidlo pre výstroj. Skialpinistická obuv musí sedieť na nohe dvakrát pevnejšie ako iná. Noha sa totiž oveľa viac pohybuje a tým sa zvyšuje aj možnosť otlakov na prstoch, päte či členku. Aj tu platí pravidlo čím ľahšia, tým lepšia.   SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO​ G 085 SKI ALP LYŽE BLIZZARD ZERO G 085, ICE/BLUE​ FREESTYLE LYŽE BLIZZARD BRAHMA RTL  Ako vybrať lyže pre deti ? Detské a juniorské lyže je potrebné vyberať najmä podľa výšky a váhy dieťaťa. Ale pokojne nechajte svoje dieťa vybrať si lyže, ktoré sa mu páčia. Ide predsa o to, aby mal váš drobec z lyžovania radosť. Držte sa pri výbere zlatého pravidla, aby dĺžka lyží bola o 10 až 15 cm menšia ako výška dieťaťa. Alebo si pozrite tabuľku. Jednotlivé typy lyží sa dajú rozdeliť aj podľa technických parametrov, ako je rádius, ktorý je dôležitý pre správne oblúčiky a ovládateľnosť, alebo geometria. Netreba však zabúdať ani na to, ako často zvyknete lyžovať. Ak si nie ste istí, neváhajte si nechať poradiť od skúseného odborníka v predajni. Dobrá rada je predsa nad zlato.     Pozrite si najobľúbenejšie a najpredávanejšie modely detských / juniorských lyží na našom e-shope Slyže. LYŽE BLIZZARD FIREBIRD COMP.JR​ LYŽE BLIZZARD PEARL JR LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR    

03.01.20204187
Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20193562
Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Marek


Zdena Zána v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú. Známy sa stal hlavne profesionálnym prístupom pri realizácii maliarskych a tapetárskych prác. Mnohým ľuďom dokonca pripravil krásny interiér na mieru. No keď začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Za šesť rokov sa z človeka, ktorý si skúšal hľadať prácu vypracoval na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska. Ako sa mu to vlastne podarilo? Zlomový bol odchod z práce Šesť rokov dozadu Zdeno Zán zistil, aké to je uchádzať sa o novú prácu po štyridsiatke. „Celý pracovný život som pracoval v oblasti farieb a maľovania, no zrazu som po štyridsiatke zistil, že napriek skúsenostiam, už nie je úplne ľahké nájsť si novú prácu,“ hovorí o realite na východe Slovenska Zán. Avšak veril svojej práci, nadšeniu aj odhodlaniu. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a založil si v roku 2013 živnosť. Začal sa zameriavať na maľovanie a tapetovanie a svoju prácu robil maximálne zodpovedne. Aj preto sa chýr o ňom rýchlo rozširoval. Zrazu pochopil, že mať svoj vlastný biznis je lepšie, ako pracovať pre iného. Už ho ostávalo len zveľadiť. Chcel som ľuďom pomáhať To je veta, ktorou Zdeno Zán začína rozprávanie, ako rozširoval svoje podnikanie. „Štyri roky som ľuďom pretváral interiéry a všímal si, že často by chceli aj viac, ako len vymaľovať. Mnoho ľudí si kupi byt a chce ho meniť, ale nevedia ako. Niekedy nepomôže len vymaľovať,“ hovorí Zdeno Zán o prirodzenom vývoji v podnikaní. V roku 2017 teda do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Komplexné riešenie pre interiér Príbeh Zdena Zána sa vymyká klasickému podnikateľskému zámeru, kedy spoločnosť premýšľa, kde by ešte mohla nájsť svoje uplatnenie. Zdeno Zán chcel jednoducho ľuďom vyjsť v ústrety. „Často odo mňa zákazníci chceli aj pomôcť s výberom farieb, riešiť omietky, tapety, svietidlá. Jednoducho som bol rád, že som im spolu s tímom zrazu dokázal pomôcť viac. Ja som odchádzal spokojnejší a aj ľudia boli šťastnejší, pretože zrazu nemali len vymaľované, ale mali nové, krásne, útulné bývanie,“ hovorí Zán. Najlepšou reklamou je práca Zdeno Zán neinvestoval nikdy do drahej reklamy. Pre neho je najlepšou reklamou dobre vykonaná práca. „Mnoho ráz som sa stretol s tým, že si ma zavolali ľudia, ktorí si predtým objednali majstra cez inzertný portál a ten neprišiel. Prípadne zobral zálohu a zrazu ho nebolo, ľudia sú dnes všelijakí,“ hovorí Zdeno Zán. Vtedy pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie. Na inzertných stránkach ich nenájdete. Už dva roky preto spolupracuje so zariadim.sk a záujem o jeho prácu výrazne stúpol. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce,“ hovorí Zán. „Jednou z veľkých výhod je aj telefonický kontakt. Zariadim.sk klientom zatelefonuje, spýta sa ich na podstatné veci, nemajú s tým starosti. V tom vidím obrovský prínos a referencie sú autentické. Klient v nich povie omnoho viac, akoby mal písať referenciu sám. Ide o konkrétnych ľudí, ich skúsenosti a ja som rád, že sú s mojou prácou spokojní,“ hodnotí Zán. Nevníma teda referencie len ako reklamu a odporúčania, ktoré mu prinášajú dôveryhodnosť a ďalších klientov, ale aj spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále vylepšovať. Ak chcete vymaľovať, vytapetovať, navrhnúť útulnejší interiér, navštívte Maliara Košice.        

20.12.20192182
Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Rodina:Lyžovačka snov

Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Joli Joli


Poznáte najrýchlejšiu požičovňu lyží a snowboardov v Bratislave? Ak nelyžujete pravidelne, mali by ste. Oplatí sa vám to. Už deväť rokov totiž ponúka možnosť zapožičania snowboardov, lyží i lyžiarskej výstroje na kratšiu aj dlhšiu dobu pre každého, vrátane tých najmenších lyžiarov. Vybavenie prechádza pravidelným kvalitným servisom, ktorý robia profesionáli na strojoch renomovaných značiek ako Montana či Wintersteiger. Rýchlosť poskytovaných služieb však nie je jedinou výhodou. Vďaka profesionálnemu a osobnému prístupu zamestnancov si môžete v príjemnom prostredí pobočky vybrať vhodné lyže z obrovského sortimentu lyží v požičovni. Pritom nemusíte minúť ani veľa peňazí, pretože požičovňa ponúka lyže aj snowboardy za najnižšie ceny. Vystrojí sa tu bez problémov začiatočník, pokročilý aj skúsený lyžiar. Výhodou pre vás budú aj bezkonkurenčné otváracie hodiny. Otestujte nové modely lyží, naša požičovňa vám to umožní Špeciálnou ponukou je možnosť otestovať si najnovšie vybrané lyže. Ponuka požičovne sa aktuálne rozšírila o 160 nových lyžiarskych setov od nášho Švajčiarskeho partnera, ktoré boli privezené po jednej sezóne lyžovania. Takto si môžete dovoliť nové lyže každú sezónu. Nemusíte si ich kupovať. Nemali by ste si preto nechať ujsť túto možnosť a zájsť na pobočku požičovne SLyže. Požičať si môžete najnovšie SLALOMOVÉ alebo FREERIDOVÉ lyže. Ak vaše srdce zatúži vyskúšať si neupravený ,,panenský terén,, neváhajte , nikdy to nebolo jednoduchšie, prídite si požičať SKIALPY.  Prídite, vyskúšajte, kúpte ! Vybrať si môžete aj z niekoľkých rôznych setov, vyskúšať si ich na svahu a v prípade, že vám budú vyhovovať, môžete si ich kúpiť za výhodnú cenu. Platí to aj pre snowboardy a všetko ostatné, ako je napríklad aj detská lyžiarska výstroj. Nové lyže pre dieťa nemusíte kupovať Nemusíte už míňať peniaze navyše, ak chcete mať každý rok novú lyžiarsku výstroj pre vaše dieťa alebo aj pre seba. Deti rastú rýchlo, preto kupovanie nových lyží každý rok je zbytočne nákladné. Oveľa výhodnejšie je lyže alebo komplet celú detskú výstroj pre deti požičať. Využiť požičovňu sa oplatí aj v tom prípade, že sa chystáte naučiť vaše dieťatko lyžovať. V ponuke máme lyže do 100 cm a komplet výstroj vám požičiame od 7 € na deň. Pri výbere vám samozrejme radi ochotne a odborne pomôžu pracovníci požičovne.  Za zlomok ceny lyží a výstroja si môžete nové lyže požičať hoci aj na celú sezónu, alebo si na každej lyžovačke otestovať nejaký iný model. Či už ste začiatočník, lyžujete len príležitostne alebo ste skúsený lyžiar, široký sortiment bazáru a požičovne lyží vám umožní si nájsť kompletnú výstroj na lyžovanie alebo snowboardovanie za skutočne výhodných podmienok. Tak neváhajte a vyskúšajte SLyže. Výbavu si u nás môžete požičať na 1 - 2 dni alebo aj na celú sezónu. V prípade zapožičania na celú sezónu, nie je problém kedykoľvek prísť a lyže, lyžiarky alebo doplnky vymeniť za iný model. Výstroj je pravidelne kontrolovaná a servisovaná, pripravená na 100% pre váš skvelý športový zážitok. Hrany sú nabrúsené a sklznica navoskovaná. Požičať si môžete lyže, lyžiarky, snowboard, prilbu, okuliare alebo aj vak na lyže či snowboard. Počas celej sezóny máme k dispozícií obrovský sortiment a široký výber z množstva značiek.  Naša jedinečná služba Nájdete nás v Bratislave na Karloveskej 6C. Ak viete, aký model lyží je pre vás vhodný a akú veľkosť potrebujete je možné rezervovať si lyže či snowboard telefonicky. Naši stály zákazníci si obľúbili našu jedinečnú službu privezenia vybavenia. Pripravenú a nadstavenú výstroj  prinesieme deň pred lyžovačkou priamo ku ním domov, bez starostí, naháňania sa a zbytočných stresov.  E-mail: info@slyze.sk      Telefón: +421 944 411 758

20.12.2019990
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.2020740
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.2020921

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla  v Služby pre firmu


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

16.04.2020611

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

03.01.20202273

Produktová fotografia

fotografia výrobných priestorov a zariadenia firmy

Rado Cerula…
5/5 8 hodnotení

Bozka

1 212

Program regulácie hmotnosti…

Členkou FitCurves som od roku 2014. Predtým som cvičila nepravidelne a zle sa…

FitCurves Petržalka
FitCurves Petržalka
4.8/5 72 hodnotení

Aneta Bulic

1 200

Krémová kytica ruží

Kvalitnà a profesionalna praca. Hotova kytica bola nadherna. Ocarila,…

Kvety a Kytice
4.88/5 351 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím