Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu

Marek


Človek môže byť úspešný v mnohých oblastiach, ale musí ho práca baviť. Presne týmto heslom sa riadi Andrej Chudík už od čias, keď sa vyučil za umeleckého stolára. V treťom ročníku si všimli jeho nadanie a dnes zariaďuje interiéry nábytkom na mieru. Pre šikovných sa práca vždy nájde „Chcel som byť automechanikom a hoci ma autá stále bavia, rodičia ma dali za umeleckého stolára. Dnes to vnímam ako dobrú voľbu,“ hovorí Andrej Chudík. Už počas školy v roku 2002 boli so spolužiakom tretiaci a majster si všimol ich nadanie a nadšenie pre prácu. Preto ich odporučil do súkromnej firmy, kde začali vyrábať svoj prvý nábytok. Dokonca sa dostali až do Vidne, kde sa podieľali na renovácii okien a obloženia. To boli skúsenosti, ktoré nemá každý a ani by sa k nim nedostal, ak by už na škole neprejavoval nadšenie a radosť z práce s drevom. Predal motorku, aby si zriadil dielňu Po absolvovaní vojenskej služby pracoval Andrej Chudík v spoločnosti, kde sa vyrábali luxusné drevené rulety, neskôr opäť prešiel na výrobu kuchynských liniek a nábytku sa mieru. Nakoniec a s kamarátom rozhodli založiť si vlastný stolársku dielňu s nábytkom na mieru. Osem rokov to ťahali spoločne, keď sa v roku 2010 rozdelili. Andrej Chudík však ostal aj naďalej verný stolárčine. „Rozhodol som sa zriadiť si vlastnú dielni. Rozdelili sme sa s kolegom a ja som predal motorku, moju srdcovú záležitosť, aby som si mohol kúpiť formátovaciu pílu,“ hovorí Chudík. Mladý chalan, ktorý veril vo svoje sny o vlastnej stolárskej firme, sa vzdal svojho menšieho sna v podobe motorky. Od kuchýň po kompletné realizácie interiéru Andrej Chudík verí svojej práci aj svojmu snu. Posúva sa dopredu. Začínal sám a v súčasnosti tím jeho firmy tvorí stabilný kolektív siedmich ľudí. Vyrábajú, dodávajú, montujú nábytok na mieru. Riadia sa zásadou, že všetky objednávky aj sami vyrábajú. Andrej Chudík nikdy nechcel ísť cestou subdodávateľov, preto predsa neštudoval za umeleckého rezbára. Dnes vyrábajú kompletné kuchyne na mieru, obývačky, detské izby, spálne, vstavané skrine, všetko na mieru. A nielen ako jednotlivé zákazky, ale napríklad ako projekty pre developerov. Od roku 2017 majú vlastný showroom, kde sa človek môže poradiť o svojom budúcom domove, vybrať si materiály, možnosti a nechať si navrhnúť kompletný domov so spotrebičmi a nábytkom na mieru. Referencie nám dali dobrú pozíciu New Design nie je jediný výrobca nábytku na mieru. Avšak jeden z mála, ktorého si ľudia vyberajú na základe dobrých referencií. „Mnoho ľudí nám referencie posielalo, zverejňovali sme ich na stránke, ale to robili aj druhí. Nikto nevedel rozlíšiť tie skutočné od vymyslených. Preto sme stavili na nezávislé referencie na stránke zariadim.sk,“ hovorí Andrej Chudík. Vďaka tomu získali výborné renomé a nezávislé hodnotenia. „Je skvelé, že si takto dokáže dodávateľ vybudovať svoje dobré meno a budúci zákazníci vedia, že si recenzie nevytvára sám. Je to jeden zo spôsobov, ako sme sa oddelili od ostaných výrobcov a aj z reakcií zákazníkov viem, že vďaka tomu nám omnoho viac začali dôverovať,“ dodáva Andrej Chudík. Pre kvalitný nábytok na mieru navštívte NEW DESIGN.  

23.12.20197031
Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Odchod z práce bol príležitosťou robiť niečo viac

Marek


Zdena Zána v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú. Známy sa stal hlavne profesionálnym prístupom pri realizácii maliarskych a tapetárskych prác. Mnohým ľuďom dokonca pripravil krásny interiér na mieru. No keď začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Za šesť rokov sa z človeka, ktorý si skúšal hľadať prácu vypracoval na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska. Ako sa mu to vlastne podarilo? Zlomový bol odchod z práce Šesť rokov dozadu Zdeno Zán zistil, aké to je uchádzať sa o novú prácu po štyridsiatke. „Celý pracovný život som pracoval v oblasti farieb a maľovania, no zrazu som po štyridsiatke zistil, že napriek skúsenostiam, už nie je úplne ľahké nájsť si novú prácu,“ hovorí o realite na východe Slovenska Zán. Avšak veril svojej práci, nadšeniu aj odhodlaniu. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a založil si v roku 2013 živnosť. Začal sa zameriavať na maľovanie a tapetovanie a svoju prácu robil maximálne zodpovedne. Aj preto sa chýr o ňom rýchlo rozširoval. Zrazu pochopil, že mať svoj vlastný biznis je lepšie, ako pracovať pre iného. Už ho ostávalo len zveľadiť. Chcel som ľuďom pomáhať To je veta, ktorou Zdeno Zán začína rozprávanie, ako rozširoval svoje podnikanie. „Štyri roky som ľuďom pretváral interiéry a všímal si, že často by chceli aj viac, ako len vymaľovať. Mnoho ľudí si kupi byt a chce ho meniť, ale nevedia ako. Niekedy nepomôže len vymaľovať,“ hovorí Zdeno Zán o prirodzenom vývoji v podnikaní. V roku 2017 teda do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Komplexné riešenie pre interiér Príbeh Zdena Zána sa vymyká klasickému podnikateľskému zámeru, kedy spoločnosť premýšľa, kde by ešte mohla nájsť svoje uplatnenie. Zdeno Zán chcel jednoducho ľuďom vyjsť v ústrety. „Často odo mňa zákazníci chceli aj pomôcť s výberom farieb, riešiť omietky, tapety, svietidlá. Jednoducho som bol rád, že som im spolu s tímom zrazu dokázal pomôcť viac. Ja som odchádzal spokojnejší a aj ľudia boli šťastnejší, pretože zrazu nemali len vymaľované, ale mali nové, krásne, útulné bývanie,“ hovorí Zán. Najlepšou reklamou je práca Zdeno Zán neinvestoval nikdy do drahej reklamy. Pre neho je najlepšou reklamou dobre vykonaná práca. „Mnoho ráz som sa stretol s tým, že si ma zavolali ľudia, ktorí si predtým objednali majstra cez inzertný portál a ten neprišiel. Prípadne zobral zálohu a zrazu ho nebolo, ľudia sú dnes všelijakí,“ hovorí Zdeno Zán. Vtedy pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie. Na inzertných stránkach ich nenájdete. Už dva roky preto spolupracuje so zariadim.sk a záujem o jeho prácu výrazne stúpol. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce,“ hovorí Zán. „Jednou z veľkých výhod je aj telefonický kontakt. Zariadim.sk klientom zatelefonuje, spýta sa ich na podstatné veci, nemajú s tým starosti. V tom vidím obrovský prínos a referencie sú autentické. Klient v nich povie omnoho viac, akoby mal písať referenciu sám. Ide o konkrétnych ľudí, ich skúsenosti a ja som rád, že sú s mojou prácou spokojní,“ hodnotí Zán. Nevníma teda referencie len ako reklamu a odporúčania, ktoré mu prinášajú dôveryhodnosť a ďalších klientov, ale aj spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále vylepšovať. Ak chcete vymaľovať, vytapetovať, navrhnúť útulnejší interiér, navštívte Maliara Košice.        

20.12.20194315
Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Rodina:Lyžovačka snov

Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Joli Joli


Poznáte najrýchlejšiu požičovňu lyží a snowboardov v Bratislave? Ak nelyžujete pravidelne, mali by ste. Oplatí sa vám to. Už deväť rokov totiž ponúka možnosť zapožičania snowboardov, lyží i lyžiarskej výstroje na kratšiu aj dlhšiu dobu pre každého, vrátane tých najmenších lyžiarov. Vybavenie prechádza pravidelným kvalitným servisom, ktorý robia profesionáli na strojoch renomovaných značiek ako Montana či Wintersteiger. Rýchlosť poskytovaných služieb však nie je jedinou výhodou. Vďaka profesionálnemu a osobnému prístupu zamestnancov si môžete v príjemnom prostredí pobočky vybrať vhodné lyže z obrovského sortimentu lyží v požičovni. Pritom nemusíte minúť ani veľa peňazí, pretože požičovňa ponúka lyže aj snowboardy za najnižšie ceny. Vystrojí sa tu bez problémov začiatočník, pokročilý aj skúsený lyžiar. Výhodou pre vás budú aj bezkonkurenčné otváracie hodiny. Otestujte nové modely lyží, naša požičovňa vám to umožní Špeciálnou ponukou je možnosť otestovať si najnovšie vybrané lyže. Ponuka požičovne sa aktuálne rozšírila o 160 nových lyžiarskych setov od nášho Švajčiarskeho partnera, ktoré boli privezené po jednej sezóne lyžovania. Takto si môžete dovoliť nové lyže každú sezónu. Nemusíte si ich kupovať. Nemali by ste si preto nechať ujsť túto možnosť a zájsť na pobočku požičovne SLyže. Požičať si môžete najnovšie SLALOMOVÉ alebo FREERIDOVÉ lyže. Ak vaše srdce zatúži vyskúšať si neupravený ,,panenský terén,, neváhajte , nikdy to nebolo jednoduchšie, prídite si požičať SKIALPY.  Prídite, vyskúšajte, kúpte ! Vybrať si môžete aj z niekoľkých rôznych setov, vyskúšať si ich na svahu a v prípade, že vám budú vyhovovať, môžete si ich kúpiť za výhodnú cenu. Platí to aj pre snowboardy a všetko ostatné, ako je napríklad aj detská lyžiarska výstroj. Nové lyže pre dieťa nemusíte kupovať Nemusíte už míňať peniaze navyše, ak chcete mať každý rok novú lyžiarsku výstroj pre vaše dieťa alebo aj pre seba. Deti rastú rýchlo, preto kupovanie nových lyží každý rok je zbytočne nákladné. Oveľa výhodnejšie je lyže alebo komplet celú detskú výstroj pre deti požičať. Využiť požičovňu sa oplatí aj v tom prípade, že sa chystáte naučiť vaše dieťatko lyžovať. V ponuke máme lyže do 100 cm a komplet výstroj vám požičiame od 7 € na deň. Pri výbere vám samozrejme radi ochotne a odborne pomôžu pracovníci požičovne.  Za zlomok ceny lyží a výstroja si môžete nové lyže požičať hoci aj na celú sezónu, alebo si na každej lyžovačke otestovať nejaký iný model. Či už ste začiatočník, lyžujete len príležitostne alebo ste skúsený lyžiar, široký sortiment bazáru a požičovne lyží vám umožní si nájsť kompletnú výstroj na lyžovanie alebo snowboardovanie za skutočne výhodných podmienok. Tak neváhajte a vyskúšajte SLyže. Výbavu si u nás môžete požičať na 1 - 2 dni alebo aj na celú sezónu. V prípade zapožičania na celú sezónu, nie je problém kedykoľvek prísť a lyže, lyžiarky alebo doplnky vymeniť za iný model. Výstroj je pravidelne kontrolovaná a servisovaná, pripravená na 100% pre váš skvelý športový zážitok. Hrany sú nabrúsené a sklznica navoskovaná. Požičať si môžete lyže, lyžiarky, snowboard, prilbu, okuliare alebo aj vak na lyže či snowboard. Počas celej sezóny máme k dispozícií obrovský sortiment a široký výber z množstva značiek.  Naša jedinečná služba Nájdete nás v Bratislave na Karloveskej 6C. Ak viete, aký model lyží je pre vás vhodný a akú veľkosť potrebujete je možné rezervovať si lyže či snowboard telefonicky. Naši stály zákazníci si obľúbili našu jedinečnú službu privezenia vybavenia. Pripravenú a nadstavenú výstroj  prinesieme deň pred lyžovačkou priamo ku ním domov, bez starostí, naháňania sa a zbytočných stresov.  E-mail: info@slyze.sk      Telefón: +421 944 411 758

20.12.20191681
Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Joli Joli


Navoskovaná lyža sa neprilepí a ide až o 10% rýchlejšie. Nabrúsená hrana vás udrží aj na ľade, umelom snehu, vždy, keď to budete najviac potrebovať. Prečo robiť veľký servis po sezóne a tiež ihneď po hlbokej ryhe. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej... Najlepším spôsobom, ako udržať svoje lyže či snowboard v dobrej kondícii počas sezóny, je pravidelný servis. Na sezónu by ste sa však mali poriadne pripraviť a preto je servis lyží a snowboardov predtým ako vyrazíte na svahy rovnako dôležitý. Starostlivosť o vašu lyžiarsku výbavu sa vám vráti v podobe skvelých zážitkov z lyžovania, či snowboardovania. Čo servis lyží a snowboardov zahŕňa? Medzi štandardné úkony pri servise lyží patrí brúsenie hrán lyží a brúsenie skĺznice. Na samotnom začiatku je však vždy čistenie skĺznice a jej prebrúsenie na páse. Tým sa odstránia zvyšky starého vosku a odhalia sa prípadné poškodenia v podobe rýh a škrabancov, ktoré je potrebné opraviť. Plocha skĺznice sa potom vyrovná brúsením na kameni. Veľký aj malý servis tieto úkony štandardne zahŕňajú. Nie je jedno, ako sú hrany vašich lyží nabrúsené. Správne prebrúsenie hrán závisí hlavne od typu jazdy, ktorý preferujete a podmienok na lyžovanie. Pre zamrznutý a rýchly povrch sú potrebné ostrejšie hrany, no pre jazdu na mokrom snehu je to inak. Športoví lyžiari volia ostrú hranu - 88 stupňov a menej, rekreační zase tupejšiu, ktorá ide viac k pravému uhlu. Záleží aj na schopnostiach lyžiara. Najlepšie je poradiť sa s pracovníkmi servisu, ktorí od vás zistia všetko potrebné, aby mohli hrany lyží správne prebrúsiť a vy ste si mohli naplno vychutnať lyžovanie. Po zjazde sa tiež odporúča hranu poriadne utrieť do sucha, aby sa počas sezóny predišlo jej korózii. Ďalším krokom je uhlovanie hrán lyží. Pritom je dôležité zohľadniť niekoľko faktorov, ktoré sú pre správne nastavenie dôležité. V prvom rade ide o typ a charakter lyží alebo snowboardu. Dôležitá je aj zručnosť používateľa a tvrdosť podložky. Správny uhol je dôležitý pre dokonalý kontakt hrany so snehom.  K bočnej hrane je potrebné doladiť aj spodnú hranu lyže. Správne zvolené uhly zabezpečia dokonalú ovládateľnosť lyží resp. snowboardu pri robení oblúkov. Po oprave a vybrúsení uhlov je ešte potrebné lyže aj snowboardy znova navoskovať, aby bola skĺznica funkčná. Samotné voskovanie lyží je dôležité, pretože správne navoskované lyže sa nebudú lepiť na sneh, a zhoršovať tak váš zážitok z jazdy. Naopak, budú sa dobre kĺzať, zvýši sa ich rýchlosť a budú lepšie a ľahšie ovládateľné. V 90-ich percentách prípadov na naše tatranské a alpské pomery postačí univerzálny vosk s rozpätím od mínus desať do plus desať stupňov Celzia. Ak ale prituhne k mínus 20, alebo na jarnej lyžovačke teplota vyskočí výrazne nad plus, treba iný vosk. Voskovanie bežiek aj ostatných typov lyží a snowboardov sa môže robiť aj osobitne, čo je vhodné hlavne počas sezóny, ale štandardne sa vykonáva aj v rámci malého a veľkého servisu. Veľký servis okrem toho zahŕňa aj kompletné zalievanie rýh na skĺznici. Kedy robiť servis? Keď chcete udržať svoje lyže v dobrom stave, nemali by ste zabúdať na priebežnú kontrolu počas sezóny. Najmä ak preferujete jazdy v náročnejších podmienkach, kde môžu lyže aj snowboardy dostať poriadne zabrať od kameňov či ľadu. Prípadné väčšie poškodenia skĺznice, alebo hrany je najlepšie dať čo najskôr opraviť, aby sa lyža rýchlo nezničila. Aj stredná ryha v blízkosti hrán rapídne zvyšuje riziko vytrnutia hrany pri ďalšom prejazde nad kameňom či koreňom stromu. Tak sa môže lyža či snowboard neopraviteľne poškodiť. V servisoch vám poskytnú okrem štandardných opráv aj špeciálne, ako, zalievanie, vyplnenie časti sklznice, či oprava vytrhnutej hrany. Pravidelný servis môže podstatne predĺžiť životnosť vašich lyží. Prispieť k tomu môžete aj sami. Zlatým pravidlom by mal byť veľký servis po sezóne. Svoj lyžiarsky set tak dôkladne ošetríte predtým, ako ho odložíte. Vyrdží viac, nezahrdzavie, a je pripravený na novú sezónu. Vďaka impregnačnej voskovej vrstve skĺznica ostane dostatočne vlhká a hrany nezhrdzavejú. Tesne pred sezónou potom stačí urobiť finálne leštenie a môžete sa vydať na lyžovačku. Ani počas sezóny však nezabúdajte na servis a obzvlášť voskovanie lyží. Pre "bežných" lyžiarov je vhodné robiť voskovanie aspoň raz za týždeň, ale nie je nič nezvyčajné, ak sa rozhodnete dať si navoskovať lyže aj po 2-3 dňoch lyžovania. Podstatné je hlavne to, v akom stave je voskovanie skĺznice. Dá sa to zistiť napohľad, ale ak si nie ste istí, pokojne to môžete zveriť do rúk profesionálov. Záleží aj na tom, či je sneh mokrý, sypký alebo zamrznutý na ľad. Na mokrom snehu sa lyže kĺžu horšie a preto potrebujú aj iné voskovanie, ako pri optimálnych podmienkach na svahu. Podobne ako pri ostatných servisných úkonoch, aj navoskovanie lyží si môžete objednať telefonicky, takže ušetríte čas, ktorý by ste strávili čakaním v servise. Správna starostlivosť o lyže a snowboardy zvyšuje okrem životnosti aj bezpečnosť jazdy. Správne nastavenie a vybavenie okrem toho zlepšuje aj celkový zážitok z lyžovania, pretože zlepšuje ovládateľnosť lyží aj ich rýchlosť. Ešte stále neviete, ako často brúsiť lyže? V podstate je to na vás. Ide o to, aký typ jazdy preferujete, ako často lyžujete, v akých podmienkach a podobne. Je rozdiel medzi občasným zjazdom stredne náročného svahu a aktívnym jazdením po strmých či kamenných svahoch. Okrem toho záleží aj na vašej šikovnosti a zručnosti. Niekto nemusí navštíviť servis počas sezóny vôbec a iný aj 4-5-krát. Zlaté pravidlo však stále platí: Servis lyží a snowboardov sa začína prvý deň po skončení sezóny. Servisných pracovísk v ktorých vykonávajú servis lyží a snowboardov je veľa. Nie však všetky ponúkajú naozaj profesionálny servis na kvalitných strojoch. Je dôležité zveriť svoje športové vybavenie do rúk kvalifikovaných pracovníkov, vyberte si preto servis, ktorý má hodnotenia od reálnych zákazníkov.  Ak nemáte čas pred lyžovačkou alebo po sezóne zájsť do servisu, využiť môžete služby servisu SLyže, ktorý má v rámci celej Bratislavy ponuku individuálneho osobného zberu. Nie je to iba kuriér, ktorý lyže vyzdvihne a odnesie ich za Vás. Je to kvalifikovaný pracovník, ktorý Vám okrem vyzdvihnutia poradí a potrebný servis vášho vybavenia s vami odkonzultuje. Takúto službu zberu s konzultáciou má spoločnosť SLyže zatiaľ iba v Bratislave ale čoskoro pribudnú aj ďalšie mestá.   E-mail: info@slyze.sk  Telefón: +421 944 411 758            

17.12.20192155
Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

Aktivity pre deti:Lyžovačka snov

Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

IvanaD


Radosť detí zo spúšťania sa dole svahom na lyžiach je pre rodičov neoceniteľná. To ale neznamená, že musíte minúť celý majetok, aby sa váš syn či dcérka mohli vyblázniť na svahu. Vybrať kvalitnú a najmä vhodnú lyžiarsku výstroj pre deti zvládnete aj vy. Stačí vedieť na čo sa zamerať pri výbere lyží, lyžiarok, palíc a ostatných častí výstroja. Pritom môžete aj ušetriť celkom peknú sumu peňazí. Chcete aby si vaše dieťa lyžovanie užilo a malo z neho radosť ako vy? V tom prípade je dôležité, aby mala vaša ratolesť správne vybratú výstroj. Základom sú samozrejme lyže a lyžiarky. Ale dôležité sú aj ostatné veci. Deťom je síce jedno, aké lyže majú na nohách, ale vybrať správnu veľkosť musíte vy. Podobne aj ostatné časti výstroja. Bez správnej výstroje si vaše dieťa lyžovanie dostatočne neužije a to predsa nechcete.     Čo a ako vyberať? Lyže V prvom rade je dôležitá správna dĺžka lyží pre deti. Vo všeobecnosti platí, že pre tých najmenších, ktorí sa ešte len učia na lyžiach stáť, by lyže nemali siahať vyššie ako po ramená. Kratšie lyže sú totiž ľahšie ovládateľné a preto lepšie pre nácvik základov. Dieťa sa na nich ľahšie naučí udržiavať stabilitu, balans a manévrovanie pri jazde z kopca. Oveľa skôr si potom lyžovanie obľúbi. A o to predsa ide. Vybrať dĺžku lyží podľa výšky je jedna vec, ale dôležité je aj to, akého lyžiara doma máte. Kúpiť kvalitné nové lyže pre začiatočníkov či juniorov nie je problém. Ponuka je dostatočne široká, aby ste si mohli správne vybrať. Pri výbere nezabudnite zohľadniť aj hmotnosť dieťaťa a účel lyží. Iné sú lyže na freeride a iné na carving. Váš lyžiarsky junior už má viacero možností jazdy na svahoch. Ak je dostatočne zručný, môže ísť mimo zjazdovku, alebo na slalom. Možno bude chcieť ísť vyskúšať hlboký sneh, či naopak rýchlu jazdu. Vždy sú však základom správne vybraté lyže. Na trhu môžete nájsť aj špeciálne lyže pre dievčatá. Odborníci odporúčajú začať s lyžovaním až od 4 rokov veku, keď už dieťa lepšie ovláda motoriku. Ale nie je nič výnimočné, ak na svahoch stretnete aj mladšie deti, samozrejme v doprovode rodičov. Na trhu už totiž môžete nájsť aj lyže pre deti od 2 rokov, či lyže pre deti od 3 rokov. Rodičia najčastejšie vyberajú juniorské lyže alebo lyže pre začiatočníkov, ak sa nevedia rozhodnúť, aké lyže pre 6-ročné dieťa vybrať.   Prezrite si tabuľku, aby ste mohli vybrať tú najlepšiu dĺžku práve pre vášho drobca. Vek Hmotnosť (kg) Výška (cm) Dĺžka lyží (cm) 3 14 94 70-80 4 16 102 80-90 5 18 109 90-100 6 21 114 95-105 7 23 119 100-110 8 26 127 110-120 9 29 135 115-125 10 32 140 120-130 11 36 145 130-140 12 41 149 135-145 13 46 156 140-150 14 51 164 150-160   Vybrali sme pre vás TOP PONUKU lyží na sezónu 2019/2020   LYŽE BLIZZARD PEARL JR, S VIAZANÍM BLIZZARD FDT JR 4.5, 19/20 LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR S VIAZANÍM FDT JR 4.5, 19/20 VÖLKL JR RACETIGER YELLOW+4.5 VMOT JR T28 Lyžiarska obuv Ak ste už lyže vybrali, zamerajte sa na správny výber lyžiarskej obuvi. V prvom rade musia byť lyžiarky pohodlné, aby si vaše dieťa mohlo naplno užiť lyžovanie. Dôležitá je však aj bezpečnosť. Nespoliehajte sa však na to, že vám dieťa povie, či ho lyžiarska obuv tlačí, či je dosť pohodlná a podobne. Najlepšie je vybrať lyžiarky, ktoré sú aspoň o pol centimetra až centimeter väčšie, ako bežná obuv vášho dieťaťa. Ale netreba to preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Dajte si preto pri výbere v predajni načas a vyberte tie najlepšie. Použiť môžete aj tabuľku, kde nájdete veľkosť lyžiarky podľa skutočnej veľkosti nohy vášho dieťaťa.   Veľkosť chodidla (mondopoint) EU veľkosť lyžiarky 14,5 23 15 25 15,5 25 16 25,5 16,5 26 17 27 17,5 27,5 18 28 18,5 29 19 30 19,5 31 20 32 21 33 21,5 34 22 35 22,5 36 23 37 * mondopoint je udávaný v cm   Medzi najobľúbenejšie juniorské modely lyžiarok pre sezónu 2019/2020 patria:   LYŽIARKY TECNICA JT 3 PEARL, 19/20 LYŽIARSKE TOPÁNKY SALOMON T1 RACE BLUE F04/WHITE LYŽIARSKE TOPÁNKY ATOMIC HAWXJR 1 BLACK/WHITE  Palice a prilba Výber správnej prilby nie je problém, najmä vďaka tomu, že v ponuke je veľa takých, ktoré majú nastaviteľný obvod. Prvoradá je v tomto prípade bezpečnosť. Prilba nesmie byť priveľká, aby dobre sedela a pritom ochránila hlavu pri pádoch, alebo iných nehodách. Musí byť aj dostatočne pohodlná. Pri výbere palíc platí rovnaké pravidlo ako pre dospelých. Zapichnuté do snehu by mali tvoriť pravý uhol ruky. Ale to všetko až keď je lyžiar vo výstroji. Zbytočné sú v prípade, že chcete naučiť základy lyžovania svoje 3-ročné dieťa. Ešte nemá dosť síl, aby palice využilo.   Z najobľúbenejších detských prilieb pre sezónu 2019/2020 sme vybrali:    LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA VIPER LYŽIARSKA PRILBA SPEED JR. BLACK / NEON GREEN   Ako ušetriť Ak chodíte lyžovať len rekreačne, môžu byť nové lyže zbytočne drahé, preto neváhajte využiť požičovňu lyží alebo bazár, kde môžete lacno kúpiť vhodné lyže nielen pre seba, ale aj pre svojho drobca. Je to výhodné hlavne preto, že deti rýchlo rastú a na každú sezónu potrebujú iné veľkosti výstroje. Kupovať svojmu dieťaťu lyže, ktoré sú "o pár čísel väčšie" sa síce môže zdať na prvý pohľad výhodné, ale opak je pravdou. Na príliš dlhých lyžiach sa deťom ťažšie trénuje a môže sa stať, že si lyžovanie váš syn či dcérka vôbec neobľúbi. Rovnako to platí aj pre lyžiarsku obuv. Oplatí sa tiež využiť aj rôzne sezónne akcie, ktoré ponúkajú nové lyže pre deti za zvýhodnené ceny. Ak si nie ste istí, aké časti lyžiarskeho výstroja je najlepšie vybrať pre vášho malého lyžiara, odporúčame využiť pomoc odborníkov, ktorí vám ochotne poradia. Tak už príliš neváhajte a využite lyžiarsku sezónu naplno. Vyberáte predajcu, bazár alebo servis? Vždy sa oplatí prezrieť si hodnotenia spokojnosti iných zákazníkov.              

13.12.20193152
Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Dom a byt:

Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Marek


Vchody 40 a 42 na Stavbárskej ulici v bratislavskej Vrakuni poznalo celé Slovensko. Pentagón. Adresu sa báli navštíviť poštári a ani policajti nedokázali z vchodov vyhnať narkomanov, drogových dílerov a asociálov z celého hlavného mesta. Po desiatkach rokov sa to podarilo aktívnej domovej samospráve. V Pentagóne nebývali len díleri Pentagón neboli len narkomani a asociáli. „Na známej adrese bývalo množstvo slušných a pracujúcich ľudí. Učitelia, zdravotníci, policajti, ktorí sa zomkli. Mali už dosť toho, ako sa všetko ničí, ako ich ohrozujú asociáli s túžbou kúpiť si dogy,“ hovorí zástupkyňa vlastníkov bytov pani Lenka Poláková. Bežní obyvatelia boli asociálmi doslova šikanovaní, obmedzovaní, ohrozovaní a báli sa chodiť do vlastných bytov. Samospráva však už nechcela len opravovať poškodené, ale spraviť radikálnu zmenu. Tá sa podarila v spolupráci so správcovskou spoločnosťou Spokojné bývanie a firmou TREVA výťahy. To, čo za desiatky rokov nedokázala polícia sa podarilo vďaka premyslenej a cielenej rekonštrukcii vchodov. „Pochopili sme, že vstupovať do bytového domu a dostať sa k výťahu a k schránkam nie je ideálne. Veľmi často sa stávalo, že pod hrozbou vyhrážky sa dostali do bytového domu neprispôsobivé osoby. Chodili sem za nákupom omamných látok, alebo sa zohriať,“ opisuje zúfalú situáciu pani Poláková. Vo vchodoch bývali bezdomovci a narkomani. Ničili majetok, pili a fetovali priamo vo vchodoch. S tým je dnes koniec.   Montážni technici museli mať rukavice, ktoré odolajú ihlám Problémom Pentagónu boli nielen neprispôsobiví obyvatelia, ale aj zlý technický stav vchodov, ktorý umožňoval pohyb nežiadaných osôb. „Správcovská spoločnosť Spokojné bývanie, nám pomohla vybaviť úver zo Štátneho fondu rozvoja bývania a pustili sme sa do kompletnej rekonštrukcie,“ hovorí Poláková a dodáva: „Rekonštruovali sa rozvody teplej a studenej vody, temoregulačné ventily, zateplenie, opravili sa steny vnútorné aj vonkajšie, zrealizovali sa úpravy lodžií, plus výmena okien, ktorými sa nahradili veľké železné okná, ktoré tu boli ešte zo socializmu. Najväčšou zmenou však boli nové výťahy a zabezpečenie vchodov.“ V dvoch vchodoch pôvodne staré výťahy nahradili novými. V každom je jeden nákladný a jeden rýchlovýťah so špeciálnymi požiadavkami, ktoré inštalovala spoločnosť Treva. „Netvrdím, že sme nemali obavy, vzhľadom na tú povesť vchodov. Na druhej strane to bola pre nás výzva hlavne z technického hľadiska. Menila sa strojovňa, kabína, celý výťahový systém, obmurovávali sme šachtové dvere. Menila sa celá technika. Výťahy sú vybavené personalizovanou technológiou,“ hovorí Martin Vavro zo spoločnosti TREVA. Namiesto klasického výťahu, ktorý bežne premáva celým vchodom sa dnes každý obyvateľ dostane len na poschodie, na ktorom býva. Bez správne aktivovaného čipu ho výťah na iné poschodie nevyvezie.   „Výťah má špeciálne antivandal tlačidlá aj antivandal kabínu dolnú voči poškodeniu. Tak ako aj dvere sú z dvojitého plechu, aby ich niekto neprerazil. Chýba aj klasické zrkadlo, to nahradila vysoko leštená oceľ, aby sa nedalo rozbiť,“ hovorí Vavro. Rekonštrukcia v takomto priestore však nebola jednoduchá. Realita prekonala aj tie najhoršie očakávania montérov. Výťahová šachta bola plná injekčných striekačiek, neporiadku, šiat, handier, aj preto boli pôvodné výťahy často nefunkčné. „Realizácia trvala 6 týždňov a montéri museli mať špeciálne rukavice, ktoré odolajú aj prepichnutiu ihlou. Tak isto sa musela vydezinfikovať šachta a následne sa maľovala,“ hovorí Vavro. Obyvatelia sa cítia bezpečnejšie vďaka ženám Nové bezpečnostné opatrenia prispeli k tomu, že obyvatelia v bytovke sa neboja chodiť domov. Dnes sa vstupuje dvojzónovo, teda cez dve brány a každý jeden bytový dom má hlavný aj únikový východ. Každé poschodie má masívne bezpečné dvere. Dvere sa otvárajú elektromagneticky, rovnako ako privolávače výťahov. Avšak v prípade požiaru je možné otvoriť všetky do jednej sekundy. Na každom poschodí aj vo vchode sú kamery. Hlavne kvôli bezpečnosti, ale rovnako, aby sa zachytili situácie, ktoré sa neskôr riešia trestnoprávne. „Na 90% sa situácia zmenila. Dokonca máme aj malú susedskú hliadku štyroch dobrovoľných žien. Na ženy totiž podľa našich skúseností neprispôsobivé osoby reagujú lepšie,“ hovorí pani Poláková. Avšak ako dodáva, dnes už prakticky nemajú čo riešiť.   Do Pentagónu opäť chodí pošta Prestali tu bývať neprispôsobivé osoby. Minimalizoval sa vandalizmus, ľudia sa naučili, že za svoje návštevy sú zodpovední a odprevádzajú ich. Zmenila sa aj letargia obyvateľov. „Ľudia samotní nemali kam ísť a prestali platiť nájomné, už neverili, že sa zmenia kopy odpadu a nebezpečné prostredie. Keď však zistili, že máme zrazu čisto, obnovila sa pošta a všetko je v poriadku, tak začali opäť prispievať do spoločného fondu a problémových obyvateľov už riešime,“ dodáva Poláková. Pomáha aj mestská a štátna polícia, ktoré strážia okolie. O tom, že Pentagón sa naozaj zmenil hovoria aj čísla. Aj vďaka rekonštrukcii a eliminácii problémov ceny bytov v paneláku narástli o 150%. Kedysi byty stáli 20 000 a teraz stoja cez 50-tisíc €. K tomuto pozitívnemu stavu prispeli v nemalej miere aj výťahy. Sú bezpečné, tiché a ich obyvatelia sa už neboja chodiť domov. Pentagón tak už nie je tým, čím býval. Našťastie.   Máte aj vy záujem o modernizáciu alebo výmenu výťahov ? Kontaktujte odborníkov zo spoločnosti TREVA výťahy. Na ich web stránke si môžete nezáväzne vyskúšať KONFIGURÁTOR výťahov a vytvoriť si výťah podľa vlastných predstáv.     KONTAKT: +421 907 725 300   vytahy@trevavytahy.sk        

10.12.20193289
Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Novinky v službe Google Moja Firma, ktoré sa oplatí využiť

IvanaD


V predošlých dvoch článkoch sme vám priblížili, čo je služba Google Moja Firma (Google My Business), prečo je dôležité mať ju aktivovanú, správne vyplnenú a tiež ako zvýšiť  návštevnosť profilu pravidelným pridávaním nových príspevkov. Tentoraz sa pozrieme bližšie na to, aké vylepšenia priniesol Google v rámci tejto služby s príchodom pandémie Covid 19 a ako ich môžete využiť pre úspešné podnikanie. Aktualizácie súvisiace s Covid 19 Mimoriadna situácia, ktorá nastala vo svete v súvislosti s pandémiou Covid 19, zasiahla do prevádzky mnohých firiem a podnikov. Google preto okamžite zareagoval a umožnil podnikateľom v rámci služby Google Moja Firma rýchlu aktualizáciu údajov ako je napr. zmena otváracích hodín či dostupnosť služby. V prípade, že chcete zákazníkov informovať o svojich bezpečnostných opatreniach rozsiahlejšie, môžete tak urobiť prostredníctvom pridania nového príspevku, ktorý sa bude zobrazovať pri návšteve vášho profilu prednostne pod označením „Informácie súvisiace s Covid 19“. Tento bude vždy navrchu, aj keď v nasledujúcich dňoch publikujete príspevok s iným obsahom.  Ak ste boli nútení z rôznych dôvodov prevádzku pozastaviť, môžete svoj profil označiť ako "dočasne zatvorený" alebo "trvale zatvorený", čo sa klientovi ukáže na profile v červenom políčku ihneď po zobrazení.   Nové atribúty = vaše benefity pre klientov Cieľom každého podnikateľa je odlíšiť sa od konkurencie a tým zvýšiť počet svojich klientov.  Zákazníci obzvlášť v tomto období ocenia služby navyše – či už sa jedná o možnosť osobného odberu, bezplatné parkovanie, vypracovanie online ponuky a podobne. Preto Google pridal tieto benefity medzi atribúty. Vyplniť položku odporúčame aj vtedy, ak ste podnikateľ poskytujúci služby priamo u klientov v domácnostiach alebo kanceláriách. Je to príležitost ako ich uistiť, že pri práci dodržiavate všetky bezpečnostné nariadenia.  Doplnkové otváracie hodiny Ak vlastníte kamenú prevádzku, ktorá kvôli Covid 19 upravila svoje otváracie hodiny v snahe o zamedzenie rizika šírenia vírusu, dajte o tom zákazníkom vedieť pridaním ďalších doplnkových hodín. Táto informácia sa zobrazí pri vyhľadávaní medzi najdôležitejšími informáciami na hlavnom paneli vášho profilu, čo klientom pomôže v plánovaní návštevy prevádzky.  V rámci tejto položky viete tiež špecifikovať, či sa otváracie hodiny týkajú napr. výdaju jedla so sebou, obsluhy do auta, online prevádzkových hodín, rizikových skupín a podobne. Nezabúdajte na vizuálny obsah profilu V neposlednom rade je dôležité neustále dbať na celkovú atraktivitu vášho profilu Google Moja Firma, najmä prostredníctvom zaujímavých príspevkov a fotografií . V nich by ste mali klientov pozitívne motivovať k objednaniu vašich produktov či služieb, alebo ich naďalej pozývať do vašej reštaurácie či iného zariadenia aj napriek sprísneným bezpečnostným opatreniam. Môžete tak urobiť napríklad formou pútavých fotografií, na ktorých bude váš personál pracovať v ochranných prostriedkoch.  Za zváženie stojí aj vytvorenie krátkeho videa, v ktorom ľudí prevediete svojou prevádzkou, aby ste im dokázali, že ich bezpečnosť je vašou prioritou. Ďalšou z možností ako zaujať, je zdieľanie referencií svojich zákazníkov.  Nie je totiž tajomstvom, že potenciálni klienti sa vo veľkej miere rozhodujú pre kúpu tovaru alebo využitie služby na základe skúsenosti iných.      Jedným z kľúčov k vášmu úspechu aj v týchto neľahkých časoch je  udržiavať neustály kontakt so svojimi zákazníkmi. Keďže služba Google Moja Firma sa stáva čoraz populárnejšou,  rozhodne sa oplatí využiť všetky možnosti a novinky tohto nástroja na svoje zviditeľnenie v Google Mapách.    Ak si netrúfate na jeho správu sami, alebo potrebujete pomôcť s jeho úpravou či správou vašich referencí, kontaktujte nás na obchod@zariadim.sk, alebo na čísle 0940 312 230.               

06.10.2020341
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate.  Vyvarujte sa častej chyby, ktorú robia iní. Nepíšte o tom, ako dlho ste na trhu či aká veľká je vaša firma. Oveľa lepšie je dať vedieť návštevníkom, čo všetko máte pre nich v ponuke, ako riešite súvisiace problémy a podobne. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Samotné príspevky sú skvelým prostriedkom, ako byť aktívny pri styku so zákazníkmi. Pritom je na výber niekoľko možností, ako bude príspevok vyzerať a načo bude slúžiť. Okrem jednoduchého obrázku s textom je možné vytvoriť aj oznámenie o udalosti, ktorá by mohla vašich zákazníkov zaujímať. Napríklad môžete pridať informáciu o výpredaji či akciovej ponuke.  Môžete tiež ponúknuť svoje výrobky priamo na stránke, kde si ich môžu návštevníci objednať, alebo kúpiť. Stačí pridať do príspevku tlačidlo pre výzvu na akciu, ako sú napríklad nákup, objednávka či rezervácia. Nezabúdajte však na použitie kľúčových slov v textoch. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov.  Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Pre zlepšenie dôveryhodnosti v očiach návštevníkov by ste však mali využiť všetky, ak je to možné a vhodné. No a netreba zabúdať ani na názory zákazníkov. Ani tu nechýba možnosť jednoducho pridávať recenzie priamo. Stačí kliknúť a zákazník môžete napísať svoje hodnotenie. Či už kladné alebo záporné. Takýmito recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť.  Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!  

26.03.20201832
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

18.03.20202021

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla  v Služby pre firmu


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

16.04.20201433

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.    

03.01.20207696

Banikova

1 303

Kalená sklenená zástena - zubná…

Som nadmieru spokojná a doporučujem tuto firmu aj ostatným, ktorým záleži na…

ATRIUS
4.95/5 190 hodnotení

pMasarykova

1 248

Interiérový dizajn, návrh…

Studio Prunus sme zvolili na základe odporúčania od priateľov a prezretí…

PRUNUS - kuchyne a…
4.78/5 29 hodnotení

MS Vajnory

1 298

Tepovanie kobercov v škôlke

So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…

BODYTEP
5/5 115 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím