Nová požiadavka



Nahrať súbor

AKTUÁLNE


Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Joli Joli


Navoskovaná lyža sa neprilepí a ide až o 10% rýchlejšie. Nabrúsená hrana vás udrží aj na ľade, umelom snehu, vždy, keď to budete najviac potrebovať. Prečo robiť veľký servis po sezóne a tiež ihneď po hlbokej ryhe. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej... Najlepším spôsobom, ako udržať svoje lyže či snowboard v dobrej kondícii počas sezóny, je pravidelný servis. Na sezónu by ste sa však mali poriadne pripraviť a preto je servis lyží a snowboardov predtým ako vyrazíte na svahy rovnako dôležitý. Starostlivosť o vašu lyžiarsku výbavu sa vám vráti v podobe skvelých zážitkov z lyžovania, či snowboardovania. Čo servis lyží a snowboardov zahŕňa? Medzi štandardné úkony pri servise lyží patrí brúsenie hrán lyží a brúsenie skĺznice. Na samotnom začiatku je však vždy čistenie skĺznice a jej prebrúsenie na páse. Tým sa odstránia zvyšky starého vosku a odhalia sa prípadné poškodenia v podobe rýh a škrabancov, ktoré je potrebné opraviť. Plocha skĺznice sa potom vyrovná brúsením na kameni. Veľký aj malý servis tieto úkony štandardne zahŕňajú. Nie je jedno, ako sú hrany vašich lyží nabrúsené. Správne prebrúsenie hrán závisí hlavne od typu jazdy, ktorý preferujete a podmienok na lyžovanie. Pre zamrznutý a rýchly povrch sú potrebné ostrejšie hrany, no pre jazdu na mokrom snehu je to inak. Športoví lyžiari volia ostrú hranu - 88 stupňov a menej, rekreační zase tupejšiu, ktorá ide viac k pravému uhlu. Záleží aj na schopnostiach lyžiara. Najlepšie je poradiť sa s pracovníkmi servisu, ktorí od vás zistia všetko potrebné, aby mohli hrany lyží správne prebrúsiť a vy ste si mohli naplno vychutnať lyžovanie. Po zjazde sa tiež odporúča hranu poriadne utrieť do sucha, aby sa počas sezóny predišlo jej korózii. Ďalším krokom je uhlovanie hrán lyží. Pritom je dôležité zohľadniť niekoľko faktorov, ktoré sú pre správne nastavenie dôležité. V prvom rade ide o typ a charakter lyží alebo snowboardu. Dôležitá je aj zručnosť používateľa a tvrdosť podložky. Správny uhol je dôležitý pre dokonalý kontakt hrany so snehom.  K bočnej hrane je potrebné doladiť aj spodnú hranu lyže. Správne zvolené uhly zabezpečia dokonalú ovládateľnosť lyží resp. snowboardu pri robení oblúkov. Po oprave a vybrúsení uhlov je ešte potrebné lyže aj snowboardy znova navoskovať, aby bola skĺznica funkčná. Samotné voskovanie lyží je dôležité, pretože správne navoskované lyže sa nebudú lepiť na sneh, a zhoršovať tak váš zážitok z jazdy. Naopak, budú sa dobre kĺzať, zvýši sa ich rýchlosť a budú lepšie a ľahšie ovládateľné. V 90-ich percentách prípadov na naše tatranské a alpské pomery postačí univerzálny vosk s rozpätím od mínus desať do plus desať stupňov Celzia. Ak ale prituhne k mínus 20, alebo na jarnej lyžovačke teplota vyskočí výrazne nad plus, treba iný vosk. Voskovanie bežiek aj ostatných typov lyží a snowboardov sa môže robiť aj osobitne, čo je vhodné hlavne počas sezóny, ale štandardne sa vykonáva aj v rámci malého a veľkého servisu. Veľký servis okrem toho zahŕňa aj kompletné zalievanie rýh na skĺznici. Kedy robiť servis? Keď chcete udržať svoje lyže v dobrom stave, nemali by ste zabúdať na priebežnú kontrolu počas sezóny. Najmä ak preferujete jazdy v náročnejších podmienkach, kde môžu lyže aj snowboardy dostať poriadne zabrať od kameňov či ľadu. Prípadné väčšie poškodenia skĺznice, alebo hrany je najlepšie dať čo najskôr opraviť, aby sa lyža rýchlo nezničila. Aj stredná ryha v blízkosti hrán rapídne zvyšuje riziko vytrnutia hrany pri ďalšom prejazde nad kameňom či koreňom stromu. Tak sa môže lyža či snowboard neopraviteľne poškodiť. V servisoch vám poskytnú okrem štandardných opráv aj špeciálne, ako, zalievanie, vyplnenie časti sklznice, či oprava vytrhnutej hrany. Pravidelný servis môže podstatne predĺžiť životnosť vašich lyží. Prispieť k tomu môžete aj sami. Zlatým pravidlom by mal byť veľký servis po sezóne. Svoj lyžiarsky set tak dôkladne ošetríte predtým, ako ho odložíte. Vyrdží viac, nezahrdzavie, a je pripravený na novú sezónu. Vďaka impregnačnej voskovej vrstve skĺznica ostane dostatočne vlhká a hrany nezhrdzavejú. Tesne pred sezónou potom stačí urobiť finálne leštenie a môžete sa vydať na lyžovačku. Ani počas sezóny však nezabúdajte na servis a obzvlášť voskovanie lyží. Pre "bežných" lyžiarov je vhodné robiť voskovanie aspoň raz za týždeň, ale nie je nič nezvyčajné, ak sa rozhodnete dať si navoskovať lyže aj po 2-3 dňoch lyžovania. Podstatné je hlavne to, v akom stave je voskovanie skĺznice. Dá sa to zistiť napohľad, ale ak si nie ste istí, pokojne to môžete zveriť do rúk profesionálov. Záleží aj na tom, či je sneh mokrý, sypký alebo zamrznutý na ľad. Na mokrom snehu sa lyže kĺžu horšie a preto potrebujú aj iné voskovanie, ako pri optimálnych podmienkach na svahu. Podobne ako pri ostatných servisných úkonoch, aj navoskovanie lyží si môžete objednať telefonicky, takže ušetríte čas, ktorý by ste strávili čakaním v servise. Správna starostlivosť o lyže a snowboardy zvyšuje okrem životnosti aj bezpečnosť jazdy. Správne nastavenie a vybavenie okrem toho zlepšuje aj celkový zážitok z lyžovania, pretože zlepšuje ovládateľnosť lyží aj ich rýchlosť. Ešte stále neviete, ako často brúsiť lyže? V podstate je to na vás. Ide o to, aký typ jazdy preferujete, ako často lyžujete, v akých podmienkach a podobne. Je rozdiel medzi občasným zjazdom stredne náročného svahu a aktívnym jazdením po strmých či kamenných svahoch. Okrem toho záleží aj na vašej šikovnosti a zručnosti. Niekto nemusí navštíviť servis počas sezóny vôbec a iný aj 4-5-krát. Zlaté pravidlo však stále platí: Servis lyží a snowboardov sa začína prvý deň po skončení sezóny. Servisných pracovísk v ktorých vykonávajú servis lyží a snowboardov je veľa. Nie však všetky ponúkajú naozaj profesionálny servis na kvalitných strojoch. Je dôležité zveriť svoje športové vybavenie do rúk kvalifikovaných pracovníkov, vyberte si preto servis, ktorý má hodnotenia od reálnych zákazníkov.  Ak nemáte čas pred lyžovačkou alebo po sezóne zájsť do servisu, využiť môžete služby servisu SLyže, ktorý má v rámci celej Bratislavy ponuku individuálneho osobného zberu. Nie je to iba kuriér, ktorý lyže vyzdvihne a odnesie ich za Vás. Je to kvalifikovaný pracovník, ktorý Vám okrem vyzdvihnutia poradí a potrebný servis vášho vybavenia s vami odkonzultuje. Takúto službu zberu s konzultáciou má spoločnosť SLyže zatiaľ iba v Bratislave ale čoskoro pribudnú aj ďalšie mestá.   E-mail: info@slyze.sk  Telefón: +421 944 411 758            

17.12.20191821
Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

Aktivity pre deti:Lyžovačka snov

Vyberáme lyžiarsky set pre dieťa

IvanaD


Radosť detí zo spúšťania sa dole svahom na lyžiach je pre rodičov neoceniteľná. To ale neznamená, že musíte minúť celý majetok, aby sa váš syn či dcérka mohli vyblázniť na svahu. Vybrať kvalitnú a najmä vhodnú lyžiarsku výstroj pre deti zvládnete aj vy. Stačí vedieť na čo sa zamerať pri výbere lyží, lyžiarok, palíc a ostatných častí výstroja. Pritom môžete aj ušetriť celkom peknú sumu peňazí. Chcete aby si vaše dieťa lyžovanie užilo a malo z neho radosť ako vy? V tom prípade je dôležité, aby mala vaša ratolesť správne vybratú výstroj. Základom sú samozrejme lyže a lyžiarky. Ale dôležité sú aj ostatné veci. Deťom je síce jedno, aké lyže majú na nohách, ale vybrať správnu veľkosť musíte vy. Podobne aj ostatné časti výstroja. Bez správnej výstroje si vaše dieťa lyžovanie dostatočne neužije a to predsa nechcete.     Čo a ako vyberať? Lyže V prvom rade je dôležitá správna dĺžka lyží pre deti. Vo všeobecnosti platí, že pre tých najmenších, ktorí sa ešte len učia na lyžiach stáť, by lyže nemali siahať vyššie ako po ramená. Kratšie lyže sú totiž ľahšie ovládateľné a preto lepšie pre nácvik základov. Dieťa sa na nich ľahšie naučí udržiavať stabilitu, balans a manévrovanie pri jazde z kopca. Oveľa skôr si potom lyžovanie obľúbi. A o to predsa ide. Vybrať dĺžku lyží podľa výšky je jedna vec, ale dôležité je aj to, akého lyžiara doma máte. Kúpiť kvalitné nové lyže pre začiatočníkov či juniorov nie je problém. Ponuka je dostatočne široká, aby ste si mohli správne vybrať. Pri výbere nezabudnite zohľadniť aj hmotnosť dieťaťa a účel lyží. Iné sú lyže na freeride a iné na carving. Váš lyžiarsky junior už má viacero možností jazdy na svahoch. Ak je dostatočne zručný, môže ísť mimo zjazdovku, alebo na slalom. Možno bude chcieť ísť vyskúšať hlboký sneh, či naopak rýchlu jazdu. Vždy sú však základom správne vybraté lyže. Na trhu môžete nájsť aj špeciálne lyže pre dievčatá. Odborníci odporúčajú začať s lyžovaním až od 4 rokov veku, keď už dieťa lepšie ovláda motoriku. Ale nie je nič výnimočné, ak na svahoch stretnete aj mladšie deti, samozrejme v doprovode rodičov. Na trhu už totiž môžete nájsť aj lyže pre deti od 2 rokov, či lyže pre deti od 3 rokov. Rodičia najčastejšie vyberajú juniorské lyže alebo lyže pre začiatočníkov, ak sa nevedia rozhodnúť, aké lyže pre 6-ročné dieťa vybrať.   Prezrite si tabuľku, aby ste mohli vybrať tú najlepšiu dĺžku práve pre vášho drobca. Vek Hmotnosť (kg) Výška (cm) Dĺžka lyží (cm) 3 14 94 70-80 4 16 102 80-90 5 18 109 90-100 6 21 114 95-105 7 23 119 100-110 8 26 127 110-120 9 29 135 115-125 10 32 140 120-130 11 36 145 130-140 12 41 149 135-145 13 46 156 140-150 14 51 164 150-160   Vybrali sme pre vás TOP PONUKU lyží na sezónu 2019/2020   LYŽE BLIZZARD PEARL JR, S VIAZANÍM BLIZZARD FDT JR 4.5, 19/20 LYŽE BLIZZARD BRAHMA JR S VIAZANÍM FDT JR 4.5, 19/20 VÖLKL JR RACETIGER YELLOW+4.5 VMOT JR T28 Lyžiarska obuv Ak ste už lyže vybrali, zamerajte sa na správny výber lyžiarskej obuvi. V prvom rade musia byť lyžiarky pohodlné, aby si vaše dieťa mohlo naplno užiť lyžovanie. Dôležitá je však aj bezpečnosť. Nespoliehajte sa však na to, že vám dieťa povie, či ho lyžiarska obuv tlačí, či je dosť pohodlná a podobne. Najlepšie je vybrať lyžiarky, ktoré sú aspoň o pol centimetra až centimeter väčšie, ako bežná obuv vášho dieťaťa. Ale netreba to preháňať. Aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Dajte si preto pri výbere v predajni načas a vyberte tie najlepšie. Použiť môžete aj tabuľku, kde nájdete veľkosť lyžiarky podľa skutočnej veľkosti nohy vášho dieťaťa.   Veľkosť chodidla (mondopoint) EU veľkosť lyžiarky 14,5 23 15 25 15,5 25 16 25,5 16,5 26 17 27 17,5 27,5 18 28 18,5 29 19 30 19,5 31 20 32 21 33 21,5 34 22 35 22,5 36 23 37 * mondopoint je udávaný v cm   Medzi najobľúbenejšie juniorské modely lyžiarok pre sezónu 2019/2020 patria:   LYŽIARKY TECNICA JT 3 PEARL, 19/20 LYŽIARSKE TOPÁNKY SALOMON T1 RACE BLUE F04/WHITE LYŽIARSKE TOPÁNKY ATOMIC HAWXJR 1 BLACK/WHITE  Palice a prilba Výber správnej prilby nie je problém, najmä vďaka tomu, že v ponuke je veľa takých, ktoré majú nastaviteľný obvod. Prvoradá je v tomto prípade bezpečnosť. Prilba nesmie byť priveľká, aby dobre sedela a pritom ochránila hlavu pri pádoch, alebo iných nehodách. Musí byť aj dostatočne pohodlná. Pri výbere palíc platí rovnaké pravidlo ako pre dospelých. Zapichnuté do snehu by mali tvoriť pravý uhol ruky. Ale to všetko až keď je lyžiar vo výstroji. Zbytočné sú v prípade, že chcete naučiť základy lyžovania svoje 3-ročné dieťa. Ešte nemá dosť síl, aby palice využilo.   Z najobľúbenejších detských prilieb pre sezónu 2019/2020 sme vybrali:    LYŽIARSKA PRILBA BLIZZARD VIVA VIPER LYŽIARSKA PRILBA SPEED JR. BLACK / NEON GREEN   Ako ušetriť Ak chodíte lyžovať len rekreačne, môžu byť nové lyže zbytočne drahé, preto neváhajte využiť požičovňu lyží alebo bazár, kde môžete lacno kúpiť vhodné lyže nielen pre seba, ale aj pre svojho drobca. Je to výhodné hlavne preto, že deti rýchlo rastú a na každú sezónu potrebujú iné veľkosti výstroje. Kupovať svojmu dieťaťu lyže, ktoré sú "o pár čísel väčšie" sa síce môže zdať na prvý pohľad výhodné, ale opak je pravdou. Na príliš dlhých lyžiach sa deťom ťažšie trénuje a môže sa stať, že si lyžovanie váš syn či dcérka vôbec neobľúbi. Rovnako to platí aj pre lyžiarsku obuv. Oplatí sa tiež využiť aj rôzne sezónne akcie, ktoré ponúkajú nové lyže pre deti za zvýhodnené ceny. Ak si nie ste istí, aké časti lyžiarskeho výstroja je najlepšie vybrať pre vášho malého lyžiara, odporúčame využiť pomoc odborníkov, ktorí vám ochotne poradia. Tak už príliš neváhajte a využite lyžiarsku sezónu naplno. Vyberáte predajcu, bazár alebo servis? Vždy sa oplatí prezrieť si hodnotenia spokojnosti iných zákazníkov.              

13.12.20192895
Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Dom a byt:

Ceny bytov v bratislavskom Pentagóne vzrástli o 150%. Neuveríte, vďaka čomu

Marek


Vchody 40 a 42 na Stavbárskej ulici v bratislavskej Vrakuni poznalo celé Slovensko. Pentagón. Adresu sa báli navštíviť poštári a ani policajti nedokázali z vchodov vyhnať narkomanov, drogových dílerov a asociálov z celého hlavného mesta. Po desiatkach rokov sa to podarilo aktívnej domovej samospráve. V Pentagóne nebývali len díleri Pentagón neboli len narkomani a asociáli. „Na známej adrese bývalo množstvo slušných a pracujúcich ľudí. Učitelia, zdravotníci, policajti, ktorí sa zomkli. Mali už dosť toho, ako sa všetko ničí, ako ich ohrozujú asociáli s túžbou kúpiť si dogy,“ hovorí zástupkyňa vlastníkov bytov pani Lenka Poláková. Bežní obyvatelia boli asociálmi doslova šikanovaní, obmedzovaní, ohrozovaní a báli sa chodiť do vlastných bytov. Samospráva však už nechcela len opravovať poškodené, ale spraviť radikálnu zmenu. Tá sa podarila v spolupráci so správcovskou spoločnosťou Spokojné bývanie a firmou TREVA výťahy. To, čo za desiatky rokov nedokázala polícia sa podarilo vďaka premyslenej a cielenej rekonštrukcii vchodov. „Pochopili sme, že vstupovať do bytového domu a dostať sa k výťahu a k schránkam nie je ideálne. Veľmi často sa stávalo, že pod hrozbou vyhrážky sa dostali do bytového domu neprispôsobivé osoby. Chodili sem za nákupom omamných látok, alebo sa zohriať,“ opisuje zúfalú situáciu pani Poláková. Vo vchodoch bývali bezdomovci a narkomani. Ničili majetok, pili a fetovali priamo vo vchodoch. S tým je dnes koniec.   Montážni technici museli mať rukavice, ktoré odolajú ihlám Problémom Pentagónu boli nielen neprispôsobiví obyvatelia, ale aj zlý technický stav vchodov, ktorý umožňoval pohyb nežiadaných osôb. „Správcovská spoločnosť Spokojné bývanie, nám pomohla vybaviť úver zo Štátneho fondu rozvoja bývania a pustili sme sa do kompletnej rekonštrukcie,“ hovorí Poláková a dodáva: „Rekonštruovali sa rozvody teplej a studenej vody, temoregulačné ventily, zateplenie, opravili sa steny vnútorné aj vonkajšie, zrealizovali sa úpravy lodžií, plus výmena okien, ktorými sa nahradili veľké železné okná, ktoré tu boli ešte zo socializmu. Najväčšou zmenou však boli nové výťahy a zabezpečenie vchodov.“ V dvoch vchodoch pôvodne staré výťahy nahradili novými. V každom je jeden nákladný a jeden rýchlovýťah so špeciálnymi požiadavkami, ktoré inštalovala spoločnosť Treva. „Netvrdím, že sme nemali obavy, vzhľadom na tú povesť vchodov. Na druhej strane to bola pre nás výzva hlavne z technického hľadiska. Menila sa strojovňa, kabína, celý výťahový systém, obmurovávali sme šachtové dvere. Menila sa celá technika. Výťahy sú vybavené personalizovanou technológiou,“ hovorí Martin Vavro zo spoločnosti TREVA. Namiesto klasického výťahu, ktorý bežne premáva celým vchodom sa dnes každý obyvateľ dostane len na poschodie, na ktorom býva. Bez správne aktivovaného čipu ho výťah na iné poschodie nevyvezie.   „Výťah má špeciálne antivandal tlačidlá aj antivandal kabínu dolnú voči poškodeniu. Tak ako aj dvere sú z dvojitého plechu, aby ich niekto neprerazil. Chýba aj klasické zrkadlo, to nahradila vysoko leštená oceľ, aby sa nedalo rozbiť,“ hovorí Vavro. Rekonštrukcia v takomto priestore však nebola jednoduchá. Realita prekonala aj tie najhoršie očakávania montérov. Výťahová šachta bola plná injekčných striekačiek, neporiadku, šiat, handier, aj preto boli pôvodné výťahy často nefunkčné. „Realizácia trvala 6 týždňov a montéri museli mať špeciálne rukavice, ktoré odolajú aj prepichnutiu ihlou. Tak isto sa musela vydezinfikovať šachta a následne sa maľovala,“ hovorí Vavro. Obyvatelia sa cítia bezpečnejšie vďaka ženám Nové bezpečnostné opatrenia prispeli k tomu, že obyvatelia v bytovke sa neboja chodiť domov. Dnes sa vstupuje dvojzónovo, teda cez dve brány a každý jeden bytový dom má hlavný aj únikový východ. Každé poschodie má masívne bezpečné dvere. Dvere sa otvárajú elektromagneticky, rovnako ako privolávače výťahov. Avšak v prípade požiaru je možné otvoriť všetky do jednej sekundy. Na každom poschodí aj vo vchode sú kamery. Hlavne kvôli bezpečnosti, ale rovnako, aby sa zachytili situácie, ktoré sa neskôr riešia trestnoprávne. „Na 90% sa situácia zmenila. Dokonca máme aj malú susedskú hliadku štyroch dobrovoľných žien. Na ženy totiž podľa našich skúseností neprispôsobivé osoby reagujú lepšie,“ hovorí pani Poláková. Avšak ako dodáva, dnes už prakticky nemajú čo riešiť.   Do Pentagónu opäť chodí pošta Prestali tu bývať neprispôsobivé osoby. Minimalizoval sa vandalizmus, ľudia sa naučili, že za svoje návštevy sú zodpovední a odprevádzajú ich. Zmenila sa aj letargia obyvateľov. „Ľudia samotní nemali kam ísť a prestali platiť nájomné, už neverili, že sa zmenia kopy odpadu a nebezpečné prostredie. Keď však zistili, že máme zrazu čisto, obnovila sa pošta a všetko je v poriadku, tak začali opäť prispievať do spoločného fondu a problémových obyvateľov už riešime,“ dodáva Poláková. Pomáha aj mestská a štátna polícia, ktoré strážia okolie. O tom, že Pentagón sa naozaj zmenil hovoria aj čísla. Aj vďaka rekonštrukcii a eliminácii problémov ceny bytov v paneláku narástli o 150%. Kedysi byty stáli 20 000 a teraz stoja cez 50-tisíc €. K tomuto pozitívnemu stavu prispeli v nemalej miere aj výťahy. Sú bezpečné, tiché a ich obyvatelia sa už neboja chodiť domov. Pentagón tak už nie je tým, čím býval. Našťastie.   Máte aj vy záujem o modernizáciu alebo výmenu výťahov ? Kontaktujte odborníkov zo spoločnosti TREVA výťahy. Na ich web stránke si môžete nezáväzne vyskúšať KONFIGURÁTOR výťahov a vytvoriť si výťah podľa vlastných predstáv.     KONTAKT: +421 907 725 300   vytahy@trevavytahy.sk        

10.12.20193038
Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!

Dom a byt:

Najefektívnejšie vykurovanie pre chatu či chalupu? Hyper heating!

Marek


Chaty, víkendové domčeky, chalupy, ale aj rodinné domy, ktoré nechcete mať závislé na klasickom kúrení, viete vybaviť klimatizáciou, ktorá kúri efektívne, plnohodnotne, šetrne a hlavne rýchlo. Práve za týmto účelom bola vyvinutá klimatizácia Mitsubishi hyper heating. Skvele chladí, ale zároveň spoľahlivo vykúri priestor až do vonkajšej teploty  – 25 stupňov. Klimatizácia dimenzovaná na kúrenie V našich zemepisných šírkach máme horúčavy dva, maximálne tri mesiace v roku. Zvyšné obdobie sa pokojne zaobídeme bez chladenia priestoru klimatizáciou. Preto je príliš veľký luxus si kvôli pár týždňom leta kupovať klimatizačné zariadenie. Ak však klimatizáciu využijete aj na vykurovanie priestoru, zrazu ju dokážeme využívať napríkald desať mesiacov v roku, čo sa už skutočne oplatí. Vykúri celý priestor Mnohé klimatizácie deklarujú, že vedia kúriť aj v mínusových teplotách, no nie je to vždy príliš efektívne. „Veľa klimatizácii na trhu síce dokáže vytiahnuť vzduch aj z mrazivého počasia, ale ich výkon sa pod -5 stupňov Celzia začína znižovať,“ hovorí Miroslav Minarovič zo spoločnosti Klimatizácie Bratislava. Preto ak chcete s klimatizáciou v zime napríklad vykúriť celý priestor, tak je vhodné pozerať sa priamo po klimatizácii určenej na plnohodnotné kúrenie. „V našich podmienkach je to napríklad do – 25 stupňov Celzia. Práve preto je Mitsubishi hyper heating špecifická. Výkon využíva na 100% vykurovania až do – 15 stupňov Celzia a efektívna je naozaj až do -25,“ dodáva Minarovič. Zvládne aj multisplit Výhodou Mitsubishi hyper heating je možnosť multisplitového prevedenia. To znamená, že na jednu vonkajšiu jednotku môže byť pripojených viacero vnútorných jednotiek. Ide o obrovskú výhodu napríklad pre chaty alebo víkendové domčeky, kde pomocou jednej klimatizácie viete vykúriť prakticky celý priestor. Špeciálna technológia na udržanie výkonu Mitsubishi hyper heating má zabezpečený ohrev kondenzátu, vďaka čomu nedochádza k zamrznutiu jednotky v zimnom období. Zaujímavý je aj nový kompresor, ktorý umožňuje kratšiu dobu rozmrazovania. Oproti štandardným jednotkám až o 40%. Navyše účinnosť dosahuje triedu A++ v chladení aj v kúrení. Pracuje aj na diaľku „Obrovskou výhodu je, že celá jednotka sa dá zapnúť na diaľku. To znamená, že zapnete kúrenie pred tým, ako prídete na miesto a za dve až tri hodiny bude priestor plnohodnotne vykúrený,“ hovorí Minarovič. To znamená, že už nemusíte na chatu prísť a prvé hodiny mrznúť, kým sa priestor vykúri. Všetko viete spraviť na diaľku. To je výhodné nielen z hľadiska pohodlia, ale aj z hľadiska temperovania, ak priestor nepoužívate denne a chcete zabrániť vlhnutiu a vzniku plesní. Vyberte si zo širokej ponuky klimatizácií rôznych značiek:              Ak sa chcete dozvedieť o  Mitsubishi hyper heating viac, konzultácie aj dodávky a montáž zariadenia realizuje spoločnosť Klimatizácie Bratislava. Nezabunite si pozrieť aj referencie od klientov spoločnosti Klimatizácie Bratislava.  

29.11.20192048
Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita

Marek


Podnikanie v oblasti stavieb a odborných stavebných zručností, nie je jednoduché. Na to, aby človek uspel mu nestačia len šikovné ruky. Svoje o tom vie aj Pavol Vedel, ktorý začínal v roku 2015 rozvíjať svoju firmu AB Majstri. Hoci si za štyri roky našiel svoje stabilné miesto na trhu, nebolo to jednoduché. Dnes však môže povedať, že prežil vďaka tomu, že robil veci inak ako tí, ktorí podnikanie v rovnakej oblasti zabalili. Začínal v malom Pavol Vedel rozbehol svoju firmu prakticky sám. „Keď som v roku 2015 začínal, mal som vlastné šikovné ruky, náradie a chuť podnikať. Okrem toho sa ku mne pridali ešte dvaja majstri, s ktorými sme prakticky zvládali všetko od stavebných prác, maľovania, sťahovania, upratovania.“ Neskôr však pochopili, že pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník. Podnikanie prispôsobovali potrebám zákazníkov Šikovné ruky partii kamarátov nestačili. Zistili, že zameranie výhradne na stavebníctvo im prináša viac starostí, ako výsledkov a tak sa pýtali zákazníkov na zákazkách, čo by potrebovali. Stačilo klásť správne otázky a okamžite mali spätnú väzbu. „Zrazu sme pochopili, že je potrebné sa prispôsobiť požiadavkám klientov, čo nedokázali napríklad ani veľké firmy. Zamerali sme sa teda viac na služby hodinového manžela, tak isto sme pochopili, že ľudia potrebujú po rekonštrukcii upratať a na to sme mali stroje, vybavenie aj prax. Naše podnikanie sme prispôsobili tomu, čo klienti chceli,“ hovorí o úspechu Vedel. Noví ľudia priniesli nové možnosti Spokojnosť zákazníkov rástla, ale aj ich požiadavky. Pavol Vedel tak prijal do tímu ďalších kvalitných majstrov, ktorí opäť posunuli firmu novým smerom. „Pochopili sme, že mnoho ľudí si chce k domu postaviť krásnu záhradu, potrebujú ju naprojektovať, zrealizovať a starať sa o ňu. Preto sme začali spolupracovať so záhradným dizajnérom a ďalšími ľuďmi v oblasti zavlažovacích systémov záhrad a naše portfólio neustále rástlo,“ hovorí Vedel. Základom rozširovania spoločnosti však bola kvalita práce a dobré internetové referencie. Spokojní klienti si AB Majstrov volali vždy na ďalšie a ďalšie zákazky. Moderný tím aj moderný prístup Záhrady, zavlažovacie systémy aj požičovňa náradia, upratovanie, maľovanie, tepovanie, to všetko dnes patrí do portfólia spoločnosti AB majster. „Začínal som sám a dnes sme desiati,“ hovorí o náraste za takmer päť rokov. Veľkou zmenou k lepšiemu bola aj lepšia práce s internetovými referenciami. „Pochopili sme, že ak s nami klienti boli spokojní a volali si nás opakovane, mohli by nás pochváliť aj verejne. Mali sme mnoho nových klientov na základe osobných odporúčaní a vďaka internetovým referenciám sme dostávali čoraz viac zákaziek od úplne cudzích  ľudí, ktorí si našli referencie a chceli presne to isté pre seba,“ hovorí Vedel. Veľkou výhodou sa ukázalo aj využívanie Faceboku a referencií aj na tejto sociálnej sieti. Tie sa šírili k množstvu ľudí a Pavol Vedel získal aj na Facebooku nových kvalitných zákazníkov. Vďaka spojeniu osobných referencií a internetových tak spoločnosť neustále rastie a flexibilne vie vyjsť v ústrety každému zákazníkovi. Vďaka referenciám to všetci vedia a aj preto si AB majstrov volajú. Ak potrebujete upratať, vymaľovať, vynoviť priestor, alebo navrhnúťm zrealizovať, či upraviť záhradu a nainštalovať závlahové systémy, navštívte AB majstrov.             

26.11.20194992
Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Služby pre firmu:Podnikateľské príbehy

Zabudnite na anonymné fotky. Stavte na silu referencií

Marek


Pekné fotografie zaujmú, sú za rastom socialnych sietí Facebook, Instagram, SnapChat, vy však chcete robiť aj biznis. Aby fotografie predávali, je potrebné ich pridávať ale aj vhodne spájať s vašou prácou a na to je potrebná referencia. To hovoria aj najnovšie dáta vyplývajúce z prieskumov správania zákazníkov. Vytvárať krásne fotografie a efektné prezentácie určite žiadnej spoločnosti nepoškodí. No zákazník sa dnes už nerozhoduje na základe reklamných nosičov a katalógov, ale referencií od skutočných ľudí. Referencie účinkujú lepšie ako fotografie Online predaj sa mení. Kedysi trhu dominovali krásne fotky, dnes je situácia iná. Zákazníci sa nedajú opiť rožkom a zlákať iba vyretušovanými fotografiami. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Nechcú prezentáciu, ale recenzné fotografie ľudí, ktorí skutočne boli na mieste a zachytili neretušovanú krajinu a autentickú skúsenosť.   Až 4 z 5 amerických spotrebiteľov si pred rozhodnutím o kúpe prečítalo recenzie. Ak dnes hľadáme službu, tovar, alebo čokoľvek iné, nespoliehame sa len na pekné PR články a fotky, ale na reálne skúsenosti a hodnotenia zákazníkov ako sme my. Veľa krát nás recenzie ,,vyzbroja,, argumentmi a naladia naše očakávania. Referencie, ktoré podporujú SEO SEO je dnes niečo ako mantra úspešného biznisu na internete. Pritom kvalitné referencie zákazníkov vytvárajú kvalitný obsah a navyše zadarmo. Vyberte si preto taký nástroj na správu recenzií, ktorého obsah je indexovaný vo vyľadávačoch a používa štrukturované dáta. Recenzie na Facebooku sú rýchle ale takmer nik ich nečíta, nanajvýš zazrie priemerné skóre. Recenzie v Google Moja firma majú viac atribútov a sú viditeľné v mapách - ideálna voľba ak máte prevádzku alebo reštauráciu. Ak však zákazníka obsluhujete v jeho priestoroch alebo chcete recenzie využiť aj do sociálnych sietí existujú lepšie riešenia. Viac referencií zvyšuje vaše SEO, avšak iba v prípade, že sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. To znamená, že sa zobrazia aj v prípade, ak zákazníci nehľadajú referencie, ale služby. Nájsť však recenzie na to, čo hľadajú, ich automaticky posunie priamo k vám.   Získate lepšie pozície v Googli Odborníci zo  spoločnosti Google potvrdili, že  počet referencií, hodnotenie a text recenzie sa započítavajú do hodnotenia organického miestneho vyhľadávania. To znamená, že čím viac referencií od rôznych klientov máte, tým budete na lepšej pozícii vo vyhľadávaní. Zadarmo a bez investovania do reklamy. Recenzie udržiavajte čerstvé Z prieskumu spoločnosti Search Engine Land vyplýva, že 69 percent spotrebiteľov sa domnieva, že hodnotenie staršie ako tri mesiace, už nie je relevantné. Menšia skupina - 15 percent ľudí tvrdí, že jedinou relevantnou recenziou sú recenzie uverejnené do dvoch týždňov. Zákazník chce vždy vidieť aktuálne referencie a preto hodnotí firmu v čase. Dva roky staré referencie veľa nepovedia. Ide o čas, za ktorý sa už mohlo veľa zmeniť. Dobrá referencia spred pár dní však naznačí, že spokojnosť klientov je aktuálna.  Existujú nástroje ktoré zobrazia benefit nie len vašej firmy ale aj jednotlivých zamestnancov / predajcov alebo tímu. Pridávajte vašu ponuku a kľúčové slová Jednou z najlepších možností získavania referencií je telefonický kontakt so zákazníkom. V presne zvolenom čase si klient ľahšie nájde čas na hodnotenie. Nemusí nič vypĺňať a porozpráva omnoho viac. To znamená viac informácií, viac pozitívnej interakcie, viac kľúčových slov a samozrejme aj vo výsledku krajšiu referenciu. Vďaka takejto referencie budú vaše kľúčové slová zvýraznené, s priamym preklikom na vašu aktuálnu ponuku, získate pre seba lepšie SEO, lepšie miesto vo vyhľadávačoch a samozrejme aj lepšiu vizitku. Preto už niekoľko rokov pomáhame úspešným firmám so zberom kvalitných referencií. Referencie od nás vytvoria obsah pre Google Moja firma, Facebook, váš web a vyhľadávač, sú ideálne zalomené pre mobil, tablet alebo počítač. Stačí nás osloviť. Pripravili sme pre vás sériu podnikateľských príbehov od dodávateľov ktorí sa sami vypracovali až k úspšnému biznisu AB Majstri : Od konkurencie nás oddelila ústretovosť a flexibilita Kubera Service PDR : Autoservis hľadal roky cestu k zákazníkovi. Pomohla mu jediná vec Maliar Košice: Odchod z práce bola príležitosť New Design: Za úspechom sa skrývalo nadšenie pre prácu​   Zoznámte sa so silou referencií a začnite ich využívať aj vy.  Zdroj dát.

22.11.20193770
Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.20201529
Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.20201703

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla  v Služby pre firmu


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

16.04.20201208

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Rodina:Lyžovačka snov

Ako si vybrať vhodný typ lyží?

Joli  v Rodina


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

03.01.20207120

fotenie

S Bohdanovou prácou som maximálne spokojná. Vie pekne navodiť atmosféru na…

Bohdan Haluz Mezei
4.93/5 8 hodnotení

Svadobná fotografia

Úžasné fotky, super človek, môžeme len odporúčat, boli sme milo prekvapení :)

Rado Cerula…
5/5 8 hodnotení

Dizajnové akvárium biOrb Halo 15…

Sme veľmi spokojní! Akvárium krásne svieti, skvelo vyzerá a je ľahké na údržbu.…

Pekné akváriá
5/5 8 hodnotení
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím